Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tällä tädillä riittää laardia:
Tuo kettuaihe lienee lähtöisin japanilaisista furry-fetisseistä.Onhan noita persekkäitäkin mutta veikkaan että tätiin on vähän pumpattu ilmaa antamaan lisämuotoa. Alan liikkeistä löytyy kaikenlaista millä boostata emännän muotoja.
Jos fantasia rintavasta ketusta keikuttaa venettäsi eniten niin ei hätää;
Tuo kettuaihe lienee lähtöisin japanilaisista furry-fetisseistä.
Sitäpaitsi, minäpä bongasin sen internetistä. Ei ole täytteitä. Tuossa on se sama perse todisteeksi;
Jos et vieläkään usko, niin voit käydä itte katselemassa hienoja videoita, joita täti on uurastanut. Löytyy taiteilijanimellä: Velicity Von.
Ja lisää...Hesarin "urheilu-uutisen" innoittamana lähdin katselemaan minkälaisia kissoja nuo muiden maiden ampumahiihtonaiset ovat (osa on suostunut Playboy-kuvauksiin, osa pitää -vielä- osan kehostaan omana tietonaan ). Kaisa ja Mari varmaan sallivat minun vähän "kansainvälistyä". Onko olemassa joku laki että ampumahiihtonaiset ovat usein todella kauniita kissoja?
Miriam Gössner (on poseerannut Saksan Playboylle...)
Luomuna...
Dorothea Wierer...ei ole kuulemma (vielä) poseerannut, sitä odotellessa!
Edit: Voi hyvät hyssykät tuota leipuria...kyllä on maailmaan luotu paljon pällisteltävää heteromiehelle
Voi tuota Dorotheaa, nyt kun ei hiihdot ja räiskinnät suju niin alkaa disauttamaan meidän ihanaa Kaisaa. Kyllä minä näkisin että jos ei suksi luista niin Dorothean pitäisi vaan lopettaa nihkeily ja seurata saksalaissiskon "latuja" ja riisua sille Playboylle. Olen varma että siinä pärjäisi hyvin, vaikka kyllä pärjäisi Kaisakin...miksei kukaan ehdota Kaisalle tätä?
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2015030219287467_tl.shtml
Mistä muuten vetoa että mimmi vielä vähentää vaatetusta kameran edessä? Jotenkin nää on aina näitä naisilla että se mitä ensin dissataan, ollaan puolen vuoden päästä sitten kuitenkin ihan toiseen suuntaan. Onhan näitä ollut että en tee lapsia ja sitten puolen vuoden päästä ollaan maha pystyssä, varmaan sama koskee näitä nakukuvahommia...
Kaisa voisi sitten räväyttää 35-v synttärien kunniaksi kunnon keskiaukeamakuvat.
Nyt veit Honcho kyllä sanat suustani. Tämä italialaismisu joutaisi minunkin puolestani levittämään jalkojaan kyseisen laatujulkaisun keskiaukeamalle. Kaisa ei harmi kyllä ole itseään ainakaan liialti esitellyt Tämän rohkeampaa kuvaa ei tunnu googlesta edes löytyvän.
Katso liite: 3513
Tässä vielä muutama kuva Kaisa Leena Mäkäräisestä. Hyvin monessa kuvassa hymyilee niin viekoittelevasti ja iloisesti, huoh.
Joo kyllä ottaisin tuon Kaisan tyttöystäväksi, jos se ottais mut..
Ja toinen pikkujuttu, jos minulla ei olisi vaimoa ja vajaata puoltatusinaa lasta..