Päivän minkki

Kyseessä siis Ani Lorak.



Sorry, jos loukkasin tunteita, ei ollut tarkoitus.

Wikipedia tosiaan kertoo näin:

In 2014 the singer was criticised in Ukraine for having accepted awards in Russia while many Ukrainians believed their country was a victim of Russian aggression.[15] In August 2014 a concert of her in Odessa was cancelled after it was disrupted by Ukrainian nationalists.[16] Lorak then told reporters on that she was a real patriot of Ukraine, loved her country dearly and advised her critics “They should go and join [the] Anti-Terror Operation” (better known as the War in Donbass).[17]

Osaatko kertoa Maidan enempää?

Tyydyn sitten kehumaan vain hänen ukrainalaisia ulkonäkögeenejään ;)

Ani-LoraK-Maxim-Russia-February-6.jpg
Et luokanut tunteitani. Minusta hän ei ole kovin kaunis, liian teennäinen ja paljon plastikkakirurgisesti parannettu. Mulla ei mitään estetiikka vastan, mutta näitä klovnin huulia, joita myös turvotetaan kemiallisillä aineilla, en jaksaa enää katsoa. Enkä pidä näitä silikoni rintojakaan kauniina, en hyväksyisi mitään hypertorfista miehessäkään. Minua pelottavat liiat muskelit miehissä jostain syystä.
Minusta ne ovat ensisijaisesti naurettavia, varsinkin ne silikonirinnat. Jos olisin mies, en koskisi tikullakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Et luokanut tunteitani. Minusta hän ei ole kovin kaunis, liian teennäinen ja paljon plastikkakirurgisesti parannettu. Mulla ei mitään estetiikka vastan, mutta näitä klovnin huulia, joita myös turvotetaan kemiallisillä aineilla, en jaksaa enää katsoa. Enkä pidä näitä silikoni rintojakaan kauniina, en hyväksyisi mitään hypertorfista miehessäkään. Minua pelottavat liiat muskelit miehessä jostain syystä.
Minusta ne ovat ensisijaisesti naurettavia.

Kerro vielä, että mitä siellä Ukrainassa tapahtui. Hän siis piti ainakin konsertin Odessassa? Mikä hänestä tekee Putin-mielisen?
 
Kerro vielä, että mitä siellä Ukrainassa tapahtui. Hän siis piti ainakin konsertin Odessassa? Mikä hänestä tekee Putin-mielisen?
Kun Putler miehetti Krimin ja sitten Donbassin hitlerimaisella tavalla, tappanut ukrainalaisia, Ani meni kesällä Moskovaan saamaan RU.TV palkintoa. Sitten hän ilmoitti että ajo pitää konsertit Krimilla, eri kaupungilla siellä. Ei hän perunut niitä, kuten ei lokakuista konsetiakaan Moskovassa. Ukrainalaisille oli selvä mitä hän on. Turhaan hänen sitten puhua jostain "minä olen rauhan puolesta". Ne ovat tyhjät sanat, mitä jotkut taiteliajt tekee ihan koska se jotenkin kuulostaa kivalta.
 
Kun Putler miehetti Krimin ja sitten Donbassin hitlerimaisella tavalla, tappanut ukrainalaisia, Ani meni kesällä Moskovaan saamaan RU.TV palkintoa. Sitten hän ilmoitti että ajo pitää konsertit Krimilla, eri kaupungilla siellä. Ei hän perunut niitä, kuten ei lokakuista konsetiakaan Moskovassa. Ukrainalaisille oli selvä mitä hän on. Turhaan hänen sitten puhua jostain "minä olen rauhan puolesta". Ne ovat tyhjät sanat, mitä jotkut taiteliajt tekee ihan koska se jotenkin kuulostaa kivalta.

Rouva taitaa ennen kaikkea miettiä omia tulojaan... Hän on ilmeisesti aika suosittu myös Venäjällä? Ruslanahan taas oli selkeästi Maidanin puolella.

Ruslana.jpg
 
Rouva taitaa ennen kaikkea miettiä omia tulojaan... Hän on ilmeisesti aika suosittu myös Venäjällä? Ruslanahan taas oli selkeästi Maidanin puolella.

Ruslana.jpg
Ei Ruslana, eikä Anastasia Prihodkokaan, mutta Verka Serdjutchka (Andrey Danilko) on petturi, jos muistatte sellaisen kaunottaren :D Itse pidin hänen pelleisystä enemmän kun näiden diivojen silotettua laulua.


Vaikka olenkin suuttunut Verkalle, niin olkoon, laitan yhden kerran, vain yhden Verkan pelleilyn :cool: Verka " mama" ja Verkan sukulaiset hiänossa ravintolassa, Verka innostui laulamaan ja tunteilemaan, siinä aikana mama tilasi kalleimmat drinkin ja ruoat.

 
Viimeksi muokattu:
Jos Lpr:n "Punaisissa Lyhdyissä" olisi tämäntyyppisiä henkilöitä niin voisi sinne mennäkin joskus. Mutta ei kuulemma ole. En minä mutta pojat kertoi.

Lappeenrannan tarjonnasta en sano mitään kun ei ole kokemusta. Sitä sen sijaan löytyy Hesasta, Tallinnasta ja eri puolelta Puolaa sekä myös Moskovasta. Ja totta tosiaan, Natalie olisi tyrmäävä ilmestys missä tahansa erotiikkabaarissa. Tollanen söpön irstas pimu, joka ei ole pilannut itseään silikonitisseillä. Huoh...
 
Lappeenrannan tarjonnasta en sano mitään kun ei ole kokemusta. Sitä sen sijaan löytyy Hesasta, Tallinnasta ja eri puolelta Puolaa sekä myös Moskovasta. Ja totta tosiaan, Natalie olisi tyrmäävä ilmestys missä tahansa erotiikkabaarissa. Tollanen söpön irstas pimu, joka ei ole pilannut itseään silikonitisseillä. Huoh...

Prahan tarjontaan voisi tutustua... :p

cali.jpg
 
Back
Top