Paavi julisti Äiti Teresan pyhimykseksi

Minusta tämä nykyinen paavi juuri on ottanut paljonkin kantaa maailman ongelmiin ja vielä usein maallisten vallanpitäjien kantoja kritisoiden. Tuo äiti-Teresa juttu oli kai jo valmiiksi taputeltu ennen kuin häntä edes valittiin paaviksi. Joka tapauksessa oma (ateistinen) käsitykseni nykypaavista on hyvin positiivinen verrattuna kahteen edelliseen.

No löytyy sitä sentään samojakin mielipiteitä ässän kanssa. :cool: Kyllä nykypaavi on vetänyt kirkkoa sentään hieman lähemmäksi tätä päivää kuin 25 edellistä yhteensä. Katolinen kirkko on sellainen emohämähäkki seittiensä keskellä, että sitä ei varmasti ymmärrä kukaan.

Minun rajattoman ihailuni kirkko ansaitsi silloin, kun se pystyi myöntämään, että maapallo todentotta on aika pyöreä. Menihän siinä reilu 400 vuotta, mutta kuitenkin. :rolleyes:
 
Huomasinpa minäkin, että jossain asiassa olen myös minä olen ässän kanssa samoilla linjoillla. Nykyinen paavi on tosiaan lähetänyt katolista kirkkoa reaalimaailmaan. Tosin heillä edelleenkin on paljon pyykkiä pestävänä.
 
Back
Top