Eli käytännön ehdotus:
Viinat ässmarketteihin ja koomarketteihin, yms...
Ja:
Kaikki alkoholin myyntiaikasääntely vex.
Ja:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Etkö sä äänestänyt JeesusDemareita?Eli käytännön ehdotus:
Ja:
Äänestin, mutta tässä asiassa olen eri mieltä KDn kanssa. Kun tämä on suunnilleen ainoa asia, jossa olen eri mieltä heidän kanssaan.Joo. Etkö sä äänestänyt JeesusDemareita?
Toisaalta mikä varsinaisesti estää varasta hakemasta juoksuviinoja Alkosta vs. ruokakaupasta tai muusta yksityisestä kaupasta? Onko Alkon myyjillä parempi juoksukunto?Ei. Kirkkaat saa pysyä Alkossa, raja vaikka 21 prossaa. Sen alle pitäs vapauttaa kauppoihin.
Syy koska Alkoja harvemmin ryöstetään, mutta kauppoja sitäkin useammin. Sen sijaan että otettas juoksu kaljat, kohta tyhjennetään viinat.
Toisaalta mikä varsinaisesti estää varasta hakemasta juoksuviinoja Alkosta vs. ruokakaupasta tai muusta yksityisestä kaupasta? Onko Alkon myyjillä parempi juoksukunto?
Oletko huomannut onko virolaiset vähän samanlaisia kuin suomalaiset, että pyrkivät matkimaan naapurista kaikkia ihme rajoituksia? Jos Ruotsiin tulee joku kävelykypärä tai anniskelusääntöpoikkeama no:172, suomalaiset keksii sen myös heti. Virolaisilla vaan on ollut vielä sitä idän vapautta näissä alkoholiasioissa,Ei nyt ihan kuulu asiaan mutta Virossa tulossa muutos. Tähän saakka alkoholi ollut siellä myynnissä marketeissa muun tavaran seassa, oma hyllykköosasto tietenkin. Mutta uuden lain mukaan alko-osasto on nyt erotettava selvästi muusta väliseinällä tai vastaavalla. Niin että siellä on tiukennuksia tiedossa. Uusi hallitus on kyllä sitä mieltä että alkovero on taas laskettava jotta saa turistit takaisin.
Ei minun mielestä. Poikkeuksena niitten demarit. Viime hallituksen demarithan ne olivat jotka ajoivat alkoveron nostoa sillä seurauksella että valtio menetti miljoonia ja turismibisnes myös turistien katoamisen myötä.Oletko huomannut onko virolaiset vähän samanlaisia kuin suomalaiset, että pyrkivät matkimaan naapurista kaikkia ihme rajoituksia?
Saatanan demarit, niinhän ne Kekkonen ja Wegelius viime vuosisadalla sanoivat...eikäkö, miten ne sanoi?Ei minun mielestä. Poikkeuksena niitten demarit. Viime hallituksen demarithan ne olivat jotka ajoivat alkoveron nostoa sillä seurauksella että valtio menetti miljoonia ja turismibisnes myös turistien katoamisen myötä.