Päivän adonis

Kissa-adonis
EiMn+

Karvainen rinta ja itsevarma katse :cool:
 
Pöksy-adonikset :cool:

1hRH7+


On kuulemma jo versio jossa Timo Soinni, Stubbi ja Sipilä.
 
Requiescat in pace, Sir Christopher :salut:
Tarinan mukaan ohjaaja Peter Jackson oli erästä kohtausta kuvattaessa käskenyt Leen kuvittelemaan, miltä kuulostaa, kun ihmistä isketään puukolla. Sir Christopher oli todennut kuivakkaasti: "Ei minun tarvitse sellasta kuvitella. Minä tiedän kyllä."
 
Requiescat in pace, Sir Christopher :salut:
Tarinan mukaan ohjaaja Peter Jackson oli erästä kohtausta kuvattaessa käskenyt Leen kuvittelemaan, miltä kuulostaa, kun ihmistä isketään puukolla. Sir Christopher oli todennut kuivakkaasti: "Ei minun tarvitse sellasta kuvitella. Minä tiedän kyllä."

Christopher Lee oli maailmankaikkeuden ainoa henkilö, joka osallistui talvisotaan, sormusten sotaan ja tähtien sotaan. :salut:
 
Christopher Lee oli maailmankaikkeuden ainoa henkilö, joka osallistui talvisotaan, sormusten sotaan ja tähtien sotaan. :salut:

Sormusten Herran julkaisun aikoihin vuosituhannen vaihteen tienoilla Sir Christopher käväisi myös Helsingissä markkinoimassa elokuvaa. Muistan kun Hesarin(?) toimittaja teki miehestä haastattelun. Jutussa kerrottiin, että kun lentokentällä passintarkastajille selvisi ko. herran tausta ja halukkuus auttaa Suomea talvisodassa, päätti rajavartiolaitos lahjoittaa tälle RVL:n karhunpäätunnusmerkin muistoksi.

Tämä siis muistikuvani noin viidentoista vuoden takaa.
 
Sormusten Herran julkaisun aikoihin vuosituhannen vaihteen tienoilla Sir Christopher käväisi myös Helsingissä markkinoimassa elokuvaa. Muistan kun Hesarin(?) toimittaja teki miehestä haastattelun. Jutussa kerrottiin, että kun lentokentällä passintarkastajille selvisi ko. herran tausta ja halukkuus auttaa Suomea talvisodassa, päätti rajavartiolaitos lahjoittaa tälle RVL:n karhunpäätunnusmerkin muistoksi.

Tämä siis muistikuvani noin viidentoista vuoden takaa.


"The song 'My Way' is a very remarkable song. It is also difficult to sing because you've got to convince people that what you're singing about is the truth. It's a man who is very proud of having achieved everything that he's achieved his way. It was made world famous of course by Frank Sinatra, and is one of the songs I suppose most associated with him: well, I'm not Frank Sinatra, and I don't even attempt to sing it like him."

Talvisodan kinoksetkin nähnyt Christopher Lee toisen maailmansodan aikaan alhaalla olevassa kuvassa; Roomassa vuonna 1944.

220px-Christopher_Lee_Vatican_City_1944.jpg


:salut:
 
Viimeksi muokattu:
Tarinan mukaan eräs toimittaja oli kärttänyt Christopher Leeltä tämän hurjinta sotajuttua. Lee oli nojautunut toimittajaa kohti ja kysynyt, osaisiko tämä pitää salaisuuden. Journalistin nyökytellessä innoissaan Lee oli sanonut: "Niin minäkin".
 
Nosto. 70-luvulla muskelit olivat lännessä minoriteetin harrastus. Puolalainen sankari innoitti hameväen mielikuvitusta myös Suomessa. Fabiot jne. tulivat vasta myöhemmin.

image.jpg
 
Ja pistetään juoksuratojen... no, pantteri pienellä hjumortwistillä esille. Mitä lienee vetänyt mutta juoksee komeasti ja lujaa.

usain-bolt-3v.jpg
 
Back
Top