Ja toiseksi se on paikka, missä voi esitellä lyhyesti omaa valovoimaisuuttaan ja signaloida tiiviisti. Provosointikaan ei ole tuntematonta, päinvastoin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja toiseksi se on paikka, missä voi esitellä lyhyesti omaa valovoimaisuuttaan ja signaloida tiiviisti. Provosointikaan ei ole tuntematonta, päinvastoin.
"aikuinen ottaa vastuuta...", sanoo joku tyyppi kasvot peitettynä ja nimimerkin suojissa!
Harvempihan täällä esiintyy omalla naamallaan.
Itse olen siihen kyennyt.
Tämä on ikävää, kun näin yksioikoinen tulkinta on päässyt syntymään. Mikä tähän olisi oma ratkaisuehdotuksesi, @Ottoville ?
Mietitäänpä hetki.
Ei tuohon kysymykseen voi ottaa kantaa jos pitää varoa sanojaa kokoajan.
Sillä milloin tahansa saattaa olla nimilista kiertämässä foorumilla, tovereiden toimetta.
(Kyllähän on sellasta paskaa, että joutas bannit jo antaa.
Jos banaanista voisi äänestää, niin hutaisin KYLLÄ
Olen täysin samaa mieltä. Aivan täyttä paskaa. Pidetään foorumi asiallisena. )
Kun siellä koettaa kirjoittaa jotain faktapohjaista,
Forumin sisäinen vaktantarkistus kyseenalaistaa lujimmatkin esitykset.
Sehän olisikin erinomainen asia, jos keskusteltaisiin faktoista. Siitä kaikkien on mahdollista oppia ja ymmärtää lisää.
Mutta viesti oli vain että: mene pois, emme halua faktoja. Aika selkeästi, mutta rumasti ilmaistuna.
Ei tarvitse varoa sanojaan, tarvitsee vain noudattaa hyviä tapoja ja pieni lipsahduksiakaan ei lasketa.
Kritiikki on aivan eri asia, kuin se että vaaditaan toinen keskustelija poistettavaksi foorumilta (pysyvästi tai määrä ajaksi)Kriitikkojen joukossa taisi olla myös joku mode.
Jos/kun Mode sitten käskee muuttaa jotain, teet niin kuin on ohjeistettu.
Hiilikaupan voittajia on vielä hankala ennakoida. Jos metsät hyväksytään kaupankäynnissä täydestä suunnitellusta arvostaan, niin arvatkaa kolmesti paljonko esim. iivana istuttaa puita pitkin arojaan????? Iivanalla ei ole pidäkkeitä rakentaa ydinvoimaakaan. Lääniä riittää ja puunkasvatukselle sopivaa alustaa löytyy heittämällä yhden pörssin täydeltä. Afrikkakin voi villiintyä hakkaamaan eukalyptusta savanneille. Australia? Afrikka ja Australia, melkoinen osa Usaa, etelä-aasia etelä-venäjineen ovat kuin luotuja tuottamaan aurinkokuumaa paneelilla. Nykyiset öljyntuottajavaltiot lähi-idässä ovat kuin mallikappale alustasta tuottaa aurinkohyvää. Siirto? Aivan. Paksuja kaapeleita?
Tosiasia voi nimittäin olla, että metsittäminen saattaa olla paras ja toimivin konsti säästämisen ohella, jos halutaan torjuntavoittaa hiiltyminen. Sen lisäksi, että sitoo hiiltä se tuottaa happea. Metsän arvo olisi siis muu kuin se runko, joka lihoessaan muuttuu kaupalliseksi.
Kuka maksaa siis shown?
Mietitäänpä hetki
Sattui niin vakavassa ketjussa kuin ”päivän minkki” että laitoin sinne miehen kuva.
Koska en huomannut että aloitustekstissä luki ”vain naisia”.
( ei kyllä oli täysissä vaateissa)
1 piste
Poistaminen ja huomautus ei ollut tarpeeksi ankara rangaistua.
Ja tuo ketjuhan on niitä keveitä ”huumori ketjuja”.
Miten varsinaisissa sotilaallisissa ketjuissa tuomitaan virheistä?
Mitä tapahtuisikaan jo kirjottaisi Oswald Boelcketa tai Ernst Undetist.
Tuonne ”Ilmataistelun ja ilmasodan taktiikat ja toteutus” ketjuun.
Siellä nimittäin on määrätty että ”Sanoisin, että ketjussa on ehkä ihan hyvä käydä asiaa läpi ihan Punaisen Paronin ajasta lähtien nykypäivään ja tulevaisuuteen. ”
Oswald Boelcke ja Ernst Undet loivat ilmataistelun perusteet ennen punaisen paronin aikaa.
Kritiikki on aivan eri asia, kuin se että vaaditaan toinen keskustelija poistettavaksi foorumilta (pysyvästi tai määrä ajaksi)
No pitää alkaa tekemään niin.
Olen luuluut että ohje on ollut huonosti muotoiltu ja sillä perusteella että muutkin tekevät niin se on minulle luvallista.
Sillä tällaiset kuvat on minulta nimen omaan kielletty.
Toverituomioistuin taas vauhdissa ja meno on kuin Kouvolan punakaartissa.
Olen tässä seuraillut tätäkin ketjun keskustelua, ja ihmetellyt noita viimeaikoina aktiivisimpia ketjuja ja kirjoittelua. Jotenkin on sellainen tunne, että tämä foorumi on kontaminoitunut; keskustelua näyttää kasvavassa määrin hallitsevan intoilijat, makaaberi ja sivistymätön viestintä sekä hysteerinen nurkkakuntalaisuus. Ilmastopsykoosiketju on ehkä kirkkaimpia alisuorituksia, mutta ei valitettavasti ainoa.
Vaikka olenkin samalla kannalla ehkä kirjoittajan kanssa ja ymmärrän tarkoituksen, en kuitenkaan halua lepuuttaa verkkokalvoani sellaisen verbaaliakrobaatin mielipiteitä lukien, jonka ilmaisun helmiä on vaikkapa käsite " viherrunkkaripaskasosialistifoorumeilla ". Ei tuollaista sanasaastaa yksinkertaisesti jaksa, eikä halua lukea.