Toimiskohan...
Nainen tule kotiin ja sanoi miehellensä: Muistaksää päänsäryn, mikä on vaivannu mua kaikki nää vuaret? Nys se on pois! Ei enää päänsärkyä!
Mies: - Kuinkas se ny yhtäkkiä lakkas särkemästä, mites se tapahtu?
Nainen: - Eeva ehrotti hypnoosia mulle. Se käski mun seistä peilin eressä ja toistaa: "Mulla ei oo päänsärkyä, mulla ei oo päänsärkyä, mulla ei oo päänsärkyä!" Ja sitä mää sitte toistin vaa j...a päänsärky hävis ihan kokonaa.
Mies: No sehä on hiano homma!
Nainen: -Ethä sääkä oo kyä mikää sänkytartsani ollu viime vuasina. Mitäs jos sääki kävisit sen hypnoosilääkärin tykönä jos se vaikka tehois? Mies suostui tähän.
Hypnoosikäynnin jälkeen mies tuli kotiin, nosti vaimon ylös ja kantoi makuuhuoneeseen, laski sängyn päälle ja sanoi: Älä liiku, mää tuun kohta takasi. Hän meni kylpyhuoneeseen ja on hetkessä takaisin ja hyppää vaimona luo sänkyyn ja rakastelee kiihkeämmin kuin koskaan aikasemmin.
Vaimo: Vau, toihan oli makeeta!
Mies: - Älä liiku, mää tuun hetkessä takasi. Hän meni takaisin kylpyhuoneeseen ja tuli takaisin ja rakasteli vaimon kanssa vielä kerran.
Vaimo:Oho, tää oli viä parempaa!
Silloin mies sanoi: - Älä liiku, mää tuun hetkessä takasi. Tämän jälkeen hän meni taas kylpyhuoneeseen. Tällä kertaa vaimo hiippaili hiljaa miehensä perään, näki miehen peilin edessä ja mies hokee: "Se ei oo mun vaimo, se ei oo mun vaimo, se ei oo mun vaimo !