Presidentinvaalit 2024

Ei tämä olisi salaliitto vaan yle:n normaalia toimintaa. Tarkoitus on että yle voittaa nämä vaalit.

Ukkola ei ole hörhö ja on saanut asiasta melko varmaa tietoa. Uskon kuitenkin että yle julkaisee gallupit ke tai to. Ehkä juuri twitter-palautteen ansiosta.


Voisin ymmärtää että Yle tai Hs voisi vähän viivytelläkin epämieluisan tuloksen julistamisessa mutta ilmeisesti Ylellä on ollut tapana julkaista vasta ennakkoäänestyksen jälkeen viimeinen galluppinsa. Tällä viikolla voi olla tulossa ja MaaseudunTulevaisuuden gallup. Luulisi muutenkin että joku kaupallinen kanava haluaisi napata gallup-klikit juuri äänestyksen aukeamisen alla mutta ei vissiin sitten?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...sista-mittauksista-viikkoja/8858922#gs.3plfw7
 
5.jpg

Kävin toisella paikkakunnalla äänestämässä, koska siellä on merkittävästi vähemmän punaviherglobalisteja kuin asuinkunnassani ja siksi vähemmän todennäköisesti joku korjaa väärin äänestettyä lappua.

Tuo vitonenhan on valitettavan helppo korjata esimerkiksi kasiksi vaalivirkailijan toimesta.
 
Katso liite: 91656

Kävin toisella paikkakunnalla äänestämässä, koska siellä on merkittävästi vähemmän punaviherglobalisteja kuin asuinkunnassani ja siksi vähemmän todennäköisesti joku korjaa väärin äänestettyä lappua.

Tuo vitonenhan on valitettavan helppo korjata esimerkiksi kasiksi vaalivirkailijan toimesta.
Kannattaa tutustua vaalilakiin ja miten se äänestysprosessi menee:
https://vaalit.fi/aanestaminen-ennakkoon

"8. Lopuksi vaalivirkailija sulkee allekirjoittamasi lähetekirjeen ja vaalikuoren, jonka sisällä on äänestyslippu, keltaiseen lähetekuoreen. Tämä kuori postitetaan oman kuntasi keskusvaalilautakunnalle."

turhaan siis ajelit.
 
Todennäköisesti myös äänestin turhaan, mutta jos Mestari ei ole toisella kierroksella niin eipä tarvitse sitten enää vaivautua.
Eipäs nyt ennakoida, tämä ei ole mikään zenäjä jossa tiedetään tulokset jo ennen äänestystä. Ennemmin niin että olisi suotavaa saada ne äänestämättömät kaverit sinne uurnille että ääni kuulu. Kyllä se tämänkin vaalin tulos kuuluu myös eduskuntaan ja antaa selkänojaa tekemisille siellä. Eli on muitakin sijoja kuin se eka.
 
Parhaillaan Taponen odottaa vastausta kokemastaan häirinnästä valtakunnansyyttäjältä.
Vuonna 2022 Helsingin pormestari myönsi hänelle Helsinki-mitalin ”ansiokkaasta toiminnasta Helsingin kaupungin hyväksi”. Perussuomalaisten kansanedustajan Jussi Halla-Ahon mukaan mitalin saaja ei ollut sopiva. Hän väitti Taposen osallistuneen virkapuvussa ja virantoimituksessa poliittisiin mielenilmauksiin.

”Ei pidä paikkaansa. Väite aiheutti valtavan vihatulvan. Vein asian oikeusyksikköömme, joka teki asiasta rikosilmoituksen. Poliisi ei kuitenkaan tutkinut asiaa, koska se ei nähnyt siinä rikosta. Vein asiaa eteenpäin. Sain kuulla, että olen julkisuudessa ja minun pitää kestää tuollainen. En ole antanut periksi. Valheeseen perustuvilla jutuilla pyritään mustamaalaamaan minut ja yritetään vaikuttaa jopa virkatehtäviini. Olen kirjoittanut asiasta valtakunnansyyttäjälle, että tämä asia pitää tutkia.”



Yhdestä epäillystä maalittamistapauksesta tehtiin viime kesänä tutkintapyyntö Itä-Uudenmaan poliisille. Tutkintapyynnön mukaan eduskunnan puhemieheksi sittemmin noussut Jussi Halla-aho (ps) ja perussuomalaisten puoluelehti Suomen Uutiset saivat aikaan Helsingin poliisin ylikomisarioon ja poliisiorganisaatioon kohdistuneen maalittamiskampanjan.


Tästä ilmeisesti kyse..
3efc9e34826246dc8287f917e0f61bbb.jpg.webp
 
Viimeksi muokattu:
Parhaillaan Taponen odottaa vastausta kokemastaan häirinnästä valtakunnansyyttäjältä.
Vuonna 2022 Helsingin pormestari myönsi hänelle Helsinki-mitalin ”ansiokkaasta toiminnasta Helsingin kaupungin hyväksi”. Perussuomalaisten kansanedustajan Jussi Halla-Ahon mukaan mitalin saaja ei ollut sopiva. Hän väitti Taposen osallistuneen virkapuvussa ja virantoimituksessa poliittisiin mielenilmauksiin.

”Ei pidä paikkaansa. Väite aiheutti valtavan vihatulvan. Vein asian oikeusyksikköömme, joka teki asiasta rikosilmoituksen. Poliisi ei kuitenkaan tutkinut asiaa, koska se ei nähnyt siinä rikosta. Vein asiaa eteenpäin. Sain kuulla, että olen julkisuudessa ja minun pitää kestää tuollainen. En ole antanut periksi. Valheeseen perustuvilla jutuilla pyritään mustamaalaamaan minut ja yritetään vaikuttaa jopa virkatehtäviini. Olen kirjoittanut asiasta valtakunnansyyttäjälle, että tämä asia pitää tutkia.”


scheinin teki myös rikosilmoituksen Halla-ahosta että oli kutsunut häntä kommunistiksi. Ei mennyt tutkintaan, koska on todistettavasti ollut kommunistisen puolueen jäsen ja kai jonkin polibyroon PJ:kin.

Ei näitä pellejä jaksa, menen kirjoittamaan 5:n.
 
Back
Top