Päivän minkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Ennen kuin paneudutaan pintaa syvemmälti Johanna Halkoahon ja Heli Koivulan perseiden ihmeelliseen maailmaan, niin ajattelin tässä ihan irtoheittona nokittaa nykyisen ylipäällikkömme rouvalla. Pakko sanoa, että Salen minkkitutka toimii. Rouva Jenni Haukio on yksinkertaisesti sanoen edustuskelpoinen ja söpö.

Katso liite: 3584

Kyllä, Jenni on kyllä erinomainen presidentin rouva enkä ihmettele Saulin makua, vaikka mies selkeästi kiemurtelee tätä ikäero-asiaa. Antaa mennä vaan sanon minä, ei kumpikaan osapuoli edes ole tässä ketään pettänyt.

Mutta on kyllä sillä Ranskan entisellä presidentilläkin (Putinin frendi kuten muutkin sen hetken länsijohtajat) aikamoinen mamma. Rintoja sillä ei kyllä näkyisi juurikaan ilman toppauksia olevan mutta takapuolessa ei valittamista, ei kaikilla tarvitse olla kaikkea. Ei ole tietty persjalkainen mutta ihailen silti ammatillisesta kiinnostuksesta muunlaisiakin naarasliitäntäisiä henkilöitä.

fp_2139313_french_president_nicolas_sarkozy_meets_king_juan_carlos_in_spain-635x1024.jpg

15-56.jpg

carla-bruni-20060916-161303.jpg

2009-06-30-image4forfamousfacesinthenextdirectorygallery588945190.jpg

Kuvia löytyy vaikka kuinka, rahasta ja vallasta kiihottuva leidi taitaa olla myös ekshibitionistinen luonne, mutta kyllä minä ainakin näitä mielelläni katson...

Kyllä, Jenni on kyllä erinomainen presidentin rouva enkä ihmettele Saulin makua, vaikka mies selkeästi kiemurtelee tätä ikäero-asiaa. Antaa mennä vaan sanon minä, ei kumpikaan osapuoli edes ole tässä ketään pettänyt.

Mutta on kyllä sillä Ranskan entisellä presidentilläkin (Putinin frendi kuten muutkin sen hetken länsijohtajat) aikamoinen mamma. Rintoja sillä ei kyllä näkyisi juurikaan ilman toppauksia olevan mutta takapuolessa ei valittamista, ei kaikilla tarvitse olla kaikkea. Ei ole tietty persjalkainen mutta ihailen silti ammatillisesta kiinnostuksesta muunlaisiakin naarasliitäntäisiä henkilöitä.

fp_2139313_french_president_nicolas_sarkozy_meets_king_juan_carlos_in_spain-635x1024.jpg

15-56.jpg

carla-bruni-20060916-161303.jpg

2009-06-30-image4forfamousfacesinthenextdirectorygallery588945190.jpg

Kuvia löytyy vaikka kuinka, rahasta ja vallasta kiihottuva leidi taitaa olla myös ekshibitionistinen luonne, mutta kyllä minä ainakin näitä mielelläni katson...

Madame Sarkozyn upea kroppa vetää sanattomaksi. Kun sanoja ei ole, on toiminnan aika ! :)

Al Bundy.webp

Madame Sarkozyn upea kroppa vetää sanattomaksi. Kun sanoja ei ole, on toiminnan aika ! :)

Katso liite: 3591

Kyllä mä luulen että kun Sarkozy itse ei kuitenkaan mikään ihan loputtoman komea herra ole, ja leidi taas ilmeisesti hieman "höveli", niin kyllä jossain vaiheessa joku muukin kuin rikkain Alfa-apina on jo päässyt tai pääsee tässä piirakkakuviossa hieman "rosvosektorille" :D:rolleyes::D:p

Carla-Bruni-12.jpg

Hyvä kun otit tämän rikas ja vaikutusvaltainen mies & kaunis nainen teeman puheeksi. Mulle tulee aina mieleen, että pätee harvinaisen hyvin myös esim. Hjallis Harkimon suhteen. Äijä on kuin koiran oksennus, mutta aina riittää hyvännäköistä akkaa käsipuoleen.

juttukarihtala1401JID_vi.webp

Ja voi hyvä tavaton ! Kylläpäs osaa olla viehättävä tanskatar ! Tulee kummasti mieleen se telkkarissa näytetty tanskalaissarja "Vallan linnake." Sitä tuli katseltua ihan vain sen naispääministeriä näytelleen naisen takia. Sidse Babett Knudsen nimeltään.

SidseBabettKnudsen_13369_4.webp

Ja eipä ole myöskään hassumpi matami tämä Tanskan oikea rouva pääministeri Helle Thorning-Schmidt. Muistaakseni sai jossain huippukokouksessa Obaman ja David Cameronin kuolaamaan.

Helle Thorning-Schmidt.webp

akan sääret.webp

500full.jpg

Kaikkea Rakel Liekki on kokeillut! Ja nyt Yle:n toimittajana. Tällöin heterona hän oli nätimpi.

Jos ei Tiina-Rakelin nykyinen ulkomuoto jostain kumman syystä innosta, niin aina voi hakea lohtua Ylen ja Erkko-Pravdan muista reippaista ja pirtsakoista toimittajatytöistä.

Venäjän trollien "suosikki" Jessikka Aro (Yle):
1911715_678276325552031_118649328_n.jpg

Anne Orjalalla on kiva sukunimi (Yle):

1798519_10151976986062981_798731542_n.jpg

Henkilökohtainen suosikkini on silti Erkko-Pravda-konsernin Laura Halminen. Olen seurannut sen kolumneja mitä se teki Metroon jo "pienenä tyttönä" ja tykkäsin. Jotain fallista tässä nainen & sotilaskalusto -yhdistelmässä lienee koska allaoleva kuva aiheutti jonkinlaista spontaania hämmentävää liikkumaa paisuvaiskudosalueella. Aiheesta saisikin oivallisen romantiikkaelokuvan: Viileän Vaalea toimittajatyttö syvähaastattelee suomalaisia Isänmaan Puolustajia :p Taidan hankkia jonkun käytetyn neuvostotankin pihaan ja maanitella vaimon sinne kesällä auringonottoon :D :uzi:

10500573_10152555729692674_5607521678193652283_n.jpg

Last edited by a moderator:
Prinsessa Leia orja-asussa on ollut jo useamman sukupolven pojille perinteinen varhaisseksuaalinen elämys ja netissä olevan fanfictionin perusteella myös loputon roolileikkien aihe vanhempana :D

Rare-Slave-Leia-Images-star-wars-35052826-2276-2880.jpg

Back