Pahkasikaan verrattavat uutiset

No silloin joskus ei tiedetty vaaroista tai ainakaan kerrottu niistä "kulille". Nykyään varmaan saisi tehtyä myös turvallisesti. Jootuubissa kellosepät uusivat radiumit viisareihin ainakin toivon mukaan niin, että henki ei lähde.

Sinänsä ehdotus "kaasari pakolliseksi autoihin" saa minun ääneni. Yksi asia joka ei ainakaan heti hajoa ja maksa tuhansia.
Ei kyllä se on niin, että kaasarit on ne jotka on saatanasta.... Ruiskujen kanssa tulee kyllä toimeen jos edes hiukan perehtyy aiheeseen
ja omistaa sopivan rajapinnan, jolla pääsee käsiksi edes heksadesimaaleihin😇🥰🤣🤯
 
Ei kyllä se on niin, että kaasarit on ne jotka on saatanasta.... Ruiskujen kanssa tulee kyllä toimeen jos edes hiukan perehtyy aiheeseen
ja omistaa sopivan rajapinnan, jolla pääsee käsiksi edes heksadesimaaleihin😇🥰🤣🤯
Vierestä seurasin kun koulukaveri rakensi itte Motronicin prommerin emulointisoftan. Vuosi oli 96. Mutta tämäkin bisnes torpattiin lainsäädännöllä hiljattain.
 
1.6.2024, palveluntarjojan pitää pystyä osoittamaan että muutoksen jälkeenkin päästönormit saavutetaan. Ennen oli vain auton omistajan vastuulla. Muistaakseni oli tieliikennelaki+traficomin tulkinta.
 
Seuraavaksi lisätään lyijy takaisin maaleihin ja bensaan?

Uusiin autoihin kaasaripakko.

Totuus on joskus tarua ihmeellisempää.

Iso autojätti on tehnyt patenttihakemuksen kaksitahtimoottorista​

Yhdysvaltalainen autonvalmistaja General Motors on hakenut patenttia parannetulle kaksitahtimoottorille. Tämän myötä vanhanaikaisena pidetty, mm. Saabeista, Trabeista ja Wartburgeista tuttu moottoritekniikka saattaa tehdä odottamattoman paluun.

 
Totuus on joskus tarua ihmeellisempää.
Taitaa Evinruden 2-tahti E-tech olla edelleenkin puhtaampi ja pihimpi kuin uudet 4-tahti perämoottorit, mutta 4-tahti kiima ohitti faktat ja kone ei mennyt kaupaksi. Venemiesten mukaan kyseinen Evikka paras moottori ikinä. Tosin ei sitä taida enää kukaan korjata jakoavaimella ja rautalangalla.

Ehkä joku keksi pyörän uudestaan?
 
Vierestä seurasin kun koulukaveri rakensi itte Motronicin prommerin emulointisoftan. Vuosi oli 96. Mutta tämäkin bisnes torpattiin lainsäädännöllä hiljattain.

Taitaa Evinruden 2-tahti E-tech olla edelleenkin puhtaampi ja pihimpi kuin uudet 4-tahti perämoottorit, mutta 4-tahti kiima ohitti faktat ja kone ei mennyt kaupaksi. Venemiesten mukaan kyseinen Evikka paras moottori ikinä. Tosin ei sitä taida enää kukaan korjata jakoavaimella ja rautalangalla.

Ehkä joku keksi pyörän uudestaan?
Melkein väittäisin kaasari nelitahtia yksinkertaisemmaksi kuin E-tekkiä. Varsinkin pienet työntötanko moottorit lienee lähes brigs stratton ruohonleikkurin tasoa yksinkertaisuudessaan. Olisiko tuon E-Etechin ongelma mitään tietämättä ollut hinta. Toki perämoottorit E-etech tai 4-t ja traktorit vain kallistuvat vanhetessaan, joten ovat hyviä sijoituksia...
 
Back
Top