Päivän vitsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AKE-ukki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Päivän vitsi on Kunta-10:n kyselyn kohta ”Arvioi missä määrin pystyt itse vaikuttamaan omaan työnkuvaasi?” En vitun yhtään.

Eilen jaettiin tulevan lukuvuoden seiskat ja ohjattuani nyt kolmen vuoden aikana muiden ohella kaksi mullilaumaa melkein maaliin, ajattelin ottaa seuraavaksi kolme ”akateemisempaa” ryhmää. Vitun posket. Rehtori soitti tänään päästyäni kotiin, että ajateltiin laittaa sulle kaksi mullilaumaa seuraavaksi kolmeksi vuodeksi myös, koska olet paras mies siihen. Ja ei, sinä et saa kompensaationa pitää edes sitä A-luokkaa, vaikka kuinka argumentoisit. Vittu että naurattaa. 😤 Vedin kännit ja tein illan halkoja.
Itse vastasin tuohon eilen.

Ensin kaadoin, karsin sekä katkoin polttopuurankaa kahden tankillisen verran ja sen jälkeen nautin hieman alkoholia. Sanotaanko ensinnäkin näin, että vastailin rehellisesti ja suoraan ja sillai vapaasti polovituelta - turhia miettimättä. :p Ja sanotaanko toisennakin näin, että toivottavasti ne vastaukset ovat anonyymejä... :rolleyes:

Mutta mies tulee ja mies menee ja vastaa itse omista kirjoituksistaan.

Ensin kaadoin, karsin sekä katkoin polttopuurankaa kahden tankillisen verran ja sen jälkeen nautin hieman alkoholia. Sanotaanko ensinnäkin näin, että vastailin rehellisesti ja suoraan ja sillai vapaasti polovituelta - turhia miettimättä. :p Ja sanotaanko toisennakin näin, että toivottavasti ne vastaukset ovat anonyymejä... :rolleyes:

Pienempi pomo aikoinaan sanoi, että kun vastaat ison firman kyselyihin, niin ne osaa katsoa, kuka on vastannut mitä.
Minä otin neuvosta vaarin ja en vastannut viikolla niihin. Ympäri päissäni viikonloppuna vastasin.
Toisaalta, kun oli niin umpiluupää pomo, niin niillä ei ollut mitään väliä.

Muistan kun tuli viime taantuma, niin kyselyssä oli esihenkilöiden toiminta ja pahasti miinuksella. Se ohitettiin huomioimatta. Taantuma päällä, niin pomo otti esille, että työntekijät ovat vastanneet, että palkka on riittävä. Siihen palattiin monta kertaa.

Tietenkään se ei ole anonyymi - miksi muuten saisit laatikkoosi paperiversion sähköisen täytön aikamääreen mentyä umpeen? Itse en ole vastannut Kunta 10:iin ainakaan kymmeneen vuoteen, joten monta pumaskaa olen heittänyt avaamatta roskiin tänä aikana. Miksi en? Noh, minulla on taipumus tehdä oloni lokoisaksi kaikissa olosuhteissa. Mutta kaikella on myös rajansa.

Pilkoin tänään 7-8 mottia, jotka pinosin kuivumaan, ja rakentelin samalla aivoissani ”kehityskeskustelunaihion” maanantaiksi. Sieltä palaan joko a) voiton, b) TVA:n tai c) luottamusmiespuhelun kanssa pihalle. Perkele. ✊

Back