pienoismalleja....

Itselläni on työn alla myös T-34. Kun vai osaisin päättää minkä version siitä teen...kun on kolme vaihtoehtotornia, vaunun päälle suojamiehet jne. Ajattelin tehdä dioraaman, missä ko. vaunu yllättäen on 76 K 02 tuliaseman edessä ja tykkimiehistölle tulee kiire...!
 
Missä mittakaavassa tämä on?

Löysin täältä.


A shadowbox diorama I did in memory of Titanic-- the ship section was scratch built in 1/87 scale, using HO figures. The lifeboat was scratch built in 1/35 scale with figure conversions. The stars in the sky are not photoshopped, they were done with fiber optics.
 
Laitetaan tänne vinkki. Jenkkimyyjä on kasannut hienon 1:16 mittakaavan suomalaisen pitkäputkisen Sotkan. Sen verran hinnakas etten ole aikeissa itse ostaa. Jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan.

 
Jo vain, en ollut huomannutkaan @Merten sheriffi postausta!

Kuvassa Great Northernin the Empire Builder -pikajuna on lähestymässä Everettin asemaa Seattlen pohjoispuolella kesällä 1950. Tämä pikajuna oli tuolloin yksi maailman ehdottomasti hienoimmista!
Empire_Builder_at_Everett.jpg
 
Jo vain, en ollut huomannutkaan @Merten sheriffi postausta!

Kuvassa Great Northernin the Empire Builder -pikajuna on lähestymässä Everettin asemaa Seattlen pohjoispuolella kesällä 1950. Tämä pikajuna oli tuolloin yksi maailman ehdottomasti hienoimmista!
Katso liite: 42083
Piti vaan tiedustella, että löytyykö ww2 aiheisia rakennelmia? Panssarijunia etc...?
 
Piti vaan tiedustella, että löytyykö ww2 aiheisia rakennelmia? Panssarijunia etc...?
Minulla ei ole, oman ratani aikakausi on rajattu tarkkaan vuosiin 1947-1953 ja sijainti on Great Northern Railwayn pääradat Seattlen pohjois- ja koillispuolella.

Suomessa on yksi herra, joka on rakentanut pienoisrautatien saksalaisesta sukellusvenetukikohdasta 2. maailmansodan ajalta. Tämä rata on todella upea! Valitettavasti en muista herran nimeä... :confused:
 
Minulla ei ole, oman ratani aikakausi on rajattu tarkkaan vuosiin 1947-1953 ja sijainti on Great Northern Railwayn pääradat Seattlen pohjois- ja koillispuolella.

Suomessa on yksi herra, joka on rakentanut pienoisrautatien saksalaisesta sukellusvenetukikohdasta 2. maailmansodan ajalta. Tämä rata on todella upea! Valitettavasti en muista herran nimeä... :confused:
Yllätys että tällaisen rakentaja Suomesta. Heh
 
Back
Top