Päivän minkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pstsika
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Hieman lisää kurkistuksia entisen itäblokin kalustoon, nyt kun tälle linjalle lähdettiin: :)

Vanessa-Upton-Actiongirls-girls-with-guns-1024x675.jpg

actiongirlsvanesaacheetah009.jpg

actiongirlsvanesaacheetah013.jpg

actiongirlsvanesaacheetah016.jpg

actiongirlsvanesaacheetah047.jpg

actiongirlsvanesaacheetah049.jpg

actiongirlsvanesaacheetah055.jpg

Lähteet tietenkin: http://ww5.actiongirls.com/gallery84/Vanessa-Upton-pics-ac/?2152974
Erikoisempi peltipaita tuolla panssarijääkärittärellä.

Kawasaki on moottoripyörien Mosse, mutta tietyssä ympäristössä menettelee.
11_lynette_pinup_19.jpg

kohutissittanjavanha150311MM_iq.jpg

Palataan taas tähän Tanjaan... Kun kerta oli Iltalehdessä esillä!

Taidanpa kantaa korteni kekoon Helena Ahti-Hallbergin muodossa. Toiset on säärimiehiä, toiset peppumiehiä, minä olen Tissimiehiä. Silloin ne ovat kyllin isot, kun niillä saa tukahdetuksi miehen kuoliaaksi.
Edit: tuo Satu Silvo käy samaan kategoriaan...

600full-helena-ahti-hallberg.jpg

1288740363366.jpg

Satu Silvo noin vuodelta 2002. Nykyinen olomuoto jo vähäsen turvonneen puolella, sanoisin.

Katso liite: 3608
Täytyypä kertoa, että kaverini oli noin -90 jossain katsomassa Satu Silvon esiintymistä. Satu oli antanut "nimmarit" pussaamalla poikia käsivarteen, missä tietysti huulipunalla huulten jäljet. Kaverit suojasi pusuhuulten kuvat teipillä, eivätkä pesseet paikkaan aikoihin. Muistanpa olleeni kade. Vaikka ei Sadulla vielä siihen aikaan niin hyviä rintoja ollut kuin 2000-luvulla.

Toiset on säärimiehiä, toiset peppumiehiä, minä olen Tissimiehiä. Silloin ne ovat kyllin isot, kun niillä saa tukahdetuksi miehen kuoliaaksi.

Olen ymmärtänyt, ettei tällä palstalla mitään psykoanalyyttisiä pohdintoja hirveästi kaipailla. Eli ei muuta kuin antaa tulla niitä hyvännäköisten pimatsujen kuvia.
Ja hyvin tuossa jo määritteletkin oman naismakusi :)

kohutissittanjavanha150311MM_iq.jpg

Palataan taas tähän Tanjaan... Kun kerta oli Iltalehdessä esillä!
Käytiin Rovajärvellä PV:n harjoituksissa joskus 2009. Oltiin justiin tetsaamassa, kun sinne saapui joitakin eduskunnan ministereitä, kahtelemaan puolustusvoimain toimintaa. Mukana oli myös tuore kulttuuriministeri Tanja Karpela, joka kaiveli kameran esiin ja alkoi räpsiä minusta kuvia. Muut katteli vihreänä vierestä. Niistä muista se ei ottanut yhtään kuvaa. Ne muut tyypit ei sen jälkeen enää puhuneet mulle mitään sillä reissulla. Kiva täti oli tuo Tanja ja se oli just hankkinut uudet silikonit.

Viimeksi muokattu:
g4D0jJo.jpg

Kauniit silmät tuolla taaimmaisella...:) Tuo ampuma-asento on hiukka hassu, voipi tulla perästä tulevan paineen kanssa vaikeuksia. Nämä on Pakistanilaisia ninja-naisia.

Viimeksi muokattu:
Käytiin PV:n harjoituksissa joskus 2009. Oltiin justiin tetsaamassa, kun sinne saapui joitakin eduskunnan ministereitä, kahtelemaan puolustusvoimain toimintaa. Mukana oli myös tuore kulttuuriministeri Tarja Karpela, joka kaiveli kameran esiin ja alkoi räpsiä minusta kuvia. Muut katteli vihreänä vierestä. Niistä muista se ei ottanut yhtään kuvaa. Ne muut tyypit ei sen jälkeen enää puhuneet mulle mitään sillä reissulla. Kiva täti oli tuo Tarja ja se oli just hankkinut uudet silikonit.
Taitaapi typyn nimi olla Tanja..

0000000000000000000AUTIO%20001k.jpg

Nina Autio ,1991 kuuluu lempimisseihini. Tanja on kyllä kanssa komia nainen ja kestää aikaa, ei muuta kun komistuu.
Nina on edelleenkin nätti... Tapasin hänet muutama viikko sitten.

Back