Pahkasikaan verrattavat uutiset

Terveisiä Helsingistä. Pride kansaa, mustalaisia sekä sekakäyttäjiä. Pari tuntia sitten Tallinnassa jenkki turisteja sekä kauniita naisia kesämekoissaan. On tämä saatanaa rappiota. Pride siellä pride täällä. Tallinnassa ei näkynyt eikä kuulunut. Onneksi parin tunnin päästä taas omassa riippumatossa kaukana tästä saastasta.
 
Terveisiä Helsingistä. Pride kansaa, mustalaisia sekä sekakäyttäjiä. Pari tuntia sitten Tallinnassa jenkki turisteja sekä kauniita naisia kesämekoissaan. On tämä saatanaa rappiota. Pride siellä pride täällä. Tallinnassa ei näkynyt eikä kuulunut. Onneksi parin tunnin päästä taas omassa riippumatossa kaukana tästä saastasta.
Elä ja anna toisten elää. Venäjältä löytyy tilaa jos noin toiset ihmiset noin ahdistaa. Siellä on perhe arvot kunniassa.
 
Terveisiä Helsingistä. Pride kansaa, mustalaisia sekä sekakäyttäjiä. Pari tuntia sitten Tallinnassa jenkki turisteja sekä kauniita naisia kesämekoissaan. On tämä saatanaa rappiota. Pride siellä pride täällä. Tallinnassa ei näkynyt eikä kuulunut. Onneksi parin tunnin päästä taas omassa riippumatossa kaukana tästä saastasta.
Mutta Putin kehuu ylpeänä näin prive-viikolla näyttävänsä hyvältä ratsastaessaan yläruumis paljaana. No, tuosta tyylisuunnasta on olemassa kotimaisen taiteilijan kuviin perustuvia postimerkkejä ja lakanoita... 🤔😎
 
Terveisiä Helsingistä. Pride kansaa, mustalaisia sekä sekakäyttäjiä. Pari tuntia sitten Tallinnassa jenkki turisteja sekä kauniita naisia kesämekoissaan. On tämä saatanaa rappiota. Pride siellä pride täällä. Tallinnassa ei näkynyt eikä kuulunut. Onneksi parin tunnin päästä taas omassa riippumatossa kaukana tästä saastasta.
Ei Tallinnassa sateenkaariväki marssi?

Ei kai, kun heikäläisten pride on vasta viikon päästä.
Baltic-Pride-2017-Tallinn-Best-Powerful-LGBTQ-Photos-parade-3.jpg



Bonuksena neljännes kansasta ryssiä..
 
Ei Tallinnassa sateenkaariväki marssi?

Ei kai, kun heikäläisten pride on vasta viikon päästä.
Baltic-Pride-2017-Tallinn-Best-Powerful-LGBTQ-Photos-parade-3.jpg



Bonuksena neljännes kansasta ryssiä..
Välillä kyllä tuntuu, että lähes puolet nimittäin kuuluu ryssää yhtä paljon kuin eestiäkin. Tosin pride rappio ei ole siellä arkipäivää kuten Suomessa.
 
Oodissa järjestettiin drag satutuokio


Ottamatta enempää kantaa onko oikein mennä häiriköimään, mutta että drag satutuokio? WTF?!
Tolleen lyhyesti, ei ole oikein mennä häiriköimään. Sen sanoi jopa esitystä etukäteen kritisoinut Riikka Purra. Mieltään voi osoittaa myös laillisilla ja hyvien tapojen mukaisilla keinoilla. Ohan se koko drag-satutuokio aivan naurettava performanssi, mutta eiköhän tässä päde se, että jos joku ei pidä siitä, niin sitten ei mene katsomaan. Tai jos ei pidä sitä lapsilleen sopivana, ei vie lapsiaan sinne.
Vähän luulen, että lapsille tollanen esitys on vastaa jotain Pelle Hermanni-jaksoa ja luulen, että se on artistin tarkoituskin. Sekä klovni että drag ovat hahmoja, jotka rikkovat normia ja luovat siksi komediaa.
 
Tolleen lyhyesti, ei ole oikein mennä häiriköimään. Sen sanoi jopa esitystä etukäteen kritisoinut Riikka Purra. Mieltään voi osoittaa myös laillisilla ja hyvien tapojen mukaisilla keinoilla. Ohan se koko drag-satutuokio aivan naurettava performanssi, mutta eiköhän tässä päde se, että jos joku ei pidä siitä, niin sitten ei mene katsomaan. Tai jos ei pidä sitä lapsilleen sopivana, ei vie lapsiaan sinne.
Vähän luulen, että lapsille tollanen esitys on vastaa jotain Pelle Hermanni-jaksoa ja luulen, että se on artistin tarkoituskin. Sekä klovni että drag ovat hahmoja, jotka rikkovat normia ja luovat siksi komediaa.
Eli suvaitseville sallitaan provosoituminen ja tätä kautta vihamielinen käytös, koska muut ovat väärässä....
Mutta teeppäs päin vastoin...
 
Eli suvaitseville sallitaan provosoituminen ja tätä kautta vihamielinen käytös, koska muut ovat väärässä....
Mutta teeppäs päin vastoin...
Missäs vaiheessa mä näin väitin? Ohan se olkiukkojen väsäily varmasti kiehtovaa ajanvietettä, mutta voisin kuvitella kyllä parempaakin viihdykettä.
 
Oodissa järjestettiin drag satutuokio


Ottamatta enempää kantaa onko oikein mennä häiriköimään, mutta että drag satutuokio? WTF?!
Asiassa pahkasikamaista on se, että häirikkö oli transmies, ja häiriköinnin kohde pastori ja paikalla ollu vanhempi rouva. Alla olevan videon kohdasta 8:20 tuo varsinainen "häiriköinti".
 
Asiassa pahkasikamaista on se, että häirikkö oli transmies, ja häiriköinnin kohde pastori ja paikalla ollu vanhempi rouva. Alla olevan videon kohdasta 8:20 tuo varsinainen "häiriköinti".
Et saa julkaista tällaista materiaalia. Hallintoalamaisten tulee uskoa, että asialla olivat Persut, natsit sekä Siitoimen haamu.
 
Tai jos ei pidä sitä lapsilleen sopivana, ei vie lapsiaan sinne.
Vähän luulen, että lapsille tollanen esitys on vastaa jotain Pelle Hermanni-jaksoa ja luulen, että se on artistin tarkoituskin. Sekä klovni että drag ovat hahmoja, jotka rikkovat normia ja luovat siksi komediaa.

Entäs jos kokonaisuuteen liittyy sellainenkin, että lapset viedään katsomaan drag strippausesitystä?

Tai toisenpäin: drag lapsi strippaa aikuisille?

Ei tietenkään Suomessa, vielä. Ainakin amerikkalaisilla oli vaikeuksia löytää ilmiöstä komediaa.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top