Pahkasikaan verrattavat uutiset

Minkä takia nämä "henkilöt" kuvataan aina vahvasti feminiinisesti?
On varsin epäkorrektia, että vain kaksi perinteistä sukupuolta on huomioitu.

Miltä mahtaa tuntua sotanorsusta, taisteluhelikopterista tai muista 19679 sukupuolen edustajasta, kun ei ole mahdollista saada oman näköistä patsasta?

 
On varsin epäkorrektia, että vain kaksi perinteistä sukupuolta on huomioitu.

Miltä mahtaa tuntua sotanorsusta, taisteluhelikopterista tai muista 19679 sukupuolen edustajasta, kun ei ole mahdollista saada oman näköistä patsasta?

Jos saisi valita, niin tällainen hymytaisteluhelikopteri olisi kyllä aika magee:

lego_gunship.jpg

Se parhaiten hymyilee, joka viimeksi hymyilee... :ROFLMAO:
 
Jos saisi valita, niin tällainen hymytaisteluhelikopteri olisi kyllä aika magee:

Katso liite: 56047

Se parhaiten hymyilee, joka viimeksi hymyilee... :ROFLMAO:
Juu, itse ainakin olisin ottanut mieluummin tuollaisen.

Sain peräti kahtena vuonna sen kipsipään ja en nykyäänkään kyllä tiedä miksi. Oliko se jotain veetuilua mulle vai vaan protestina niille jotka sen olisi ansainnut.

Noo, sitä on paljon tärkeimpiäkin asioita joihin tuskin saan vastauksia koskaan.


Ai niin, noihan on myös vielä kait pelkästään vaaleita......
 
Juu, itse ainakin olisin ottanut mieluummin tuollaisen.

Sain peräti kahtena vuonna sen kipsipään ja en nykyäänkään kyllä tiedä miksi. Oliko se jotain veetuilua mulle vai vaan protestina niille jotka sen olisi ansainnut.

Noo, sitä on paljon tärkeimpiäkin asioita joihin tuskin saan vastauksia koskaan.


Ai niin, noihan on myös vielä kait pelkästään vaaleita......
Uskohan noihin meni, kun eräs tunnettu koulukiusaaja sai moisen pystin ja 50 markkaa siihen päälle tai jotain.
 
Hymy-ransu. Varmaan mukavaa saada tuol
Aivan varmasti :ROFLMAO:
Kyllä. Joku jossakin on ilmaissut henkilökohtaiselle tasolle voimakkaasti suuntautuvaa loukkaantumista, pöyristymistä. Joten, tottakai ja tietenkin, maailmaa täytyy tämän mukaan muovata.

Se, että uusi "sukupuolittuneesta rasitteesta vapaa", taiteilijan näkemys tästä hahmosta on selkeästi feminiininen, on tietenkin vain sattumaa...

Mikäpä tässä. Biologinen, evolutiivisen prosessin kautta kehittynyt ominaisuus lajityypillisesti, vaikkapa sukupuolisuus, voidaan typistää - tuosta vain, tuulen huutaessa aivokäytävässä tyhjyyttään - aivan miksi tahansa. Kulloisenkin poliittisen trendin, todellisuutta määrittäessä.
 
Näyttää CP vammaiselta enemmän kuin joltain transulta.
Ja, ikäänkuin henkilökohtaisena silmääntökkäisynä paskaisella sormella, minulla on hymyPOIKA -patsas. 70-luvun lopulta saatuna. Voiko tämän jossakin vaihtaa, vähemmän biologista perimää nykykäsityksen mukaisesti loukkaavaksi.

Tuo uusi patsas, sukupuoleton, koska sellaisiahan me toki olemme on jotenkin vasaran käyttömahdollisuudet mieleen tuova...

Jos tuo on epäfemiini sukupuoleton olemukseltaan, niin minä olen Kirsi-Tapio Hersyvä-Aho nimeltäni. En ole.

1643489064394.png
 
Jaa. Tämä olikin monimutkaisempaa, kuin tälläinen perustollo kykenee edes fantasioimaan. "Halutessaan poika voi saada Hymytytön ja tyttö Hymypojan. Tai nyt kolmannen vaihtoehdon."

Eli tässä myös halutaan tiedustella - epäilemättä siihen kehitysasteessaan valmiiden lasten - näkemystä omasta roolistaan sukupuolten ja seksuaalisuuden alati laajenevassa kentässä?

Jumalauta ja naurua. Täytyykin kysyä pojiltani, millaisen taakan olen heille kasannut. Käsitellessäni poikia poikina. On tosiaan, itsereflektoidessa myönnettävä, etten ole lapsilleni tarjonnut aktiivisesti mahdollisuutta toteuttaa persoonaansa lukemattomien mahdollisten roolileikkien kautta.

Edelleen olen pystypainia harjoittanut, voimanostoa harrastavan esikoispoikani kanssa. Häviten vieläpä tuolle perkeleelle. Täytyy ilmeisesti jostakin vaaleanpunaista, hento-mielisyyttä ja moninaisuutta ilmentävää rekvisiittaa nyt hankkia. Kyllä poika yllättyy! Arvelisin. Mutta koskaan ei ole myöhäistä virheitään oikaista. Väitetään.

Mahtaa tämän ajan vanhemmilla olla "mielenkiintoisia" mahdollisuuksia, vanhemmuuden toteuttamiseen.
 
Luulen, että aika moni poik.... henkilö ottaisi tuon mieluummin kuin patsaan!
Omalta kohdaltani täytyy sanoa että olisin tod. näk., jos ikinä tuollaiseen olisi ollut mahiksia (kylässä ei jaettu noita kouluaikoinani), niin olisin ottanut tuon sekasikiön ja piirrellyt sille Aatu-viikset sun muut. Eli vaikka olisi jaettukin niin pelko olisi ollut aika pieni. Sain kyllä kolmannella luokalla stipendin ja sitten vielä luokan pojille suunnatunkin palkinnon. Mulla on vieläkin se hylsysarja.
 
Omalta kohdaltani täytyy sanoa että olisin tod. näk., jos ikinä tuollaiseen olisi ollut mahiksia (kylässä ei jaettu noita kouluaikoinani), niin olisin ottanut tuon sekasikiön ja piirrellyt sille Aatu-viikset sun muut. Eli vaikka olisi jaettukin niin pelko olisi ollut aika pieni. Sain kyllä kolmannella luokalla stipendin ja sitten vielä luokan pojille suunnatunkin palkinnon. Mulla on vieläkin se hylsysarja.
Onneks ei annettu Barbia..
 
Back
Top