D
Deleted member 266
Guest
Kyllähän tässä yhteiskunnassa on valuvika, kun tänne päästetään täysin kontrolloimattomasti kaikki halukkaat AbuAsylumit riehumaan ja sitten syyllistetään meidät
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä luulen että ovat oikeasti noin retardeja eli aivopestyjä tähän mokutususkontoon.Onko noi oikeesti noin retardeja vai esittääkö vaan
Menee hätävarjelun liiotteluna ja henkisen ja ruumiillisen kärsimyksen aiheuttamiseen ja tuomio on muutama vuosi ehdotonta kakkua ja rahallinne korvaus kikkelittömälle santanegroidille..Mimmonen tuomio on tiedossa jos epävapaaehtoisessa monikulttuurisessa aktissa irtoaa kikkeli? Meneekö hätävarjeluna?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3b90f29d-3326-4b2e-9e22-3bb4c20543d4Sipilä ei pidä Oulun raiskausvyyhdin uhrimäärää poikkeuksellisena - ”Suomessa tehdään viisi lapsiin kohdistuvaa seksuaalirikosta joka päivä”
Ymmärtääkseni kantasuomalaisten tekemät lasten hyväksikäytöt tapahtuvat suurelta osin perheen sisällä tai tuttavan tekemänä. Ei tämmöisenä laumametsästyksenä kuten nyt paljastuneet teot.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3b90f29d-3326-4b2e-9e22-3bb4c20543d4
Musta tosiaan tuntuu,ettei Jussin kriisiviestintä osu nyt maaliin...
Tuli mieleen että Kekomäki saattaa tässä toimia kunnon sotamiehen tavoin ja vetää tulitusta puoleensa jotta isommat herrat saavat aikaa perääntymiseen.
Fair enough. Tässä on taas esimerkki ja oppitunti siitä, miten Twitterissä pitää olla todella, todella tarkkana jos jotain tällaisia kommentoi.
Al Mustafa valitti käräjäoikeuden tuomiosta ja haki siihen lievennystä vedoten muun muassa kulttuurieroihin. Miehen mukaan naisen ja miehen asema suomalaisessa yhteiskunnassa on erilainen kuin mihin hän oli synnyinmaassaan Syyriassa tottunut. Hän kertoi oikeudelle uskoneensa, että Euroopassa voi vapaasti harrastaa seksiä. Lisäksi mies kertoi, ettei tiennyt raiskauksen yrityksen olevan rangaistava teko.
....
HOVIOIKEUS hylkäsi valituksen. Tuomitun ”Suomessa oleskelun kesto tai hänen kulttuuritaustansa eivät vaikuta tekojen moitearviointiin lieventävästi”, oikeus linjasi.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005914160.html
Korjattu uutisen pikku virhe..Sisäministeriössä on joulukuussa alettu selvittää lisätoimia, joilla ulkomaalaisten tekemiä rikoksia voitaisiin paremmin ehkäistä ja niihin puuttua. Mykkäsen mukaan Suomen tulisi muuttaa turvapaikkapolitiikkaa joiltain osin.
– Minusta meidän tulisi ottaa paljon enemmän lapsia ja naisia ja ottaa heitä suoraan pakolaisleireiltä, Mykkänen sanoo.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005964009.html?ref=rss
NO SHIT SHERLOCK!!
Luulisi saatana tuon tason viestijän osaavan ja varsinkin ymmärtävän..aina voi yllättyä.Fair enough. Tässä on taas esimerkki ja oppitunti siitä, miten Twitterissä pitää olla todella, todella tarkkana jos jotain tällaisia kommentoi.
Minä olen viettänyt 52 vuotta Suomessa ja olisi ollut reilusti aikaa tehdä vaikka mitä. Mutta en vain ole henkisesti sillä tasolla. Joten ei se kyllä ajasta ole kiinni vaan siitä mitä henkilön päässä on ja kuinka hän suhtautuu Suomen lakeihin ja naisten oikeuksiin
Kalle Kekomäki @kekomaki
Tekee ja mahdollistaa aivan eri asioita. Mm. pitkät käsittelyajat, mahdollisuus lukuisiin uusintahakemuksiin ja palautusten jumitus valuvikoja, jotka tarjonneet raiskauksiin syyllistyneille liikaa tilaisuuksia syyllistyä näihin vastenmielisiin tekoihin.
Juu mutta kyllähän noissa selittelyissä sitten oli tavallaan ihan asiaakin. Sitä en kyllä ymmärrä että miten kautta koko Euroopan on onnistuttu tekemään samat virheet että nuo sandaaliakrobaatit on ajettu raiskailemaan. Ettei vaan kuitenkin olisi kyse jostain kulttuurisista ominaispiirt... Hetkinen, ovelleni koputtaa juuri poplariin ja lierihattuun pukeutuneita hahmoja ja pihassa seisoo vieras iso, musta henkilöauto. Mitähän niillä on asiaa? Käyn katsomassa, palaan pian...Luulisi saatana tuon tason viestijän osaavan ja varsinkin ymmärtävän..aina voi yllättyä.
Minä olen viettänyt 52 vuotta Suomessa ja olisi ollut reilusti aikaa tehdä vaikka mitä. Mutta en vain ole henkisesti sillä tasolla. Joten ei se kyllä ajasta ole kiinni vaan siitä mitä henkilön päässä on ja kuinka hän suhtautuu Suomen lakeihin ja naisten oikeuksiin