Pahkasikaan verrattavat uutiset

Piti juuri lisätä tuohon omaan tekstiin sama asia.

Tuollaista elokuvaa tai edes musiikkivideota ei voi nykyisessä ilmapiirissä toteuttaa mitenkään.
 
”Sukupuolivähemmistöjen edunvalvontajärjestöt arvostelivat henkirikoksesta käytyä julkista keskustelua esitutkinnan aikana. Poliisi ja media puhuivat uhrista aluksi ”miehenä”, koska hänellä oli miesoletettu nimi.”
Mistä voidaan päätellä, että se puukottaja oli mies?

Olin aikaisemmin miettinyt tuota sukupuoliasiaa sillä tavalla, että jos miehenä oleminen kiellettäisiin, tuleva sukupuoleni olisi "Järmä" tai "Änkyrä".

Pitkän pohdinnan ja vakavan harkinnan jälkeen olen tullut tulokseen, että minusta tulee KYRPÄJYRÄ.

Se ei viittaa saavutuksiin sukupuolisessa kanssakäymisessä minkään sukupuolen kanssa, vaan on ennemminkin kooste keskeisistä luonteenpiirteistäni. Ehkä sieltä paistaa hiukan myös äijämäisyys läpi, toivotaan että sitä ei sen vuoksi kielletä.
 
Mistä voidaan päätellä, että se puukottaja oli mies?

Olin aikaisemmin miettinyt tuota sukupuoliasiaa sillä tavalla, että jos miehenä oleminen kiellettäisiin, tuleva sukupuoleni olisi "Järmä" tai "Änkyrä".

Pitkän pohdinnan ja vakavan harkinnan jälkeen olen tullut tulokseen, että minusta tulee KYRPÄJYRÄ.

Se ei viittaa saavutuksiin sukupuolisessa kanssakäymisessä minkään sukupuolen kanssa, vaan on ennemminkin kooste keskeisistä luonteenpiirteistäni. Ehkä sieltä paistaa hiukan myös äijämäisyys läpi, toivotaan että sitä ei sen vuoksi kielletä.
Eikös "Jorma" ole myös vastaava nimi?
 
Tosiaan, kyrpäjyrä voi olla ihan hyvin naarasoletettukin. Tai joku muu oletettu. Ja olen saattanut naarasoletettuja kyrpäjyriä tavatakkin. Ehkä miesoletettujakin.
 
Mä oon seurustellu sellasen naaraan kanssa, joka kyllä jyräsi kyrvän.
 
Tämä elvytyspaketti lienee siten hyväksytty ja katajainen kanssamme ikeen alle tuomittu?
 
Tämä elvytyspaketti lienee siten hyväksytty ja katajainen kanssamme ikeen alle tuomittu?
Kovasti meidän viherkommunisti media yrittää aivopestä suomalaisia että paketti on jo hyväksytty tai sille ei enää voi mitään. Siis pakettihan on kaikkea muuta kuin hyväksytty. Nyt vaan rummutetaan ettei kukaan keksi alkaa vaatia neuvoa antavaa kansanäänestystä.
 
Uudistaako elpymispaketti Suomen taloutta, torjuuko se ilmastonmuutosta? Neljä asiantuntijaa vastaa
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007864240.html?share=5ac07d9dfa4a2065ae5840abc27db7fc
Noh olipa siinä asiantuntijat... VATT, Etla, Greenpeace. EK sentään vähän yritti, mutta kommentti että suomalaisyrityksissä ei ymmärretä käyttää dataa oli erikoinen henkilöltä, joka ei ole yritysmaailmassa.

Pisteet yrityksestä, sekä vetävästä ulkonäöstä ja kampauksesta, sano CIS-mies :)
 
Jos olisitte mielipide-poliisin luona tekemässä rivitunnistusta, niin arvaisitteko kuka on EK, ja kuka on Greenpeace. Vastaus: kyllä.


Heli Koski, Janica Ylikarjula, Marita Laukkanen ja Kaisa Kosonen
 
Kovasti meidän viherkommunisti media yrittää aivopestä suomalaisia että paketti on jo hyväksytty tai sille ei enää voi mitään. Siis pakettihan on kaikkea muuta kuin hyväksytty. Nyt vaan rummutetaan ettei kukaan keksi alkaa vaatia neuvoa antavaa kansanäänestystä.
Saisiko FB-ryhmä "EI TUKIPAKETILLE" samanlaista yhteishenkeä kuin bensaveron vastustajat?
 
Asian tausta olisi oman viestinsä arvoinen, mutta käsitellään tämä uutinen jota ei edes Paretskoi olisi saanut kynäiltyä.

- oikeusministeriö tyrii lainvalmistelun niin, että vaaleja siirtävä laki ei ehdi ajallaan valmiiksi

- kuntien keskusvaalilautakunnat ovat joutumassa tilanteeseen jossa lakia ei voi noudattaa

- oikeusministeriö lähettää kirjeen jossa todetaan että kuntien ei tarvitse noudattaa lakia

- joku huomaa asian, ja lähetetään uusi kirje jossa todetaan että lain rikkominen on harkinnanvaraista ja keskusvaalilautakunnat voivat tehdä mitä vaan

- joku kysyy oikeusministeriön vaalijohtalta että mitä vittua

- vaalijohtaja vastaa, että sellaista ohjetta ei ole lähtenyt eikä lähde

- vaalijohtaja tarkentaa, että ei tiedä minkälaisia ohjeita on lähtenyt

- vaalijohtaja lisää, että vääriä ohjeita on lähtenyt, ja uusia ohjeita on lähtenyt perään

- vaalijohtaja tähdentää, että on sivuseikka minkälaisia ohjeita on lähetetty

- oikeusministeriön kanta lopulta on, että oikeusministeriön ohjeilla ei ole mitään väliä, koska kuntien on noudatettava lakia


Putken päät on liitetty yhteen ja liitos on tiivis. Mitään ei voi lisätä eikä ottaa pois, vaan siellä pyörii.

 
Back
Top