Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhta
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Vornasen känniammuskelu käräjillä. On siinäkin yksi sankari saatana. Yrittää toki käännellä asiaa ylösalaisin, saa nähdä meneekö läpi. Voihan toki olla, että toinenkin osapuoli on ollut aktiivinen riidassa, mutta ampuminen Helsingin keskustassa umpikännissä on sellainen temppu kansanedustajalta, että sitä on kovin vaikea puolustella.

Viimeksi muokattu:
Vornasen känniammuskelu käräjillä. On siinäkin yksi sankari saatana. Yrittää toki käännellä asiaa ylösalaisin, saa nähdä meneekö läpi. Voihan toki olla, että toinenkin osapuoli on ollut aktiivinen riidassa, mutta ampuminen Helsingin keskustassa umpikännissä on sellainen temppu kansanedustajalta, että sitä on kovin vaikea puolustella.
No, eikös Vornanen ollut poliisi, mihinkä ne käyttäytymissäännöt olivat "ammatti" mieheltä hukkuneet? Pelkkää seliseliä, maito on kaatunut ja vornas timppa on kussut muroihinsa pysyvästi, etenkin kun on ollut pyssy matkassa.

Siinä on haettu kadotettua nuoruutta kovalla tahdolla, lopputulokselle ei kannata hurrata...

Ei kai persut mihinkään pois kuihtumassa ole? Kepulaisten kannattajakunta vain taitaa pikkuhiljaa vaipua haudan leppoon. Siihen muuan messias tekikin miehen työn ja joudutti sinällään vääjäämätöntä prosesssia.

Kaikki kunnia Kekkoselle. Siinä oli isänmaan mies mutta niistä ajoista on vain ajauduttu niin kovin kauas - paljon mulle ja vähän hyvälle kaverillekin.

Ei kai persut mihinkään pois kuihtumassa ole? Kepulaisten kannattajakunta vain taitaa pikkuhiljaa vaipua haudan leppoon. Siihen muuan messias tekikin miehen työn ja joudutti sinällään vääjäämätöntä prosesssia.

Kaikki kunnia Kekkoselle. Siinä oli isänmaan mies mutta niistä ajoista on vain ajauduttu niin kovin kauas - paljon mulle ja vähän hyvälle kaverillekin.

KesKusta-puolue on muuttunut vasemmiston pönkäpuolueeksi:
oppositio.webp

Eerolasta on paljon roisimpaakin materiaalia. Hän on kansammies ihan hyvässä mielessä, eri rekisteristä vaan kuin vaikkapa Mauri P. Persut on alhaalta ylöspäin toimiva liike eikä ole mitään järkeä arvostella heitä kokoomuslaisella mittapuulla.
En tiedä "kokoomuslaisesta" mittapuusta, mutta tuollainen typerä trollaava irvistely ei sovi kansanedustajan arvolle. Olen siinä mielessä vanhoillinen ja perinteisten arvojen kannattaja. Joten ei jatkoon tällä(kään) kertaa.

En tiedä "kokoomuslaisesta" mittapuusta, mutta tuollainen typerä trollaava irvistely ei sovi kansanedustajan arvolle. Olen siinä mielessä vanhoillinen ja perinteisten arvojen kannattaja. Joten ei jatkoon tällä(kään) kertaa.
Tarvinneeko tuosta olla huolissaan, fat diarra eduskunnassa loihe lausumaan jotain, varmaan välikysymystä pukkaa :D . Ja mitä väliä, jos missit tai muut omia silmiään venyttelee

Nyt ainakin kääntyi nolouden puolelle.

Perussuomalaisten Eerola: Haluan pyytää anteeksi aasialaistaustaisilta

– Haluan kaikilta aasialaistaustaisilta ihmisiltä pyytää anteeksi, että ei ollut mikään tarkoitus heitä tällä kuvalla pilkata vaan lähinnä missiorganisaation toimintaan ottaa kantaa, sanoo Juho Eerola MTV Uutisille.

Eihän tuo je suis nyt mikään pöyristyttävä juttu ollut, mutta onko pakko näyttää siltä kuin oltaisiin kuutosluokkalaisten luokkaretkibussin takapenkillä?

Ei, olette eduskunnassa ja sen mukaan olisi käyttäydyttävä.
Mä ainakin jo tärisen ja hyperventiloin.

Back