Pikku-uutisia Suomesta

Mutta eikös ns oiekat taiteilijat tee sitä intohimon takia eikä kaupallisessa mielessä. Van Gogh esimerkiksi. Tietääkseni ei myynyt yhtäkään taulua elinikänään mutta nyt ne ovat miljoonien arvoisia.
 
No täällä Kokkolassa ei ainakaan ole mitään merkkiä myrskystä, hiljainen sade ja lähes tyyni.
Kello on 17.43 ja tähän saakka tullut n. 25mm sadetta. Alkoi aamulla 5 aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Uutinen: Hallitus esittää työsuhdeautojen verotukseen ja työmatkaliikenteen verovähennyksiin muutoksia. Ne astuisivat voimaan vuoden 2021 alusta lähtien. Lyhyesti kuvaten ajatuksena on suosia sähköautoihin ja vähäpäästöisiin autoihin siirtymistä. Myös kaasukäyttöisten autojen käyttöönottoa tullaan suosimaan jossain muodossa. Työsuhdepolkupyörälle annetaan tulevaisuudessa verotuksessa helpotus. Sähköautona lataaminen työsuhteessa työpaikalla on jatkossa verovapaata.

Voi voi tätä hallitusta! Tässäkö on heidän keinonsa Suomen talouden nostamiseksi (pienenä osana siitä)? Sana SÄHKÖ on hyvä, sana BENSA on ruma ja siitä rangaistaan. Sana POLKUPYÖRÄ saa ministerit nyökkämään hyväksyvästi.

Ole asiasta eri mieltä, hyvänen aika sentään.

Uutisen lähde on Uusi Suomi 16.9.
 
Tämän ymmärtäisi paremmin jos Kremli kunnioittaisi edes hitusen länsimaita, mutta kun ei vi*tu kunnioita pätkääkään, räkää tulee vaan naamalle.
No, vastataan samaan tapaan. Suurin osa jo tietää mikä lopputulema. Kaviaaria ja kaalia.

 
Mun mielestä Salella on ainekset Nobeliin ja liittyy rauhanturvaamiseen! Ehdottomasti mieleenpainuvin henkilö omalla kohdalla.

Edit:

Vielä pieni rypistys kyllä vaaditaan. Ei Ukrainassa aseet ole vielä hiljenneet. Ja Valko-Venäjällä naisia hakataan. Eräskin oppositiopolitiikko vangittuna. Jospa hänet vaikka pian vapautettaisiin!
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän että ei Presidentti Niinistö hätkähtäisi kadulla minua kohdatessaan, koska hän on ihmistuntija.

Edit:

En tiedä mitä tällä tarkoitin koska olen humalassa. En kuitenkaan umpikännissä :D
 
Viimeksi muokattu:
aha humalainen -1 piste
 
aha selvinpäin +1 piste, mutta kun asut kerran Ruotsin Göteborissa niin + 3 pistettä
 
Aika paljon Ruotsista tulee negatiivista uutisointia. Ei me vittu voida olla vaan hiljaa ..!!
 
Ruotsin tilanne on pian se et valtionjohto on kyseenalaistettu.
 
Back
Top