Päivän minkki

Ajatus kietoutuu päässäni (umpisolmuun)... Voisi mennä varastamaan olutta ihan vain jotta pääsisi tuon hurjattaren riepottelemaksi. Näenkö minä mielessäni päälläni t-paidan, jossa lukee "Riko mut"? Tosin mun säkällä naisen vuoro päättyisi juuri kun olisin ottamassa olutsalkkua kouraani jossain marketin uumenissa, ja uloskäynnin kohdalle olisikin vaihtunut ihan jokin toinen vartija... "Bull" Mentula, arvatenkin... Olisi oikein malliesimerkki meikäläisen tuurista naisten suhteen...

m_j_020715TM_uu.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai, lomien alku ja minkit pyörii mielessä! Juhlistetaan siis lomien alkua toisellakin minkkikuvalla. Sivustolla on jo esitelty Japanin jänöt, Romanian rämemajavat, Siperian soopelit, mutta oikea Maltan minkki puuttuu vielä katalogista!!!
Kuva on itse otettu Maltalla paikallisen rantabaarin terassilta, jossa poikien kanssa notkuimme oikein mielellään...

Maltan_Minkki.jpg
 
Voi kun olisi teininä joutunut tämän rikollisen uhriksi.

Naisopettaja 22 vuodeksi vankilaan - näin monen oppilaansa kanssa hän harrasti seksiä
03.07.2015 / klo 15.40 / maailmalta http://www.findance.com/uutiset/263...n-monen-oppilaansa-kanssa-han-harrasti-seksia
opettajajennifer.jpg

Floridalainen opettaja on NY Daily Newsin [lähde] tuomittu peräti 22 vuodeksi vankilaan sopimattomista suhteista oppilaisiinsa.

30-vuotias Jennifer Fichter oli harrastanut seksiä lukuisia kertoja kolmen 17-vuotiaan oppilaansa kanssa.

Yksi kanssakäymisistä johti raskauteen ja aborttiin.

Fichter pidätettiin, kun poliisille selvisi, että hän oli harrastanut seksiä autossa yli 20 kertaa yhden oppilaansa kanssa.

Tutkimuksissa selvisi myös kaksi muuta uhria, joista toisen kanssa hän oli ollut yhdynnässä jopa koulun katolla.

Lue myös: 29-vuotiaan naisopettajan luokkaretken seksiseikkailulla karu seuraus
 
Voi kun olisi teininä joutunut tämän rikollisen uhriksi.

Melkoinen nymfo. Ei huonon näköinen. Olisiko tuomioon vaikuttanut asema opettajana, ilmeisesti se on jenkeissä tosi raskauttava (hehe) tekijä. Muussa tapauksessa luulisi ettei 17/30 ikien suhde nyt vielä tolkuton ole, Suomessahan tuo olisi aivan vapaasti tehtävissä.
 
Back
Top