Pahkasikaan verrattavat uutiset

Entäs jos kokonaisuuteen liittyy sellainenkin, että lapset viedään katsomaan drag strippausesitystä?

Tai toisenpäin: drag lapsi strippaa aikuisille?

Ei tietenkään Suomessa, vielä. Ainakin amerikkalaisilla oli vaikeuksia löytää ilmiöstä komediaa.
Silkkaa mielikuvitusta. Sellaisesta ei ollut varmasti kyse. Tietysti johonkin drag-stripteaseen pätee sama: mikäli olet sitä mieltä, että se ei sovi lapsillesi, älä vie heitä katsomaan sitä. Sama tietysti pätee ihan tavalliseenkin strippaamiseen.

Amerikkalaisilla touhu on kyllä sellaista perseilyä, etten usko että löytäisivät leipää kaupasta.

Eivätkös muuten mm. Pekka ja Pätkä olleet puistotäteinä, eli drag-roolissa jo 1955 ja lapsetkin saivat katsoa elokuvan? Mitäs luulette, ymmärrettiinkö silloin, että kun mies pukeutuu naisten vaatteisiin, se rikkoo normia ja on siksi omiaan luomaan komediaa? Dragissahan on kyse siitä, se vain tehdään karnevalisoidummin. Pari esitystä olen nähnyt, ja meikästä hahmot ovat vallan hyvin verrastettavissa klovneihin. Indokrtinoiko Pekka ja Pätkä aikansa lapsia johonkin?
 
Silkkaa mielikuvitusta. Sellaisesta ei ollut varmasti kyse. Tietysti johonkin drag-stripteaseen pätee sama: mikäli olet sitä mieltä, että se ei sovi lapsillesi, älä vie heitä katsomaan sitä. Sama tietysti pätee ihan tavalliseenkin strippaamiseen.

Juridisteknillisistä syistä en nyt linkitä lasten drag esityksiä, striptease klubilla, ja jossa lapsi kerää rahaa katsojilta, esityksen päätyttyä.

Mutta, kyllähän noista pelkistä lukutuokioistakin tuli sanomista.

 
Tänään uutisista kuultuna että naiset saavat mm. ahdistavia katseita ja niitä nyt sitte tutkitaan. Siis ahdistavia katseita. Miten se määritellään?

Sitten tämä:


Jokin tässä ei nyt täsmää. On tämä ihme touhua.
Ja tuossakin kirjoittaja on nimenomaisesti nainen.
 
Ja tuossakin kirjoittaja on nimenomaisesti nainen.
...ja tietenkin ihan iseään varten tuommoiset vedetään päälle... Itseäni ottaa päähän tämä nykyinen jakomielitautisuus näissä asioissa.
Ei saa katsoa eikä esineellistää, mutta silti saa ja on suotavaa pitää tommosia.

Tänäkin kesänä rannalla ollessa voin sanoa että on heteromiehenä aivan helvetin vaikea olla katsomatta kun tommoset on naisella päällä. En ihan vielä niin seniili oo etteikö säväyttäs.

Onneksi mulle on siunaantunu vaan tyttölapsia. Tulevaisuudessakin nuorena miehenä oleminen ei tule helpottumaan tällä menolla.
 
Viimeksi muokattu:
...ja tietenkin ihan iseään varten tuommoiset vedetään päälle... Itseäni ottaa päähän tämä nykyinen jakomielitautisuus näissä asioissa.
Ei saa katsoa eikä esineellistää, mutta silti saa ja on suotavaa pitää tommosia.

Tänäkin kesänä rannalla ollessa voin sanoa että on heteromiehenä aivan helvetin vaikea olla katsomatta kun tommoset on naisella päällä. En ihan vielä niin seniili oo etteikö säväyttäs.

Onneksi mulle on siunaantunu vaan tyttölapsia. Tulevaisuudessakin nuorena miehenä oleminen ei tule helpottumaan tällä menolla.
Muutama päivä sitten käväisi ajatus mielessä, että on vaikeaksi tehty asiat, kun toisaalta naisia ei saisi katsoa, mutta toisaalta katsomattomuuskin voidaan katsoa töykeäksi. Jakomielisyys oli nimenomaan mielessä asian suhteen. Paheksutaan asioita ristiin ja rastiin, mikään ei ole hyvä.
 
Senkin siat kun ette käy läskien kanssa treffeillä. Siis tällä tarkoitetaan parikymppisiä tiukemmassa kunnossa olevia miehiä, eikä keski-ikäsiä kaljamahoja :D
 
Senkin siat kun ette käy läskien kanssa treffeillä. Siis tällä tarkoitetaan parikymppisiä tiukemmassa kunnossa olevia miehiä, eikä keski-ikäsiä kaljamahoja :D

Lihavat ovat ilmeisesti intersektionaalinen uhriryhmä siinä missä tummaihoiset, sukupuolen itsemäärittelijät, vegaanit, homot, saamelaiset, vammaiset, muslimit, intiaanit ja erinäiset muut?
 
Senkin siat kun ette käy läskien kanssa treffeillä. Siis tällä tarkoitetaan parikymppisiä tiukemmassa kunnossa olevia miehiä, eikä keski-ikäsiä kaljamahoja :D
Tätä taas itsekin aamulla naureskelin. Maailmallahan on jo ollut merkkejä myös siitä, että heteroita on ryhdytty arvostelemaan syrjiviksi jos seksuaalivähemmistöihin kuuluvien kanssa deittailu ei maistu. Pellemaailmahan meillä käsissämme on.
 
Lihavat ovat ilmeisesti intersektionaalinen uhriryhmä siinä missä tummaihoiset, sukupuolen itsemäärittelijät, vegaanit, homot, saamelaiset, vammaiset, muslimit, intiaanit ja erinäiset muut?
Reippaasti ylipainoisella, kaljuuntuvalla ja hikoilevalla miehellähän on aivan helvetisti kysyntää deittimarkkinoilla. Olen kuullut, että joutuvat noilla ominaisuuksilla sulkemaan Tinderin hyvin nopeasti kun eivät ehdi kaikkiin tapaamispyyntöihin vastaamaan ja tulee siitä valtavan huono omatunto ja tressi.
 
Median rappioprpagandasta kertoo omalta pieneltä osaltaan sekin että ilmiselvää sairaalloista läskiä pidetään ennakkoluuloisesti sairaalloisen läskinä.
 
Mä en osaa sanoa enää mitään...
 
Mä en osaa sanoa enää mitään...
Noita on yritetty tuoda peleihin mukaan vuosia mutta niiden menestys on ollut heikkoa, suurin kohderyhmä on kuitenkin pojat joihin tuo ei pahemmin iske...

edit. ja itse artikkeli on täyttä paskaa. :poop:
 
Noita on yritetty tuoda peleihin mukaan vuosia mutta niiden menestys on ollut heikkoa, suurin kohderyhmä on kuitenkin pojat joihin tuo ei pahemmin iske...

edit. ja itse artikkeli on täyttä paskaa. :poop:
Ihmeellistä sukupuolen olettamista. Mistä ne tietää, miten pelihahmot ovat suuntautuneita? Onko valtavirrasta poikkeavilla jokin velvollisuus ilmoittaa että hei mä on transseksuaali banaani?
 
Jo ysärillä kiersi sähköposteissa vitsi, missä BMW vastasi Microsoftin irvailuun siitä, miten rajusti MS oli kehittänyt tietokoneita, että jos BMW todella olisi kehittänyt autoja kuten Microsoft tietokoneita, turvatyynyssä olisi Are you sure? -kysymyslaatikko. Parodiahorisontin jälkeisessä maailmassa juttu on kiertänyt täyden ympyrän ja vitsi osuukin omaan nilkkaan.
 
Back
Top