Oletko saanut avatun tai myöhästyneen kertaus/veh/muu -kutsun/käskyn?

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
Muutamalla palstalaisella on ilmeisesti saapunut avattu tai myöhästynyt kertaus/veh/muu -kutsu/käsky.

Kysellään nyt vähän muiltakin, että oletko saanut avattua/myöhästynyttä kirjettä, tai tiedätkö onko koko kirje jäänyt saapumatta?
 
Yksi on kadonnut mutta tuo saattaa olla ihan vain sodan kitkaa.
 
Tosiaan minulla kadoksissa yksi PV kirje mikä pitäisi olla jo minulla. Minne lie posti hävittänyt.
Tiedän lähetys päivän.
 
Tuleeko ne laput ihan postissa kotia joillekin? Siis muutkin kuin VEH-lapput? Ainakin tähän mennessä, ja vielä viime lokakuussa tuli postista lappu että kirjattu kirje pitäis noutaa...
 
Suomen Posti ja VR olivat kansallisia monumentteja luotettavuudessaan. Eivät ole enää. Yksi minulle tullut kirje oli -vain- vajaan viikon myöhässä, kun ottaa huomioon lähetys plus kolme päivää. Ei kylläkään pv:n lappu.
 
Kerran on ollu avattu tai auennu veh-kutsu. Herätti kyllä vähän ihmetystä mutta ainaki osassa niissä kirjekuorissa on ollu aika hepposen olonen liima.
 
Kerran on ollu avattu tai auennu veh-kutsu. Herätti kyllä vähän ihmetystä mutta ainaki osassa niissä kirjekuorissa on ollu aika hepposen olonen liima.

Sama itellä.

Veikkaan että huono liima. Mutta kirje on ollut matkalla niin kauan että vastausaika on mennyt umpeen
 
I
Just, onhan se niin ihmeellistä, että tietyn porukan harkoista jää joku pois ja jälkeenpäin selviää muuta ja toista.
itsellä on ainakin osunut perille ajallaan.

Periaatteessa tietty vois noita postin järjestelmiä kiusata, mutta oisko se sitten ressujen suhteen tarpeellista? Suurin turvallisuusuhka itselle on se, että posti viskoo mun kirjeet naapurin dementikkopariskunnalle ja ne avaa ne ennenkuin lukevat sen, että kenelle on osoitettu. Tähän mennessä mennyt 2 kertaa luottokortti uusiksi kun ovat aukoneet mun postin.
 
Muutamalla palstalaisella on ilmeisesti saapunut avattu tai myöhästynyt kertaus/veh/muu -kutsu/käsky.

Kysellään nyt vähän muiltakin, että oletko saanut avattua/myöhästynyttä kirjettä, tai tiedätkö onko koko kirje jäänyt saapumatta?

Tiedätkö, onko tämä osunut jonkin tietyn aluetoimiston piiriin vai onko laaja ilmiö? Tätä pitää alkaa selvittää. Myöhäinen postittaminen voi johtua ihan toimiston ruuhkasta mutta avattu tai kadonnut huolestuttaa.
 
Ihan on avaamattomina tulleet ja niinkus pitääkin.
 
Ei ole kadonneita eikä avattuja. Joskus on tullut tuplana.
 
Kysytäänpä toisin päin:
Miksi FSB/SVR ei olisi soluttautunut postiin?
 
Onhan siinä jotain informaatiota: nimi, osoite ja tehtävä, mihin tehtävään on menossa (esim. "vartiojääkäri").
 
Back
Top