Ne on personoitu käyttäjän nettiselailun mukaan. Mä olen koko päivän katsellut katemateriaaleja, ja mainokset on ollut rautakauppojen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joo samansuuntaista havainnut; varustelekaa, työkoneita ja kaikenlaista kuukeloitua tavaraa mainostetaan. Ja seuraa vailla olevia naikkosia, välillä jopa ihan lähellä, joskus Afrikasta asti..Ne on personoitu käyttäjän nettiselailun mukaan. Mä olen koko päivän katsellut katemateriaaleja, ja mainokset on ollut rautakauppojen.
Tätä olen myös ihmetellyt..Joo, se on ihan yleistä että jos googlaat jotain tavaraa, niin johan tulee kyseistä asiaa koskevia mainoksia. Tosin tulee muutakin, esim mulle on viime aikoina tullut jotain Leso-tuotemerkillä olevia naisten jumppavaatteita. Riippuu kai siitä, minkälaisen mainossopparin kukin firma on Googlen kanssa sopinut (esim kohdennettua vai ei kohdennettua mainontaa).
Mutta se, että Google kuuntelee puhetta ja kohdentaa markkinointia sen mukaan, on paljon jännempi juttu. Esim eräs tuttava oli puhunut eräästä kirjasta kaverinsa kanssa, puhelin oli vieressä. Ei ole koskaan kuulemma googlannut kyseistä kirjaa, mutta kun seuraavan kerran meni Faceen, niin johan oli kyseisen kirjan mainos heti framilla. Noin esimerkkinä.
Joo, se on ihan yleistä että jos googlaat jotain tavaraa, niin johan tulee kyseistä asiaa koskevia mainoksia. Tosin tulee muutakin, esim mulle on viime aikoina tullut jotain Leso-tuotemerkillä olevia naisten jumppavaatteita. Riippuu kai siitä, minkälaisen mainossopparin kukin firma on Googlen kanssa sopinut (esim kohdennettua vai ei kohdennettua mainontaa).
Ethän kuitenkaan tartu tarjoukseen, ei ole varmaan lasten katseltavaa, jos menet töihin Leso-trikoissa.Joo, se on ihan yleistä että jos googlaat jotain tavaraa, niin johan tulee kyseistä asiaa koskevia mainoksia. Tosin tulee muutakin, esim mulle on viime aikoina tullut jotain Leso-tuotemerkillä olevia naisten jumppavaatteita. Riippuu kai siitä, minkälaisen mainossopparin kukin firma on Googlen kanssa sopinut (esim kohdennettua vai ei kohdennettua mainontaa).
Mutta se, että Google kuuntelee puhetta ja kohdentaa markkinointia sen mukaan, on paljon jännempi juttu. Esim eräs tuttava oli puhunut eräästä kirjasta kaverinsa kanssa, puhelin oli vieressä. Ei ole koskaan kuulemma googlannut kyseistä kirjaa, mutta kun seuraavan kerran meni Faceen, niin johan oli kyseisen kirjan mainos heti framilla. Noin esimerkkinä.
Mulla lykkää edelleen audeja ja tuontivaimokuvastoja
Oot laskenu miehes koneelle tunnuksillas...
Itsestä paljastuu yllättäviä asioita..Ai millä tunnuksilla? Jos mun härvelit olis salasanasuojattuja niin mä en sais niitä ikinä auki ite.. ja mp.nettiä käytän vaan puhelimella ja tällä se ei kyllä selaa nettiä metriäkään kun itellään on parempi yhteys. Vissiin kirjottelen sellasia juttuja et joku päätteli mun tykkäävän audeista ja tisseistä.
Facebook tarjoilee varustelekaa, metsästysjuttuja, raksakamaa ja muuta sellasta huttua mistä on just puhuttu, vaan ei kuukkeloitu
Itsestä paljastuu yllättäviä asioita..
Mulla lykkää edelleen audeja ja tuontivaimokuvastoja
Ei tarvitse hävetä, meillä on kaikilla omat mieltymyksemme.Minulla näkyy autonvaraosia ja ”Zalandon” mekkoja