Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voit vittuilla ihan suoraankin.Tämähän menee keskusteluksi. Tulikomennolle paljon bannia!
MODERAATTORIT HUOMIO! Mielensäpahoittaja-badge heti valmisteluun ja jakoon. En tarkenna kenelle.
No vittuillaan sitten.Voit vittuilla ihan suoraankin.
No vittuillaan sitten.
Sulla on paljon hyviä kuvia minkkikejussa ja tuossa ihmeellisessä roskapostissa, jonka tarkoitusta en ymmärrä. Tai oli. Olin niitä kehunutkin.
Miksi ne piti poistaa? Miksi nostat itsesi asemaan, että et voi kirjoittaa samoihin ketjuihin kuin muut (teet kyllä sitäkin) vaan pitää marttyroida tuolla roskaketjulla? Sen verran olen lukenut juttujasi että olisit (olet) arvostettu nimimerkki täällä jos lopetat tuon "olen nyt poistanut kaikki kuvat kun ne kerran loukkasivat"- järmäämisen.
Ymmärrän erilaisuutta mutta porukassa mennään porukan säännöillä. Vielä kerran - sinulta on tullut paljon hyviä kuvia ja tekstiä. Miksi sinua pitäisi kohdella eri tavoin kuin muita?
Kysyy hän.
Gillian Anderson on top.
Katso liite: 3473
Gillian oli sun viestissä, tuota inkkarilikkaa en tunne...
Katso liite: 3474
Pahoittelen kuvan/kuvien herättämää pahennusta foorumilla.
Kenttä on vapaa normaaleille kuville.
Ps. Poistan tuolta ”roskaa” ketjutakin nuo moraalisesti arveluttavat kuvat.
Oletko sinä, hyvä mies, varmasti kunnossa?
Koska ei viestiä tähän ketjuun ilman kuvia, niin laitetaan tähän muistuksena kuva eräästä henkilöstä nuorenpana, siis siihen aikaan, kun joku Turkulainen politiikko innostui tästä:
Toista henkilöä en tunnista....
Honcho postasi tässä ihan äskettäin sen kuvan siitä venakkojen sääriprikaatista. Kuva toimi innoittajana tämän lataamiselle. Suomi-pojalla tulisi näiden kanssa kaameita lähitaisteluita ja saisi moni äijä Mannerheimin ristin
Katso liite: 3481