Pakolaisuus

Yle puskee propagandaa SOO vastaan, nyt on perustettu nyrkkiKyllikki Siskot.
http://yle.fi/uutiset/aari-isanmaal...kymmenia__kaupunkilaiset_vastarintaan/8577211

Varsin törkeä uutisointi YLE:tä. Tässä niputetaan kaikki katupartioitsijat termeillä "äärikansallinen" "ääri-isanmaallinen" "kiihkoisänmaallinen".

--> Tehdään juuri sitä, mitä koko ajan joka tuutista muistutetaan, ettei "turvapaikanhakijoille" saa tehdä.

Jos olet perustanut vastuullisen katupartion ja olet valkoinen mies, niin tiedät nyt mitä sinä edustat.

Tässä vaiheessa voikin sitten vetää samantien sen sarvikaavun päällensä. Tai voisi, jos yli kolmikymppinen kehtaisi sellaista pitää.

Moskovassa eräs entinen KGB-everstiluutnantti pääsee taas hieromaan käsiään, kun hyödylliset idiootit hoitaa homman ihan itse.
 
Onko yksikään katupartio syyllistynyt rikoksiin vielä? Niin paljon noista meuhkataan, että varmaan löytyy kymmeniä rikoksia... Eiku..
 
  • Tykkää
Reactions: e7i
Mitenkä kannattaa toimia, jos tälläinen mihinkään katupartioihin kuulumaton kansalainen näkee pahoinpitelyn tai raiskauksen? Meinaan jos siihen puuttuu, ja uhrina on suvaitsevainen, niin sehän voi alkaa lätistä virkavallalle että olen väkivaltainen uusnatsi, kun puutuin rikollisuuteen. Ehkä nykyaikana oikea toimintatapa on sulkea silmät ja olla tekemättä mitään. Uhrin kannalta toki ikävää, mutta säilyypähän illuusio monikulttuurisuuden ongelmattomuudesta.

Tämä on juuri sitä löysää huttua: keksi tekosyy, miksi et auta ja levitä muillekin lennokkaita ideoitasi. Tällaista shaibaa oli jo ennen turviksia aina kun tuli puhetta asioihin puuttumisesta.
 
Tämä on juuri sitä löysää huttua: keksi tekosyy, miksi et auta ja levitä muillekin lennokkaita ideoitasi. Tällaista shaibaa oli jo ennen turviksia aina kun tuli puhetta asioihin puuttumisesta.
Sinähän et minua tunne etkä tiedä miten olen käyttäytynyt tilanteissa jotka ovat vaatineet niihin puuttumista.
 
Aftonbladetissa mielenkiintoista juttua

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article22054011.ab

ID-kontrolli on ainakin väliaikaisesti vaikuttanut dramaattisesti Örebron sillan Ruotsin päässä,
Hylleen tuli keskiviikkona 6 turvapaikanhakijaa vs. useampia satoja syksyn pahimpina päivinä.

Juuri tällä hetkellä suurin osa tupuista tulee lautalle Trelleborgista.
Poliisi aikoo ruveta tarkkailemaan taxeja mahdollisen laittoman maahantulon järjestämisen varalta.

Varsinainen pommi on kuitenkin ruotsin Migrin twitter. Tästä voi päätellä, että tupujen
tulo Ruotsiin on ainakin tilapäisesti pysähtynyt kuin seinään. Eli 4. tammikuuta
edelliset 7 päivää 2000 henkeä, nyt 1500 henkeä.
En löytänyt asiasta vielä mitään uutisointia.

-------
Migrationsverket ‏@Migrationsverk 9h9 hours ago
Något fler än 1 500 asylsökande de senaste sju dagarna

Knappt 2 000 asylsökande de senaste sju dagarna http://bit.ly/1RoIFvE #MigPol
Migrationsverket ‏@Migrationsverk Jan 4
---------
 
Luin Oppenheimerin elämänkerran takavuosina. Kun hän katsoi ensimmäisen atomipommin koeräjähdystä, hän siteerasi Bhagavadgitasta kohtaa: "Minä olen kuolema, maailmojen tuhoaja."

Jotain samanlaista tulee tämän toisen ydinfyysikon toilailuista mieleen. Jotenkin.

Nainen on sekaisin, jos ei tiedä, mitä kello on lyönyt. Euroopan yhtenäisyys vaatii sitä, että sopimuksia noudatetaan. Jos ulkoraja ei pidä ja sadattuhannet tuntemattomat kriisialueilta saavat vaeltaa kymmenien maiden läpi, jokaisella maalla on, ei vain oikeus, vaan myös velvollisuus suojata oma maansa tarpeellisilla toimilla.
 
Minna Karhunen: "Suurinta riskiä eivät kuitenkaan muodosta maahanmuuttajat, vaan meidän suomalaisten kyky mukautua uuteen tilaisuuteen".

Itse asiassa olen Karhusen kanssa samaa mieltä. Jokunen tuhat kevyesti varustettua, kuritonta ja keskenään(kin) eripuraista militanttia (aktiivista tai vähintään latenttia), ~30000 rikollisten manipuloimaa väärin oletuksin ja osin öykkärimäisellä asenteella varustettua onnenonkija-haahuilijaa sekä ~1000-2000 oikeasti turvapaikan tarpeessa olevaa pakolaista ei ole mitään niihin uhkiin verrattuna, joita tämä kansakunta on pystynyt karkoittamaan ja mihin se on myös varautunut tarvittaessa vastaamaan.

Ongelma on siinä että naiiviuttaan ja pelkuruuttaan suomalaiset päättäjät ovat hömelöimpiä tekemään vaikeita päätöksiä tällaisen "pehmeän uhan" edessä, vaikka koviin uhkiin on varauduttu nykymittapuulla kelvosti. Suljetaan korvat ja lällätetään, pari valhetta kehiin, toivotaan että ongelmat tulevat hitaasti, ollaan onnellisia että voi itse tviittailla turvalliselta, kalliilta asuinalueelta minne on ponnistettu veronmaksajien kustantaman julkisen sektorin johtaja/päättäjähomman kautta. Esimerkkejä Karhusen mainitsemista ongelmahenkilöistä:
-Petteri Orpo
-Alexander Stubb
-MINNA KARHUNEN
 
Merkel on ideologiassaan nyt joko tieten tahtoen tai tahtomattaan osa suunnitelmaa. Jos hän haluaa EU:n vielä olevan jatkossa yhtenäinen, Saksan on otettava tiukempi linja suhteessa kansainvaellukseen. Ja paljon.

Muuten ihmisten luottamus poliittiseen järjestelmään katoaa laajassa mitassa. Nämä "ruokitut" katupartiot ovat vain yksi ilmiö.
 
Merkel on ideologiassaan nyt joko tieten tahtoen tai tahtomattaan osa suunnitelmaa. Jos hän haluaa EU:n vielä olevan jatkossa yhtenäinen, Saksan on otettava tiukempi linja suhteessa kansainvaellukseen. Ja paljon.

Muuten ihmisten luottamus poliittiseen järjestelmään katoaa laajassa mitassa. Nämä "ruokitut" katupartiot ovat vain yksi ilmiö.

Itse olen jo viimeistään viime kesästä lähtien ollut sitä mieltä että Merkel asenteineen ja mielipiteineen on Hitleriäkin vaarallisempi koko Euroopalle ja sen kansoille. Tästä hullujen teatterista ei ole nähty vielä kuin murto-osa.
 
  • Tykkää
Reactions: e7i
Niin koska hänen lusmuilu ja vatulointi petaa poliittista tilaa tulevalle "hitlerille" kun saksalaiset ovat kyllästyneet frau muttiin ja haluavat kovempia otteita yhteiskuntarauhan säilyttämiseksi. .

Täysin mahdollinen skenaario. Hitleriäkin vaarallisempi, yhtä kaikki.
 
Laitoin tuolle YLEn "toimittajalle" spostia:
Lukaisin kirjoittamasi uutisen
(http://yle.fi/uutiset/aari-isanmaal...kymmenia__kaupunkilaiset_vastarintaan/8577211)
ja liitän tähän muutaman uutisesta irroitetun sanan/sanaparin:

Kiihkoisänmaallisia katupartioijia
äärikansallisissa katupartioissa
Ulkomaalaisvastaiset partiot
kiihkoisänmaalliset partiot
ulkomaalaisvastainen partiointi
ääri-isänmaallinen
kiihkoisänmaalliseksi
kiihkoisänmaallisissa katupartioissa
vihamieliselle katupartioinnille


Koko syksyn on mediassa puhuttu lisääntyneestä vihapuheesta. Eikö
juurikin nuo käyttämäsi ilmaisut ole sitä vihapuhetta? Niputat yhden
termin alle kaikki ne kaupunkilaiset jotka ovat huolissaan
turvallisuudestaan. Siis ne jotka ovat lähteneet kadulle iltakävelylle
itsekseen jupisemisen sijaan.



Ja toiseksi kysyisin mistä olet saanut tietoosi, että tämä
katupartiointi olisi vihamielistä? Tai ulkomaalaisvastaista? Oletko
käynyt haastattelemassa kaikkia partioiden jäseniä?


Ja kun kerran olet jättänyt objektiivisen raportoinnin tapahtumasta
(lue: toimittanut uutisen) ja siirtynyt suoraan propagandaan ja
mielipiteisiin vaikuttamiseen, niin voisitko ystävällisesti tulevissa
propaganda-artikkeleissasi vaihtaa turvapaikanhakija ja pakolainen
termit, tasapuolisuuden vuoksi, seuraaviin?

kiihkomuslimi
ääri-islamilainen
terroristi

Katsotaan uskaltaako vastata? Ja ennenkaikkea huomasiko itse kuinka asenteellisen uutis...propaganda-artikkelin oli kirjoittanut?
 
Back
Top