kimmo.j
Greatest Leader
Mä olen ajellut pitkin suomea ilman nastoja jo vuosia, enkä aio hankkia nastoja enää.Älä suotta kainostele. Pistetään rajaksi suoraan kehä kolmonen.
Hyvin olen pärjännyt, joten ehkä se on maku asia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen ajellut pitkin suomea ilman nastoja jo vuosia, enkä aio hankkia nastoja enää.Älä suotta kainostele. Pistetään rajaksi suoraan kehä kolmonen.
Pienellä ajotyylin säädöllä kitkoilla tulee toimeen. Keississä ei vaan siitä ole kyseMä olen ajellut pitkin suomea ilman nastoja jo vuosia, enkä aio hankkia nastoja enää.
Hyvin olen pärjännyt, joten ehkä se on maku asia.
En tiedä millaisella ajotyylillä selviää jos tie on niin liukas että ilman nastakenkiä ei pysy pystyssä ja kitkoilla oleva auto luisuu ojaan paikalla ollessaan.Pienellä ajotyylin säädöllä kitkoilla tulee toimeen. Keississä ei vaan siitä ole kyse
Näinkin voi käydä, mutta helsingin jutuistahan alunperin on kyseEn tiedä millaisella ajotyylillä selviää jos tie on niin liukas että ilman nastakenkiä ei pysy pystyssä ja kitkoilla oleva auto luisuu ojaan paikalla ollessaan.
Kaksi eri asiaa, mutta autoja luisuu jäällä ojaan nastoilla ja ilman.En tiedä millaisella ajotyylillä selviää jos tie on niin liukas että ilman nastakenkiä ei pysy pystyssä ja kitkoilla oleva auto luisuu ojaan paikalla ollessaan.
Samoin minäkin boikotoin Tampereen keskustaa. Ei ole mitään tarvetta mennä sinne. Kaikki kiinnostavat liikkeetkin ovat sieltä poistuneet tai sitten kokonaan lopettaneet.Kaksi eri asiaa, mutta autoja luisuu jäällä ojaan nastoilla ja ilman.
Tässä on kuitenkin kyse vihervasemmisto ristiretkestä vapaata liikkumista vastaan. Yksityisautoilu vapauttaa ihmisen kulkemaan sinne minne hän haluaa, silloin kun haluaa. Se ei sovi vihervasemmiston ajatuksiin jossa he päättävät onko hallintoalamaisen sopivaa liikkua ja jos on, minne ja milloin.
Itse boikotoin Helsingin keskustaa, en vie sinne rahojani, se ei ole täydellinen keino, mutta ainoa jolla on jotain tehoa.
Se on tietysti surullista, koska olen pitänyt Stadin keskustasta ja siellä liikkumisesta sekä jalkaisin, että autolla.
Täysin samaa mieltä, auto on vapauden symboli joten totalitaristit vainoavat autoilijoita. Kiristetään sääntöjä ja lakeja, pala sieltä toinen täältä...Kaksi eri asiaa, mutta autoja luisuu jäällä ojaan nastoilla ja ilman.
Tässä on kuitenkin kyse vihervasemmisto ristiretkestä vapaata liikkumista vastaan. Yksityisautoilu vapauttaa ihmisen kulkemaan sinne minne hän haluaa, silloin kun haluaa. Se ei sovi vihervasemmiston ajatuksiin jossa he päättävät onko hallintoalamaisen sopivaa liikkua ja jos on, minne ja milloin.
Itse boikotoin Helsingin keskustaa, en vie sinne rahojani, se ei ole täydellinen keino, mutta ainoa jolla on jotain tehoa.
Se on tietysti surullista, koska olen pitänyt Stadin keskustasta ja siellä liikkumisesta sekä jalkaisin, että autolla.
Liikennerajoitukset ja liikkeiden siirtyminen sivummalle edesauttavat keskustojen ghettoutumista, mikä on vissiin tarkoituskinKeskustoja on yleisesti ottaen boikotoitu aika laajastikin, kun lähes joka kaupungissa liikkeet ovat siirtyneet pelloille rakennettuihin jättikauppakeskuksiin.
Keskustoja on yleisesti ottaen boikotoitu aika laajastikin, kun lähes joka kaupungissa liikkeet ovat siirtyneet pelloille rakennettuihin jättikauppakeskuksiin.