Pakolaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackFox
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Vaikeaa on persujenkaan yksin päättää asioita kun Suomessa joutuu luovimaan kanssa-puolueiden mukana diilejä tekemässä.
Mutta saisihan persut enemmän mahdollisuutta jos persujen arvolistauksen perusteella persuja äänestettäisiin enemmän.
Ministerillä on valta ministeriössään. Ei siihen tarvitse lupaa muilta hallituskumppaneilta lupia kysellä kunhan suurissa kysymyksissä pysytään hallitusohjelman sisällä.

Siksi ministerisalkkujen jaolla on hitokseen paljon merkitystä!

Suomalaiset voi katsoa peiliin.
Sellaiset systeemit millainen kansa..
Suomella on perussuomalainen sisäministeri. Kansa on sitä halunnut ja nyt vaan pitää ministerin lunastaa toiveet.

Kysytääs nyt sinultakin että missä näin on sanottu, kun oikein sitaateissa on?
Lainausmerkit ei tarkoita vain suoraa sitaattia vaan niitä käytetään myös ironiaa osoittamaan.

Sisäministeri Rantanen on eilen omassa X:ssään kertonut, ettei tiennyt asiasta mitään. Se jatko oli luettavissa rivien välistä ja siksi sen lainausmerkkeihin kirjoitinkin. Katso peruste tuosta ekasta kappaleesta.

Ministeriö on päällikkövirasto eli ministeri vastaa, eikä voi puolustautua sillä ettei tiedä mitä alaisensa tekevät. Pitää tietää.

HS on valitettavasti muokannut pariinkin kertaan eilen julkaisemaansa ja linkittämääni uutista, joka oli samalla linjalla. Olisi pitänyt ottaa kuvakaappauksena eikä linkkinä.

Onko sisäministerillä edes päätösvaltaa asiaan jos migrin viranhaltijat tekevät päätöksiä Suomen lain ja virkavastuunsa suomien valtuuksien puitteissa?

Tämä on minulle epäselvää. Toki aina voi jyristä, mutta vaikutuskeinot voivat olla vähissä jos laillisia perusteita peruuttaa linjaus ei ole ja migrissä halutaan tehdä linjauksia, jotka migriläiset kokevat oikeaksi. Änkyrää persu-ministeriä vaikka uhmataan jos perusteet on kunnossa, ministeri vaihtuu kuitenkin kohta taas jonkinasteen vasemmistolaiseen, joka tulee kiittelemään rohkeasta ja oikeamielisestä toiminnasta heti ensimmäisen päivänä astuttuaan virkaan.
En ole asiantuntija, mutta mielestäni tässä on koko jutun ydin.
Ensin tehdään kaikessa hiljaisuudessa ohje, sitten "unohdetaan" ohje hetkeksi jonnekkin kansioon ja kun tilanne akutisoituu, kaivetaan ei niin tuore ohje esiin ja aletaan toteuttamaan mallia jota ministeri ei hyväksyisi. Perusteluna ohje, virkamies on noudattanut annettua ohjetta, joten hän ei ole tehnyt mitään väärää.

Siksi tällaiset kähminnät on tärkeä tuoda julkisuuteen. Ilman julkisuutta tämäkin ohje olisi jäänyt odottamaan käyttöönottoaan.

Lainausmerkit ei tarkoita vain suoraa sitaattia vaan niitä käytetään myös ironiaa osoittamaan.

Sisäministeri Rantanen on eilen omassa X:ssään kertonut, ettei tiennyt asiasta mitään. Se jatko oli luettavissa rivien välistä ja siksi sen lainausmerkkeihin kirjoitinkin. Katso peruste tuosta ekasta kappaleesta.

Ministeriö on päällikkövirasto eli ministeri vastaa, eikä voi puolustautua sillä ettei tiedä mitä alaisensa tekevät. Pitää tietää.

HS on valitettavasti muokannut pariinkin kertaan eilen julkaisemaansa ja linkittämääni uutista, joka oli samalla linjalla. Olisi pitänyt ottaa kuvakaappauksena eikä linkkinä.
"Ei sanonut, keksin päästäni" -Skärdis

Kyllä, mutta ei tuollaista osunut silmiin. Olisi kiva lukea noin tyhmä lausunto ihan omin silmin eikä vain kuulopuheena, eli laita mielellään linkki.

Katoppas twitteriä vai mikä se on. Hän sanoo, ettei koko asia ole ollut hänen pöydällään. Eli sisäministeriöön ei ole tullut tietoa gazasta. Miten uskottavana pidät tätä väitettä? Minä puolestani olen varma, että gazaa on käsitelty ministeriössä.

Valehtelee vai ei tiedä tai ei osaa lukea, valitse mieleinen vaihtoehto. Joku noista vaihtoehdoista on oikea tai useampi yhdessä.

Katoppas twitteriä vai mikä se on. Hän sanoo, ettei koko asia ole ollut hänen pöydällään. Eli sisäministeriöön ei ole tullut tietoa gazasta. Miten uskottavana pidät tätä väitettä? Minä puolestani olen varma, että gazaa on käsitelty ministeriössä.

Valehtelee vai ei tiedä tai ei osaa lukea, valitse mieleinen vaihtoehto. Joku noista vaihtoehdoista on oikea tai useampi yhdessä.
Ikävä kyllä pidän sitä kovinkin uskottavana tämän maan virkakyöstikoneiston huomioiden. Maan tapahan on että ministeriöiden johtoon nimitetään ne omat kaverit osaamisesta riippumatta jotka sitten vetävät neliraajajarrua kun "väärä" hallitus valitaan seuraavaksi. Itse näkisin että tuo ylin johto pitäisi vaihtaa aina hallituksen mukana. Kun kerran vaaleja järjestetään niin pitäisi myös saada tehtyä tuloksen mukaista politiikkaa. Ja pätee kaikkiin hallituksiin.

Ikävä kyllä pidän sitä kovinkin uskottavana tämän maan virkakyöstikoneiston huomioiden. Maan tapahan on että ministeriöiden johtoon nimitetään ne omat kaverit osaamisesta riippumatta jotka sitten vetävät neliraajajarrua kun "väärä" hallitus valitaan seuraavaksi. Itse näkisin että tuo ylin johto pitäisi vaihtaa aina hallituksen mukana. Kun kerran vaaleja järjestetään niin pitäisi myös saada tehtyä tuloksen mukaista politiikkaa. Ja pätee kaikkiin hallituksiin.

Joo, ja miksi ylipäätään migrin piti hönkiä eetteriin lausuntojaan. Ei ollut pakko. Jotainhan siellä ministeriössä on väännetty ja haettiin julkitulolla tukea, kuka tietää.

Gazassa marinoituneet ihmiset liberaalissa pikkudemokratiassa, löysät lait, eikä ole verikostoja ym. Pidäkkeitä. Ei hyvä heilu.

Back