Piilomainonta ja spämmäys elokuvissa ?

Juke

Ylipäällikkö
BAN
Katsoin taannoin G.I Joe KOSTO ( retaliation ) elokuvan ja lopussa USAn pressan kaksois olento ( pahis ) pelaa Angry Birdseillä.

Usein olen nähnyt myös NOKIAn aiemmin pahiksen käsissä.

Kuinka suuri merkitys on näillä piilomainoksilla ( alkoholista puhumattakaan ) kulutuskäyttäytymiseen ?

Voivatko nämä olla suorataan trendisettereitä ?

Aiemmin näin enemmän Nokian luureja hyviksien käsissä.
 
Viimeksi muokattu:
The island vuodelta 2005. Sellaista piilomainostykitystä en muista yhdestäkään leffasta.:eek:
 
Piilomainonta on voimallinen tapa vaikuttaa. Toistoa, toistoa, toistoa. Kyllä siinä kuluttaja lopulta älyää poimia oikeita asioita elämäänsä.
 
Eikös James Bond vaihtanut jossain vaiheessa bemariin sakujen ladottua tarpeeksi taaloja tiskiin?
 
Jep,
Tuotesijoittelu on käsittääkseni hyvin vahva tapa vaikuttaa ihmisiin. Sillä on toki merkitystä missä yhteydessä tuote tuodaan esiin, mutta esimerkki James Bond on juuri sellainen brandi johon eri yhtiöt ovat valmiit panostamaan.
 
Back
Top