Pakolaisuus

Migrin sivuilta näkyy, paljonko tullut vuosittain. 2015 jälkeen muslimaista tulleeksi on ilmoittanut itsensä noin 7000 henkilöä per vuosi. Muslimeja on meillä noin 100000 Kela Gold käyttäjiä.
Lienee aika alakanttiin, valitettavasti. Näin luutnantilta toiselle luutnantille. Itse olen pelkkä kivääri-sherpa.

Kantaja.


She had crossed to the other side. She was part of the land. She was wearing her culottes, her pink sweater, and a necklace of human tongues. She was dangerous. She was ready for the kill.


Mä rakastan tota kirjaa, ja sen kuuluisinta novellia.
 
Viimeksi muokattu:

“There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter.”​


― Ernest Hemingway
 
Itselle ei ole vielä selvinnyt minkälainen kunnallispoliitikko on kyseessä ja mistä puolueesta. Toistaiseksi vain "lahtelaismies" / "lahtelainen kunnallispoliitikko".

Englanninkielinen wiki-sivu löytyy kyllä, suomenkielistä vielä ei.

Lahtelainen kunnallispoliitikko johtaa aseellista kapinaa Nigeriassa – määrännyt miljoonat ihmiset boikotoimaan vaaleja​

Nigeria vaatii Suomea puuttumaan Lahdessa asuvan Simon Ekpan toimintaan.



Googlen kuvahaun tuloksia...

iu
 
Itselle ei ole vielä selvinnyt minkälainen kunnallispoliitikko on kyseessä ja mistä puolueesta. Toistaiseksi vain "lahtelaismies" / "lahtelainen kunnallispoliitikko".

Englanninkielinen wiki-sivu löytyy kyllä, suomenkielistä vielä ei.





Googlen kuvahaun tuloksia...

iu
Luki se siellä. Ekpa on kokoomuksen jäsen ja toimii Lahden seudun joukkoliikennelautakunnan jäsenenä.
 
Luki se siellä. Ekpa on kokoomuksen jäsen ja toimii Lahden seudun joukkoliikennelautakunnan jäsenenä.
Tänks. Luin huonosti.

Epäilinkin tuota kun tuli paljon Kokoomuksen edustajien kuvia samaan hakuun.
 
  • Tykkää
Reactions: jak
Itselle ei ole vielä selvinnyt minkälainen kunnallispoliitikko on kyseessä ja mistä puolueesta. Toistaiseksi vain "lahtelaismies" / "lahtelainen kunnallispoliitikko".

Englanninkielinen wiki-sivu löytyy kyllä, suomenkielistä vielä ei.





Googlen kuvahaun tuloksia...

iu

Simon Egbe kertoo tässä olevan nigerialaisen separatistiryhmän aseellisen joukon etätyöläinen komentaja.

 
Muistakaa kuitenkin että motiivien epäily on rasismia, ihonvärillähän ei ole väliä, jotenka kaikkien kokoomuksen porukoiden motiivien epäilyn täytyy myös olla rasismia :cool: :)
 
– Mehän emme ole Lahden kokoomuksen kunnallisjärjestössä mitään Nigerian sisäisen tilanteen asiantuntijoita. Otamme ensin selkoa siitä, mistä tässä on kyse, ennen kuin lähdemme vetämään enempiä johtopäätöksiä, Airinen sanoo.



Jestanes. Siis, anna mun kaikki kestää.

Ei mitään hallaa kokoomukselle. Mitä täällä pohjolan korvessa tiedetään mitään etnisistä konflikteteista jossain afrikassa. Globalismi näyttää tuovan ihan uudet vaatimukset. Eikus vaan lukemaan Wikipediaa.

Vissiin ei edusta igbolaisia suomessa. Onko tää jokin sekopää vain ihan tosi etäjohtaja?

Mitä lainsäädäntö sanoo?

 
Back
Top