Oulun seksuaalirikokset ja raiskaukset

Kannattaa muistaa että tämä on vasta alkua, itse en hirveän positiivisena näe läntisen Euroopan tulevaisuutta kun näiden huippuosaajien määrä kasvaa vuosi vuodelta. Jos lapset ollaan valmiita uhraamaan tälle saastalle, niin voit olla varma että kantasuomalaisten työttömien, vanhusten, mt-potilaiden jne. heittäminen tyhjän päälle ei ole mikään ongelma Arwo Pohjan omaaville.

Mykkanen_Kari_web_6663.jpg
 
Ymmärtääkseni kantasuomalaisten tekemät lasten hyväksikäytöt tapahtuvat suurelta osin perheen sisällä tai tuttavan tekemänä. Ei tämmöisenä laumametsästyksenä kuten nyt paljastuneet teot.

Se, missä tai miten tai miten paljon kantikset tekevät noita tekoja ei liity asiaan mitenkään.

Nuo jäsen @hansai postaamat kommentit vituttavat minua aidosti. Varsinkin Korhosen teksti. Ja myös hämmästyttävät. Minkälainen ideologia pitää ihmisellä olla, että hän puolustaa maahanmuuttajien oikeutta tulla ja pysyä suomessa niin palavasti, että hän on valmis uhraamaan lapsiakin sen eteen?

Kai minä sitten olen yksinkertaisempi kuin luulinkaan
 
Se, missä tai miten tai miten paljon kantikset tekevät noita tekoja ei liity asiaan mitenkään.

Nuo jäsen @hansai postaamat kommentit vituttavat minua aidosti. Varsinkin Korhosen teksti. Ja myös hämmästyttävät. Minkälainen ideologia pitää ihmisellä olla, että hän puolustaa maahanmuuttajien oikeutta tulla ja pysyä suomessa niin palavasti, että hän on valmis uhraamaan lapsiakin sen eteen?

Kai minä sitten olen yksinkertaisempi kuin luulinkaan
Ei nämä tapaukset ole missään tapauksessa hyväksyttäviä. Aika velho saa olla että voi perustella nämä lakiemme mukaan hyväksyttäväksi. Ja muutenkaan.
 
Sairasta... Siis onkin taas Suomen ja Suomalaisten vika kun näistäkin kavereista tuli lastenraiskaajia.... Miten joku edes kehtaa kirjoittaa tuollaista?

Tai onhan hän oikeassa. Eivät olleet raiskaajia omassa maassaan, kun siellä se on ihan normaalia kanssakäymistä.
 
Sipilä sanoi juuri että vanhempien tulisi varoittaa lapsia näistä vaaroista ja että kouluissa on hyvä tehdä sama. Terve järkihän näin toki sanoo mutta perkele; vielä viime viikolla tuollaisen ehdottaminen oli saman ameeban mielestä vihapuhetta ja rasismia.

Nyt on tipaton tammikuu uhattuna.
 
Tämäkin ratkeaa, kun äänestää Kokoomusta..kuten Oulun yksittäistapausten sarja.

Timo Heinonen: Poliisien määrää kasvatettava
ELISA HYVÄRINEN | 12.01.2019 | 10:18- päivitetty12.01.2019 | 13:58
Kansanedustajan mukaan Suomeen tarvitaan 1000 uutta poliisia.
Kokoomuksen kansanedustaja Timo Heinonen pitää Oulun tapahtumia varoittavana esimerkkinä Suomen heikentyneestä turvallisuustilanteesta. Heinonen kertoo asiasta tiedotteessaan.
Osana ongelmaa on Heinosen mukaan poliisien lukumäärä.

https://www.verkkouutiset.fi/timo-heinonen-poliisien-maaraa-kasvatettava/


Puolueet kilpaa "vaativat" lisää poliseja kannatuslukujen pelossa. Taas annetaan Buranaa oireisiin kun pitäisi hoitaa itse sairautta. Lopulta homma muuttuu kuolioksi, ja joudutaan amputoimaan. Tällöin kyseiset herrat saavat katsoa peiliin kun miettivät ketä syyttää.
 
Sipilä sanoi juuri että vanhempien tulisi varoittaa lapsia näistä vaaroista ja että kouluissa on hyvä tehdä sama. Terve järkihän näin toki sanoo mutta perkele; vielä viime viikolla tuollaisen ehdottaminen oli saman ameeban mielestä vihapuhetta ja rasismia.

Nyt on tipaton tammikuu uhattuna.
Ei kannata repsahtaa...nykymenolla kuolisi viinaan, jos näistä pitäisi aina napsua ottaa..
 
Nyt vain odotellaan sitä tietoa, että jotkin viranomaiset ovat tienneet tästä toiminnasta pitkään, mutta ovat ummistaneet siltä silmänsä joko aattellisista syistä tai leimatuksi tulemisen pelossa.

Eikö britanniassa menny näin? Uhreja oli vaikka ja kuinka paljon. Tekijät saivat toteuttaa omia kulttuurisidonnaisia erityiosaamisiaan ihan kaikessa rauhassa. Ei puututtu ettei oltais rasisteja.
 
Nyt vain odotellaan sitä tietoa, että jotkin viranomaiset ovat tienneet tästä toiminnasta pitkään, mutta ovat ummistaneet siltä silmänsä joko aattellisista syistä tai leimatuksi tulemisen pelossa.
Sipilä antoi ymmärtää, että uusia, julkistamattomia yksittäistapauksia on Oulussa tutkinnassa, mutten mittavissa määrin.
Mykkänen taas ponnekkaasti kielti, että poliisi panttaisi tapauksia muualla suomessa.
 
Piraattipuolueen edustaja...

Oulun raiskaukset eivät eroa pillurallista
12.1.2019 11:56 Raoul Plommer
6 kommenttia

  • Ulkoinen vihollinen, sekä pelon ja vihan lietsonta ovat ikivanha keino saada valtaa politiikassa
Tämän suomalaisen koomikon postauksen kun lukee ajatuksella, ainakin kymmenen kommentin kera, niin useammalle voisi ehkä paremmin avautua tuo Suomessa vallitseva kaksinaismoralismi: https://www.facebook.com/IikkaKivi/posts/2084771068273229

Kun kantasuomalainen, parikybänen "kolli" paneskelee 13v mimmiä, se on normaalia. Kun saman tekee vääränvärinen maahanmuuttaja, kyseessä on kansallinen hätätila. Tällä kertaa kannattaa lukea postauksen kommentitkin. Ne osoittavat kiistatta, kuinka normaalia tällainen toiminta Suomessa ihan oikeasti on - edelleen.

http://archive.is/fHrXY

Yllättäen lähtenyt, kuin kuppa töölöstä..siksi archive linkki
 
Back
Top