Päivän minkki

Michelle Mone on hieman päälle nelikymppinen skotlantilainen ex-malli, joka siirtyi markkinointibisneksiin kehitettyään omien kokemustensa perusteella huomattavasti mukavamman "kohottavan" ja anteliaalla kaula-aukolla varustellun rintaliivimallin. Hänelle onkin selvästi hyvät olosuhteet testata moisia. Jokseenkin säväyttävän näköinen täti ihan täysin vaatetettunakin...saatika noissa muissa poseerauksissa :confused: Voisin mennä laajentamaan vajavaista markkinointi-ymmärrystäni johonkin tuon tätin luennolle, tuijottaisin eturivissä vähän kuin tuo profiilikuvan possu :D

MICHELLE-NEW2n_1429489a.jpg


Michelle+Mone+Arrivals+Butterfly+Ball+London+suN9lQv5O9ol.jpg



20100927ultimo-3.jpg


michelle-mone-in-own-lingerie-77130890.jpg
Oi, Michellen kanssa matkustin viime kesänä Lontoosta Glasgowiin. Rouva sattui istumaan viereisellä paikalla ja olin erinomaisen kiinnostunut hänen rintaliiveistään.. örf, siis rintaliivibisneksistään! Kts. myös Minkki-sivu 7!
http://maanpuolustus.net/threads/päivän-minkki.3883/page-7#post-171400
 
Viimeksi muokattu:
Oi, Michellen kanssa matkustin viime kesänä Lontoosta Glasgowiin. Rouva sattui istumaan viereisellä paikalla ja olin erinomaisen kiinnostunut hänen rintaliiveistään.. örf, siis rintaliivibisneksistään! Kts. myös Minkki-sivu 7!
http://maanpuolustus.net/threads/päivän-minkki.3883/page-7#post-171400

Katos prkl...

Edellisessä työpaikassa mulla oli skottilainen nainen opettamassa bisnes-englantia, välillä olin ihan ittekseni opissa. Naamassa oli jotain samaa kuin tuossa henkilössä, muissa ominaisuuksissa ehkä hieman vähemmän, mutta oli silti oikein mukava ja viehättävä henkilö. Oli asunut lapsena Trident-tukikohdan vieressä ja oli sukellusvenefani, joka rakasti mm. Das Boot -leffaa. Keskusteltiin kerran ekstensiivisesti siitä oliko General Belgranon upotus 1982 oikein...hänen mielestään ei ollut. Kaikki tämä työnantajan ajalla ja rahalla. Huippua.

Kuvassa skottiruutua.

F1E43090.jpg
 
Romanian neito "Shalina Divine" ei ole blondi, ei lyhyt, ei oikein naapurintyttömäinenkään, mutta filosofiani mukaan kaavoihin ei kannata kangistua...

Brunetet rulaa. Vaikken minä niin nirso ole etteikö blondikin paremmen puutteessa menettelisi ;)
 
Brunetet rulaa. Vaikken minä niin nirso ole etteikö blondikin paremmen puutteessa menettelisi ;)

Punapäät...
dtihj8r5ug6w.jpg


Villi kortti...tukattomat :D

6292520c612fe53a3b868aebb2ad3d8f.jpg


Oikeasti mulla ei ole mitään hiusväripreferenssiä, blondiasian esilläpito on vähän aviollinen velvollisuus. Muita preferenssejä kylläkin löytyy :D
 
Ainoastaan ns. JÄYKKÄ puolustus, siis suora toiminta miehekkäästi pystyssä seisten olisi toimiva taktiikka tällaista kevyttä jalkaväentaistelijaa vastaan... :D

125-007-zeugari-soldier-girl_2.jpg


Edit: Nyt postaamisen jälkeen katsottuna totesin että onpas langanlaiha tyttö. Vähän liiankin laiha omaan makuun. Kärsii peppu ja puskuritkin eikä silikonilla korvaaminen viehätä. Maittavalle kotiruokakuurille niin kyllä tästä vielä Viivi Pumpanen saadaan.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt hiukan järkytän teidät:
Mutta! Muotivirtauksiakin pitää arvosta :D
Eli - rumat ja osot alushousut ovat muotia. Tään olen haistanut jo luonnollisesti ja kuten aina :rolleyes: hyvissä ajoin ja ostin "rumimmat" korkeavyötäröiset ja vintaget jo vuosi sitten.
Teille kävi hyvää tuuri kun saitte tälläinen edelläkävijän kun minut foorumille:cool:
1lKbX+


1dB8J+


16hzF+

Lisää pusuprintteja.. Mutta mikä on tämä vehje tytön kädessä?

1a2g3+

Housuissa siis pusuja, "Hate is Here" "Feminist" ja "Bad Bitch". Harmoniseen kokonaisuuteen kuuluvat läpinäkyvät luomukset myös.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top