Päivän minkki

Katso liite: 3762
Kylien laulelut ne tuntuu eturauhasessa myös:p

Tiedän hyvin, että Kyliellä on kannattajansa. Muistan erityisesti opiskeluajalta, että eräs herra M. oli vannoutunut Kylie-bändäri. Minä olin enemmän Sam Brown tai Carmen Electra -uskovainen:
Carmen-carmen-electra-36822652-500-313.jpg



Eturauhasessa tuntuvasta musiikista oheinen musiikkivideo on aivan klassikko:
 
Ihan kivan näköinen. Kuka tuo on ?
Ukrainalainen, joka valitsi putinin bomondin, ukrainalaset eivät pitäneen sitä ja jopa sabotoineet hänen konserttia. Minusta hänen musiikki on yhdentekevä, ne kuulostavat kaikki samoina.
 
Viimeksi muokattu:
Ukrainalainen, jäi putinin lleiriin, ukrainalaset eivät pitäneen sotä.

Yksi mun suosikki on se Mila Kunis, ei ole kai oikein missään leirissä näkyvästi tässä Ukraina-asiassa (kun ei koe olevansa ukrainalainen vaan jenkki lähdettyään sieltä 7-vuotiaana neuvostoaikoina) mutta on se silti ukrainalaista naiskauneutta.

b749fce293f3eba862d9301ffdc70e1f.jpg
 
Minäkin pidin sitä. Mikä kappale siellä taustalla soi? Sekin on hyvä :cool:

Teillä kaikilla on erittäin hyvä maku naiskauneudelle, I am impressed.

Minun minkkini: Ralph

Tämä taitaa olla George Clooneyn ja Kevin Costnerin kanssa sitä osastoa, joiden ihailua ei lasketa miehiltäkään mitenkään homosteluksi :D
 
Nuoruuden yksi suosikeista julkaisi näemmä uuden levyn. Alla Nightwishin tuore, hollantilainen solisti.

floor-jansen.jpg

Ei ole lähelläkään persjalkaista blondia mutta arvostan. Hänhän ilmeisesti muutti Kiteelle! Asennetta. Todella "komea nainen", enkä tarkoita että millään muotoa epäseksikäs.

singer-floor-jansen-revamp-fashion-wallpapers.jpg


Edit: Naisella muuten pituutta 185 cm. Vaikka olen naimisissa ja yhden naisen mies niin on hauska viihdyttää itseään mielikuvalla siitä, että olisi varmaan mielenkiintoinen kokemus olla ns. herkässä kanssakäymisessä kun pitäisi katsoa vähän ylöspäin nähdäkseen silmiin :D
 
Viimeksi muokattu:
Todella "komea nainen", enkä tarkoita että millään muotoa epäseksikäs.

Edit: Naisella muuten pituutta 185 cm. Vaikka olen naimisissa ja yhden naisen mies niin on hauska viihdyttää itseään mielikuvalla siitä, että olisi varmaan mielenkiintoinen kokemus olla ns. herkässä kanssakäymisessä kun pitäisi katsoa vähän ylöspäin nähdäkseen silmiin :D

Älä muuta virka. Hollantilaiseksi naiseksi onneksi vähän keskimääräistä lyhyempi :)

Vitsi: Miksi hollantilaiset ovat niin pitkiä? No, yksi todiste evoluutiosta. Hollanti on historiansa aikana kärsinyt muutaman kerran tulvista... :confused:
 
Kyseessä siis Ani Lorak.

Ukrainalainen, jäi putinin lleiriin, ukrainalaset eivät pitäneen sotä.

Sorry, jos loukkasin tunteita, ei ollut tarkoitus.

Wikipedia tosiaan kertoo näin:

In 2014 the singer was criticised in Ukraine for having accepted awards in Russia while many Ukrainians believed their country was a victim of Russian aggression.[15] In August 2014 a concert of her in Odessa was cancelled after it was disrupted by Ukrainian nationalists.[16] Lorak then told reporters on that she was a real patriot of Ukraine, loved her country dearly and advised her critics “They should go and join [the] Anti-Terror Operation” (better known as the War in Donbass).[17]

Osaatko kertoa Maidan enempää?

Tyydyn sitten kehumaan vain hänen ukrainalaisia ulkonäkögeenejään ;)

Ani-LoraK-Maxim-Russia-February-6.jpg
 
Älä muuta virka. Hollantilaiseksi naiseksi onneksi vähän keskimääräistä lyhyempi :)

Vitsi: Miksi hollantilaiset ovat niin pitkiä? No, yksi todiste evoluutiosta. Hollanti on historiansa aikana kärsinyt muutaman kerran tulvista... :confused:

Joo, jos vesi nousee jonnekin 160-170 sentin korkeuteen niin Floor Jansen vetelee henkeä tuosta vaan, mutta esim. oman vaimoni (153cm) kannattaa ruveta etsimään jostain lipputankoa mihin kivuta :D
 
Lorak then told reporters on that she was a real patriot of Ukraine, loved her country dearly and advised her critics “They should go and join [the] Anti-Terror Operation” (better known as the War in Donbass).

Kieltämättä ihan hyvä vasta-argumentti naisella.

E: Kuriositeettina - tuo aiemmin kuolaamani Anni-Kristiina Juuso on saanut parhaan venäläisen (???) naisnäyttelijän palkinnon vuonna 2003 Käki-elokuvasta. Palkinnon ojentaja? No kukas muukaan kuin VLADIMIR PUTIN.
 
Viimeksi muokattu:
Tribuutti kaikkien kotirouvien kruunaamattomalle kuningattarelle Peggy Bundylle.

1.jpg 2.jpg


3.PNG


4.jpg


Rouva Bundy, eli Katey Sagal parikymmentä vuotta "Pulmusten" jälkeen. Edustaa tätä nykyä jo isoäiti-osastoa, mutta sanonpahan vaan, että jos lähestyisi minua esim. baaritiskillä, niin en varmasti tyrkkisi pois.

6.jpg

7.jpg
 
Tribuutti kaikkien kotirouvien kruunaamattomalle kuningattarelle Peggy Bundylle.

Katso liite: 3771 Katso liite: 3773


Katso liite: 3774


Katso liite: 3775


Rouva Bundy, eli Katey Sagal parikymmentä vuotta "Pulmusten" jälkeen. Edustaa tätä nykyä jo isoäiti-osastoa, mutta sanonpahan vaan, että jos lähestyisi minua esim. baaritiskillä, niin en varmasti tyrkkisi pois.

Katso liite: 3776

Katso liite: 3777

Katey Sagal on kyllä asiaa. Al Bundyssa oli varmaan jotain (tai paljonkin) vikaa, kun jatkuvasti torjui tuota kotipuumaansa Pulmusissa ;)

Oli myös Leelan ääninäyttelijä Futuramassa. Kaippa tämäkin minkkikuvasta menee...

turanga_leela_by_missjoy95-d3l6p38.jpg
 
Tribuutti kaikkien kotirouvien kruunaamattomalle kuningattarelle Peggy Bundylle.

Katso liite: 3771 Katso liite: 3773


Katso liite: 3774


Katso liite: 3775


Rouva Bundy, eli Katey Sagal parikymmentä vuotta "Pulmusten" jälkeen. Edustaa tätä nykyä jo isoäiti-osastoa, mutta sanonpahan vaan, että jos lähestyisi minua esim. baaritiskillä, niin en varmasti tyrkkisi pois.

Katso liite: 3776

Katso liite: 3777
Tässä on nyt selvästi sukupolviero, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä... Kelly oli aina sarjan ilopilkku, joka aiheutti unettomia öitä!

607bc61e5af3665d6c97d4e4d5bb1221.jpg
 
Back
Top