Oudot some-kokemukset

Tämä twitter tili on esiintynyt monessa alt-right propaganda kuvassa joissa todistellaan juutalaisten suunnittevan valkoisten ihmisten sukupuuttoa.
https://twitter.com/AaronGreenblat

Katselkaapa milloin henkilö on liittynyt twitteriin ja milloin lopettanut postailun... tuollaisia näyttäisi löytyvän melko paljon jos alkaa niitä alkaa etsimään suurennuslasilla. Saatan olla väärässäkin, mutta tuo tili vaikuttaa olevan osa jonkinlaista operaatiota.

Joku operaatio varmaankin menossa, kun tarroja rupeaa olemaan Tikkurilassakin lyhtypylväissä. Target Israel, mutta mitä lopunperiksi ollaan hakemassa?
 
hups, väärä ketju. palaan kyllä tähän mutta jos joku jaksaa, tämän voi poistaa
 
MP.net on kyllä usein se oudoin somekokemus... :D
 
Onko kelleen muulle tullut fb-seinälle tällainen Rauhaa,ei NATOon, ei ydinaseille- sivusto? Mikälie Rauhanpuolustajien some-siipi?
 
Onko kelleen muulle tullut fb-seinälle tällainen Rauhaa,ei NATOon, ei ydinaseille- sivusto? Mikälie Rauhanpuolustajien some-siipi?
Niin ja ei sovi unohtaa desantin Helsinki hybrid COE-sivustoa joka aika ajoin ilmoittelee itsestään. Tosin sen taustajoukot on ” tuttua ja turvallista”..
 
Onko kelleen muulle tullut fb-seinälle tällainen Rauhaa,ei NATOon, ei ydinaseille- sivusto? Mikälie Rauhanpuolustajien some-siipi?
Sieltä lähtee aika nopeaan veks viestit jotka jollain tavalla kyseenalaistavat Venäjän rauhantahtoa tai sotilaallista kykyä tai mitään muutakaan joka ei itänaapurille myönteiseen narratiiviin istu. 5500 jäsentä niillä on, varmasti suurin osa hyväntahtoisia hölmöjä jotka eivät tajua puoliakaan miten venäläismyönteisessä ryhmässä hymistelevätkään. Rauhanpuolustajat vaikuttaa sangen maltilliselta ja neutraalilta porukalta verrattuna tuohon jengiin omasta mielestäni.
 
Ei SOME vaan LIVE kokemus. Anyway, mikä on tällainen tarra? Meillä on unelma -tarra? Olen nähnyt näitä varsin paljon, mutta ei mitään hajua, mistä on kyse.

sticker.jpg
 

No en olisi arvannut! Olen joko liian vanha tai liian nuori... :unsure:

P.S. Mistä erilaisia tarroja voi opiskella? Ja kuka liimaa noita Elviksiä joka paikkaan?!
 
Onko kelleen muulle tullut fb-seinälle tällainen Rauhaa,ei NATOon, ei ydinaseille- sivusto? Mikälie Rauhanpuolustajien some-siipi?

Mulle tulee kanssa näitä.

Mua on alkanu ohuesti häiritsemään nämä. Jotain kun herpaantuu kuukkeloimaan niin johan puskee feedit pullolleen, mietityttää ihan et kummoseksi kummajaiseksi mut on profiloitu. Etsin anopille ja appiukolle tietoa avokatkosta. Piekkari vaatis asesepän operointia jne. Nyt puskee joka tuutista kummallisia rauhanliikkeitä, katkaisuhoitoa, aseisiin liittyviä mainoksia.. Koskahan joku tulee keräämään mut talteen.
 
Mulle tulee kanssa näitä.

Mua on alkanu ohuesti häiritsemään nämä. Jotain kun herpaantuu kuukkeloimaan niin johan puskee feedit pullolleen, mietityttää ihan et kummoseksi kummajaiseksi mut on profiloitu. Etsin anopille ja appiukolle tietoa avokatkosta. Piekkari vaatis asesepän operointia jne. Nyt puskee joka tuutista kummallisia rauhanliikkeitä, katkaisuhoitoa, aseisiin liittyviä mainoksia.. Koskahan joku tulee keräämään mut talteen.
Kyllä Google tietää salaisimmatkin salaisuutemme..
Kuinkakohan monelle tulee Russian pride :ROFLMAO:
 
AdNauseum lisäosa piilottaa mainokset ja valeklikkailee satunnaisia mainoksia syöttäen väärää dataa sivustoille. Jossain oli myös väline satunnaisten googlehakujen tekemiseen, millä saa googleprofiilin täyteen roskadataa.
 
No nythän pukkaa twitterissä seuraajia miehelle, joka ei käytännössä twiittaa ollenkaan. Nämä on kaikki tämän päivän aikana tulleita.

Katso liite: 25963

Sama porukka aikoinaan tuli itsellenin. Blokkasin sitä mukaan kun niitä tuli. Kaikkia niitä ei pysty tai ehdi tai kiinnosta. Tilien valtava määrä tekisi hommasfa yhtä blokkaamista.
 
Back
Top