Päivän minkki

Aika järkyttävää, että naisen sallitaan poistuvan hellan äärestä ja hänet päästetään monta miljoonaa maksavan taivasauton rattiin. Todella kieroa kehitystä. Onneksi Suomi ei ole yhtä vinoutunut. :rolleyes:

Totta, näyttäkää mulle suomalainen naispuolinen hävittäjälentäjä niin minä näytän teille Rakel Liekin tyttöystävän... :D

Edit: Älkää laittakokaan siitä Hornetia lentävästä Inka mikäsenyt olikaan mitään, olen niin jäljessä ajastani että olisin laittanut tänne jo 2011 vanhentunutta tietoa.... http://www.iltalehti.fi/viihde/2011110414693333_vi.shtml

Edit2: Ja muistetaas pojat ne kuvat kanssa. Tsekki-Iwia on varma valinta, kuten spagetti, sitä on vaikea pilata ja maistuu aina :D Olipas huono vertaus mutta kuva on hyvä, neh?

ftop.ru_56214.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Totta, näyttäkää mulle suomalainen naispuolinen hävittäjälentäjä niin minä näytän teille Rakel Liekin tyttöystävän... :D

Inka oli muuten todella hyvä, näin kuulin suoraan sylttytehtaalta. Amelie Earhart taas rusikoi koneensa ensi kerran vasta, kun otti mukaan miehen, jonka piti olla joku suunnistajaguru.

Orvokki Kuortti oli lentokapteeni, joka lensi yksimoottorisilla viiteen maanosaan ja takaisin sekä ylitti yksimoottorisilla koneilla Atlantin 17 kertaa, joista yksin yhdeksän kertaa. Hän oli nopein naislentäjä England–Australia Air Racessa 1969. Kuortin Piper PA-28R-180 Cherokee Arrow OH-PJN on Ilmailumuseossa Vantaalla.

Koska olisi rienausta puhua ilman somaa kuvaa, näytän mihin voipi kaltaiseni onnekas törmätä vaikka Flyben lennolla. Tervetuloa ohjaamoon, setä...


pybpkzy6p5x1k0vzknuh.jpg
 
Pitkästä aikaa, pistetäänpä kehiin israelilainen versio luutnantista:

269235_527087730655376_1907945022_n.jpg
 
Vaikka israelilaisilla oma tehokas maineensa onkin, niin mun käsitys "tappavasta katseesta" on kyllä ihan toisenlainen.
Noita sotilaita katsoessa tulee hieman huijattu olo....... ku ei oikeen näy sitä katsetta....tuohan on aivan toisenlainen....sanoisko: kutsuva....
 
Joskus kiipeilymestoilla saa painovoiman ja kuvakulman avukseen...

sexy-rock-climbers-19.jpg



sexy-rock-climbers-15.jpg


sexy-rock-climbers-14.jpg


ja lopuksi taydet pisteet osallistumisesta vaikka on ihan vaarassa paikassa mutta muuten hyvin sopo:

  • sexy-rock-climbers-7.jpg
  • sexy-rock-climbers-6.jpg
  • sexy-rock-climbers-5.jpg
  • sexy-rock-climbers-4.jpg
  • sexy-rock-climbers-3.jpg
  • sexy-rock-climbers-2.jpg

  • sexy-rock-climbers-1.jpg

Hups naitahan lipsahti tahan melkein tusina! Pahoitteluni...
 
Oho... luin ensin että saksalainen evp majuri......mutta sehän olikin uimari.
Heh! Johtuu varmaan saitin maanpuolustuksellisesta suuntautumisesta....:rolleyes:

Mä voisin helposti olla EVP-suhteessa Fransiscan kanssa (Elää Vaimonsa Palkalla) ;)
franziska-van-almsick-and-opel-gallery.jpg
 
545_1000.jpg
 
Juu...luonnenäyttelijä on! Taiteilija nimeltään Summer Brielle
 
Back
Top