Pahkasikaan verrattavat uutiset

Mikäs tossa on naurettavaa? Oon mäkin monesti käynyt apteekista hakee muijalle katumuspillerin, kun kortsu on launenut ennen meikää. Mitä siinä sitten pitäisi tehdä, jos jälkiehkäisy ei toimi?
Äijällä liian pienet työvälineet.
Ku ei kinnaa jo lähties, niin kestääki paremmin.


exs-extra-large-iso-kondomi-500x500.png
 
En vaan kehdannu sanoo, etten ilkeä ostaa mulle sopivia extrapieniä kortsuja nii ne luiskahtaa paikaltaan :oops:
 
Maalittaminen ja vihapuhe on sallittu kunhan se on sitä "parempaa".

 
Viimeksi muokattu:

Mielummin vaikka poltan taloni ja muutan itse telttaan asumaan, kuin että
osallistuisin muuten, kuin verovaroin noiden tyyppien hyysäämiseen.

Noita invaasiota, kun alkaa tulemaan taas ja taas jossain vaiheessa uudelleen,
niin alkaa jo viranomaisilla loppumaan paukut. Onneksi Suomessa oma koti
on vielä sen verran pyhä, että ketään ei voi pakottaa majoittamaan noita velmuja.
 
Mielummin vaikka poltan taloni ja muutan itse telttaan asumaan, kuin että
osallistuisin muuten, kuin verovaroin noiden tyyppien hyysäämiseen.

Noita invaasiota, kun alkaa tulemaan taas ja taas jossain vaiheessa uudelleen,
niin alkaa jo viranomaisilla loppumaan paukut. Onneksi Suomessa oma koti
on vielä sen verran pyhä, että ketään ei voi pakottaa majoittamaan noita velmuja.

Nojaa. Viimeisen isomman sodan jälkeen ihmisiä pakkoasutettiin vuokralle taloihin jos vaan oli "ylimääräisiä" huoneita. Tämä vaihe kesti useamman vuoden. Muuankin sukulainen rakensi pienen omakotitalontapaisen perheelleen, niin väliseinien ja ovien sijasta yhdisti alakerran huoneet avoimella kulkuaukolla ja jätti yläkerran toistaiseksi kesken. Muussa tapauksessa olisi lautakunnan määräämät asukit tulleet osaan huoneista.
 
Mielummin vaikka poltan taloni ja muutan itse telttaan asumaan, kuin että
osallistuisin muuten, kuin verovaroin noiden tyyppien hyysäämiseen.

Noita invaasiota, kun alkaa tulemaan taas ja taas jossain vaiheessa uudelleen,
niin alkaa jo viranomaisilla loppumaan paukut. Onneksi Suomessa oma koti
on vielä sen verran pyhä, että ketään ei voi pakottaa majoittamaan noita velmuja.
Siinä voi käydä tällä menolla niin, että sinut määrätään sinne telttaan asumaan pois läpsyttelijöiden tieltä. Mahdolliset vaimot, tyttäret ja riittävän nuoret pojat voivat jäädä tyydyttämään tulijoiden tarpeita.
 
Siinä voi käydä tällä menolla niin, että sinut määrätään sinne telttaan asumaan pois läpsyttelijöiden tieltä. Mahdolliset vaimot, tyttäret ja riittävän nuoret pojat voivat jäädä tyydyttämään tulijoiden tarpeita.

Kuullostaa ”unelmalta”...
 
Jahas, sitten vuoden päästä alkaa tulla uutisia käräjäoikeudesta kun perheisiin otetut kullanmurut on raiskannut prinsessoja...
Siinä vähän tuon suuntaista:

Johonkin perheeseen majoitettu hylkypäätöksen saanut pahanhajuinen turvapaikanhakija raiskasi 15 v tytön. Tyttö tuli tiineeksi jolloin:
"Uhrin mukaan oikeusministeriö antoi poikkeusluvan avioliittoon. Seksuaalirikollinen ja uhri menivät naimisiin. Samoin kertoivat tuomittu sekä henkilötodistaja."

"Uhrin äiti oli tietoinen osapuolten tapailusta ja piti toimintaa seurustelusuhteena."

Mitä tuolla vielä onkaan tulossa, kun tämäkin on tapahtunut jo 2013?
 
Back
Top