Päivän minkki

Oli se! :) En todellakaan tiennyt että tälläinenkin on keksitty.

Laitan vielä muutaman kuvan Arvida Byströmista, joka on itse valokuvaaja ja taiteilija, kaunis ja tyylikäs.
mVgI+

Tykkän tuon mallisista alushousuista myös. Huom. karvoitus saa olla. Se on tyylikästä nyt ja sallittu.
Jopa kainalot saa olla luonnollisessa tilassa.
Mutta mietin vakavasti tilata alushousut ja ehkä paidat tästä, minusta ne näyttävät laadukkailta ja käytännöllisiltä. ja hauskoja.
http://www.itsmeandyou.com/shop/
Voitte tekin ilahduttaa vaimonne ja tyttöystävinne isoilla alushousuilla!
 
Viimeksi muokattu:
Eli - rumat ja osot alushousut ovat muotia. Tään olen haistanut jo luonnollisesti ja kuten aina :rolleyes: hyvissä ajoin ja ostin "rumimmat" korkeavyötäröiset ja vintaget jo vuosi sitten.
Teille kävi hyvää tuuri kun saitte tälläinen edelläkävijän kun minut foorumille:cool:

Trendsetter :D Minullakin on taktiikkana pitää mitä kaapista löytyy ja sitten odotella josko niistä muotia tulisi...

Meilläkin ollaan näemmä muotitietoisia - vaimon yli 10 vuotta nuorempi pikkusisko sai joululahjaksi (olisko ollut jo pari joulua sitten) tuollaisia "hipstereitä" ja sitten oli vähän lapsellisena käärmeissään, että hänelle tällaisia mummopöksyjä ostellaan :D Vaimo tiesi sitten sanoa että ne ovat nyt muodikkaita, olisinko minäkin jostain Lidlistä niitä paketin tuonut kauppalistaa orjallisesti noudattaen.

Tykkän tuon mallisista alushousuista myös. Huom. karvoitus saa olla. Se on tyylikästä nyt ja sallittu. Jopa kainalot saa olla luonnollisessa tilassa.

Hyvä linja, tosin...toivon tässä kainalo-asiassa vaimon olevan edelleen epämuodikas :D Muuten suosin luonnollisen ja luonnottoman välimuotoa, luonnollisuudesta ei tule pyrkiä täysin eroon mutta ei myöskään laskea ihan kesyttömäksi erämaaksi... :rolleyes: Ilmeisesti olen nyt muodinmukaisempi, joskus 5+ vuotta sitten tästä oleellisesta aiheesta keskustelin ikätoverien kanssa niin sain melkein vihareaktioita aikaan. Makuasioita. Sinänsä älyllistä epärehellisyyttä kuolata jotain Marilyn Monroeta, mutta jos aikakoneella olisi päässyt Marilynin vuoteeseen, niin into lopahtaisi kun toteaisi Juicenkin jumaloiman "hurlumhein" olevan aikakauden tapojen mukainen :D

Kun nyt aiheeseen päästiin, niin...
marilyn_monroe_6.jpg
 
Vähemmän klassista, mutta kauneutta silti...olen aiemminkin tämän Zafiran tänne laittanut, mutta kun se miellyttää silmää, tai molempia. Vaikka onkin pääsääntöisesti toisiin tyttöihin orientoitunut, niin on siitä kyllä ihan todisteet että poikkeuksiakin on :rolleyes: Tällainen toimistotyttö kumartumaan pudonneen paperin perään tuohon kopiokoneen kohdille, niin saattaa ajoittain huomio herpaantua, vaikka olisi hyvinkin kiintoisa Exceli tekeillä :D

Zafira-eyes-skin-soft-sexy_thumb_585x795.jpg
 
Facebookista löytyy kyllä ihan maittavia minkkikuvakokoelmia sopivan nimisistä ryhmistä, mikä sitten sattuu preferenssi olemaan. Seuraavassa edustavia otoksia minulle hyvin uppoavasta "Stockings, Heels and Boobs" -ryhmästä :D

En suoranaisesti vastustaisi tällaista arkivarustusta naisella, olettaen että lapset ja muut haittatekijät olisi saatu jonnekin ulkoistettua :D

11141755_948048358548524_9153518888794855851_n.jpg


...maitoa, 400g jauhelihaa, vihreä jenkki-purkka...tukkupakkaus varmuusvälineitä... :D

11391441_947692178584142_1276762581310930538_n.jpg


Valtiatar valtaistuimellaan...

11406949_948123021874391_2444100601317989785_n.jpg


Tumman vastapainoksi maailmaan tarvitaan myös valkoista ja vaaleaa:

11403467_945680205452006_2886593310746571418_n.jpg
11111226_946032708750089_3760893725823930201_n.jpg


Jotenkin näitä kuvia katsoessa tulee mieleen, että usein on, kaikesta huolimatta, oikein mukavaa olla mies.
 
Back
Top