Piilomainonta ja spämmäys elokuvissa ?

Juke

Ylipäällikkö
BAN
#1
Katsoin taannoin G.I Joe KOSTO ( retaliation ) elokuvan ja lopussa USAn pressan kaksois olento ( pahis ) pelaa Angry Birdseillä.

Usein olen nähnyt myös NOKIAn aiemmin pahiksen käsissä.

Kuinka suuri merkitys on näillä piilomainoksilla ( alkoholista puhumattakaan ) kulutuskäyttäytymiseen ?

Voivatko nämä olla suorataan trendisettereitä ?

Aiemmin näin enemmän Nokian luureja hyviksien käsissä.
 
Viimeksi muokattu:

baikal

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
#3
Piilomainonta on voimallinen tapa vaikuttaa. Toistoa, toistoa, toistoa. Kyllä siinä kuluttaja lopulta älyää poimia oikeita asioita elämäänsä.
 

JOKO

Ylipäällikkö
BAN
#4
Eikös James Bond vaihtanut jossain vaiheessa bemariin sakujen ladottua tarpeeksi taaloja tiskiin?
 

kimmo.j

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
#5
Jep,
Tuotesijoittelu on käsittääkseni hyvin vahva tapa vaikuttaa ihmisiin. Sillä on toki merkitystä missä yhteydessä tuote tuodaan esiin, mutta esimerkki James Bond on juuri sellainen brandi johon eri yhtiöt ovat valmiit panostamaan.
 

Tetra

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
ELSO 2.0
#6
Top