Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
IS:n kone antoikin vähän erilaiset tulokset:Ilta-sanomissa mulle paras oli Rehn (Hesarissa kolnas), sitten Aaltola (HS 2), Stubb (HS 4), Haavisto (HS 7), Halla-Aho (HS ykkönen).
Näitä kun tekee muutaman niin alkaa aika hyvin löytyä ne jotka ovat koko ajan kärkisijoilla.
Äärivasemmistolainen viherhippi minäkin tiesin olevani ja niinhän se oli. Olin kuitenkin jopa enemmän keskellä kuin oletin, ikä alkaa tasoittamaan särmiä. Stubukka ykkönen 81%, Harkimo kakkonen 80%. En ala kyllä mitään jokereita kannattamaan, se on varmaa. Sitten Aaltola 78% ja Rehn 76%. Sitten Hallis ja Essayah 70% Eli hyvässä seurassa ollaan.Luulin olevani niin keskustaoikeistolainen eli tämän palstan mittapuulla äärivasemmistolainen
Itselläni tulos oli keskustakonservatiivi, lähinnä Halla-ahoa ja sitten tuli käytännössä tasoissa kolmen poppoo Harkimo, Aaltola, Stubb. Loput oli sitten vain vähän alempana 50% tienoilla, joskin vassaripopulisti jäi kauas. Olin Halla-ahoakin konservatiivisempi, melkein loppui ruudusta tila kesken. Konservatismi on nykyajan pahuutta, joten olen kai sitten jokin natsijeesus. Sikäli hassua, että näkemykseni ovat kuitenkin varsin liberaaleja (sanan merkityksessä, eikä nykyajan olet joko puolesta tai vastaan liberalismia; terkkuja Sannalta).Luulin olevani niin keskustaoikeistolainen eli tämän palstan mittapuulla äärivasemmistolainen, että Jussi ei ainakaan vaalikoneessa mulla ykköseksi nouse. Nousipa kumminkin Hesarissa ja Aaltola kakkoseksi. Stubb oli sitten kolmas. Stubbin vastauksia katsoin erikseen, eikä niissäkään kovin paljon eroa ollut omiini. Paljon samoja tai pieniä eroja.
Ilta-Sanomissa järjestys oli Rehn, Aaltola, Stubb, Halla-aho, Haavisto, Essayah, Harkimo, Andersson.
Ei tullut kovin paljoa keskityttyä eikä mietittyä omia vastauksia. Sen laitoin mikä ensimmäisenä tuli mieleen.
Ei vaalikoneista lopullista totuutta löydä mutta riittävällä määrällä toistoja voi löytää suunnan.Jalkaväkimiinakysymys saattoi aika paljon vaikuttaa lopputuloksiin minullakin. Siihen laitoin täysin puoltavan vastauksen, useassa muussa käytin vähän lievempiä myönteisiä tai kielteisiä vastauksia. Kysymyksiä on niin vähän, että yksi isompikin ero ehdokkaa ja oman vastauksen välillä saattaa vaikuttaa monen prosenttiyksikön verran.
Se tarkoittaa sekä että...Ei vaalikoneista lopullista totuutta löydä mutta riittävällä määrällä toistoja voi löytää suunnan.
Jos miinakiellosta vetäytymisellä tarkoitetaan paluuta vanhaan sakaramiknoineen niin minä vastaan ehdottomasti ei. Jos taas mahdollisuutta käyttää esim. viuhkapanosta ansalankalaukaisulla niin kyllä. Oletin tarkoitettavan ensimmäistä vaihtoehtoa.