Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvitse kokonaisuutta pohtia, pienistä puroista saadaan paljon lihaa kokonaisuuteen ja voi heittää ihan pikkujuttujakin. Kaikki ajatukset ovat tervetulleita.
Pioneerijoukkuetta käyttäisin asentamaan MHP12 miinoja Lehmivaara-Hatunkylä väliselle tieosuudelle, häiritsevä sulute Pekanvaara-Koivukumpu alueen peltoaukeille, koska ne ovat todennäköisiä tuliasema-alueita myöhemmissä vaiheissa sekä yksi häirisevä sulute toiseen valmiusasteeseen Ulkkasärkän risteykseen.
Joo, tuo on jo hyvä. Näkyy nimet ja vesistöt selvästi.
En puhelimesta näe kokonaiskuvaa, mutta ehdotan silti alussa lujaa toimintaa vesistöjen ja soiden luontaisesti kaventaessa etenemistä. Mikäli olette jo luopuneet Lehmivaaran hallinnasta, muistakaa, että Lieksan kirkonkylästä viholliselle aukeaa paljon enemmän mahdollisuuksia.
En puhelimesta näe kokonaiskuvaa, mutta ehdotan silti alussa lujaa toimintaa vesistöjen ja soiden luontaisesti kaventaessa etenemistä. Mikäli olette jo luopuneet Lehmivaaran hallinnasta, muistakaa, että Lieksan kirkonkylästä viholliselle aukeaa paljon enemmän mahdollisuuksia.
Toisaalta vihollisen jalkaväen taistelutaksit ovat uivaa mallia, joten se on otettava huomioon, että suot ovat hidaste eivätkä este.
Kyllä mä sanoisin että pehmeään hyllyvään suohon ne jäävät jumiin mahastaan. Tarvitsisivat tukkisillan että kantaisi ja siihen ei aika riitä. Uiminen onnistuu, mutta pitää olla vesistö.
Riippuu suosta, osasta pääsee osasta ei.
@kertakenttään ,onko tarkoituksesi käydä läpi uuden taistelutavan mukaisia peliliikkeitä? Näin oletan tehtävänannostasi. Jos olen väärässä, pahoittulet heti kärkeen.
Kerroppas, että mikä siitä on julkista? Voi olla, että olen liian vanha jyrä, mutta noinkin tuore taktiikka, niin onko siitä julkisessa ollut paljoakaan? Näin ollen tulee mieleen, että onko nyt varma, että casessa ei lipsauteta mitään oikeaa tietoa Tehtaankadulle?
Sinua on vanhempien kollegojesi taholta korjattu useampaan kertaan. Onko tämä ketju varmasti A-OK?
Jaa. Minun on ollut hyvin vaikea ymmärtää, että olet todella kapiainen. Välillä viestit on ollut sitä luokkaa.Taktiikka on hieman kuin matematiikka, samat asiat voi tehdä monella tavalla ja kaikilla osallistujilla on samat pelimerkit. Tässä esimerkissä ei käydä läpi mitään mistä olisi haittaa PVlle, tai ainakaan minun osalta. Samat asiat voi katsoa vaikka PVn videoista ja tässä on yksi tapa taistella. Varmasti talvi- tai jatkosodasta löytää kertomuksia, joissa on saman mallin tai idean mukaan taisteltu aivan julkisista lähteistä. Taktiikan perusperiaatteet ovat julkisia niin pitkään kuin ne eivät koske oikeita maastossa olevia joukkoja tai sinne suunniteltavia joukkoja.
Jaa. Minun on ollut hyvin vaikea ymmärtää, että olet todella kapiainen. Välillä viestit on ollut sitä luokkaa.
Krh-puolen tulijoukkue-systeemeissä olen kuitenkin tullut ymmärtämään, että olet todella sitä mitä väität, ja sen sinä hallitset.
Muuten kaikkeen muuhun liittyen, suhtaudun varoen kaikkeen mitä sanot. En osaa luottaa sinuun, anteeksi vaan, mutta en vain pysty luottamaan, että tässä keississä et lipsauta mitään.
Korohoron tuliasemapuolella olet varmasti eittämätön ammattilainen.No, en ala väittämään vastaan koska netissä et voi voittaa. Sanotaanko vaan, että pieni epäilys oikeasta identiteetistä netissä on ihan tervetullutta.
@kertakenttään ,onko tarkoituksesi käydä läpi uuden taistelutavan mukaisia peliliikkeitä? Näin oletan tehtävänannostasi. Jos olen väärässä, pahoittulet heti kärkeen.
Kerroppas, että mikä siitä on julkista? Voi olla, että olen liian vanha jyrä, mutta noinkin tuore taktiikka, niin onko siitä julkisessa ollut paljoakaan? Näin ollen tulee mieleen, että onko nyt varma, että casessa ei lipsauteta mitään oikeaa tietoa Tehtaankadulle?
Sinua on vanhempien kollegojesi taholta korjattu useampaan kertaan. Onko tämä ketju varmasti A-OK?
Mutta mieti sitä, että täällä on muutamia nimimerkkejä, jotka ovat selkeästi kapiaisia, ja joiden kohdalla en kuvittelisikaan tarvetta näille parille kommenteille.
Täysin ilman sarvia ja hampaita, miksi toimin näin sinun kohdallasi?
En myöskään usko että komppaniatason karttaharjoituksissa tullaan paljastamaan viholliselle mitään kovin merkittävää, koska kyse on lopulta taktiikasta joka on matematiikkaa kuten kertakenttään sanoikin
- Apilakset valmisteltuihin sinkoasemiin, pst-koulutettujen miesten käyttöön ja ampumaan sulutteisiin, miinotteisiin ja maastonkohtiin joissa vaunut pysähtyvät tai hidastuvat
Komento- ja huoltojoukkueeseen sekä tulitukijoukkueeseen porrastetaan kessejä arvioidun tarpeen mukaan
Komento-, huolto- ja tulitukijoukkueille käsky nyrkin muodostamisesta tarvittaessa. Millä käskyllä, kuka lähtee, kuka johtaa, missä kokoonnutaan? Ajoneuvo(t), singot ja materiaali varattava valmiiksi