Tango-Mike-Heavy
Kapteeni
Tämähän se ongelma on. Kuten tiedetään, niin lukutaidottomuus on maahantunkeutujilla todella suurta ja veronmaksajat sen sitten täällä maksaa, kun noita yritetään opettaa ihmisten tavoille ja normaaleja sosiaalisia taitoja yhteiskunnan jäseneksi pääsemiseksi. 8 miljardia ei riitä tämän tunkeutujaharjoituksen loppulaskuksi ja yhteiskuntamme on kyykyssä hallituksemme harmitsemattoman maahantulopolitiikan vuoksi vielä seuraavat 15 vuotta...
Näinköhän riittää 15 vuotta..?
Teillä tuntuu olevan ensimmäisenä seksiasiat mielessä kun puhutaan vuoden homosta. Eihän siitä ole kyse. Kun päähän ammuttu afganistanilaistyttö sai palkinnon (nobel?) niin oliko ensimmäinen ajatus että sillä on pillu, onkohan se jopa alaikäinen? Tuskinpa.
Nyt oli muuten todella mauton vertaus. Afganistanilaistyttö tuskin toitotti tyttöyttään tai afganistanilaisuuttaan vaan todennäköisimmin eli vain omaa elämäänsä - ja varmastikin aivan niissä rajoissa mitä tyttöjen "elämän" nyt noissa maissa yleensä sallitaan olla - mutta joutui silti jonkun mulkeron tulilinjalle. Ja uskallanpa väittää että tuo tyttö olisi taatusti mieluummin jatkanut elämäänsä ilman Nobelia jos olisi tuollaiselta kohtalolta säästynyt. Mitä muuta mielestäsi tuolla homoudella halutaan yleensä painottaa kuin sukupuolista suuntautumista? Ovatko homot kenties vaikka taitavampia sähkömiehiä?
Näillä seksuaalivähemmistöillä tuntuu olevan jokin ihmeellinen tarve toitottaa suuntautumistaan aina ja kaikkialla. Minun puolestani tehkööt ihmiset makuuhuoneissaan keskenään aivan mitä lystäävät niin kauan kun ketään ei vahingoiteta eikä vasten tahtoaan pakoteta mihinkään. Nykypäivän maailma on mennyt aivan järjettömäksi näiden kaikkien erikoisuudentavoittelijoiden kanssa. En minäkään kauppaan tai bensikselle mennessäni ensimmäisenä ilmoita että "Terve! Mä oon hetero ja syön lihaa. Onko teillä muuten lasinpesunestettä?" Tai jaa, ehkäpä nykypäivänä itse asiassa pitäisikin toimia noin ettei leimautuisi umpijuntiksi. Ei perhana...
Ja kyllä: Joka kerta suihkun jälkeen peiliin katsoessani ajattelen: "Katos vaan! Mulla on muna!"
Edit. Itsensä toistoa poistettu ja pari typoa korjattu
Viimeksi muokattu: