Päivän minkki

101436-jana-rawlinson.jpg

Jana Rawlinson, Aussi hänkin, aituri. Ottanut silikonit ja jos katsoo kuvia ennen ja jälkeen, ei välttämättä ollut lainkaan huono veto.
Järkevästi korjailtu rintavarustus, en ollenkaan ole kielteisellä kannalla.


jana-rawlinson.jpg
 
Jos australialaisista aitureista puhutaan, niin kyllähän Michelle Jenneke on ykkönen tuolla näkyvyyden saralla :D

 
Edellä olevista mainosvinkeistä innostuneena katselin joutubesta kaikki CXX mainokset ja mahdolliset muut "miehille suunnatut". Onhan niitä, mutta tuo daamin esittelemä CXX on kyllä paras. :p
 
Naisen oma facebook-profiilikuva :D Se jonka perusteella Playboy siis otti yhteyttä. Avoimia kuvia siellä löytyy, eiköhän Sussulta ihan terve määrä ekshibitionismia taida löytyä. Enkä valita yhtään... :D

Achtung ! Nyt olisi Seiskalla tarjolla parit ilmaiset näytteet Playboy-Susannasta :p
Koska naikkonen esiintyy parissa kuvassa ilkosen alasti, en rohjennut ladata niitä ketjuun. Käykää tutustumassa itse. Täytyy sanoa, että on tuo naaras kyllä aikamoinen.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/...mistautuva-Susanna-katso-alastonkuvat/1078992
 
Achtung ! Nyt olisi Seiskalla tarjolla parit ilmaiset näytteet Playboy-Susannasta :p
Koska naikkonen esiintyy parissa kuvassa ilkosen alasti, en rohjennut ladata niitä ketjuun. Käykää tutustumassa itse. Täytyy sanoa, että on tuo naaras kyllä aikamoinen.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/...mistautuva-Susanna-katso-alastonkuvat/1078992

Olen samaa mieltä, mutta onhan hän uhmannut aikaa ja painovoimaa, viiden lapsen äiti sentään, yllättävän hyvin.
Vai kävikö puukon alla? Miten vain, kelpaa häntä katsella.
 
Viiden lapsen äiti... Toivottavasti suomalaiset naiset jalostuvat tuohon suuntaan pikku hiljaa.

Vaimo on jalostunut viiden lapsen äidiksi :D

Edit: Playboy ei ole ottanut yhteyttä mutta sanotaan nyt kuitenkin ettei se 5 kersaa ole kovin pahaa kropalle tehneet. Sussu nyt on noita fitness/terveysruokanaisia joten en usko että sen on tarvinnut (välttämättä) käydä skalpellia morjenstamassa.
 
Back
Top