Presidentinvaalit 2024

GEDE5-RWgAAZcBT
Kolme pointtia! Jotka tosin eivät voi toteutua samanaikaisesti: ensin on turvallinen ja kansainvälinen Suomi, sitä seuraa avoin ja suorastaan rajaton Suomi, ja lopuksi Suomea ei enää ole. Minä Me tienataan tällä, sori siitä!
 
Viimeksi muokattu:
Eikös tämä ole nimetty äärioikeistolaiseksi foorumiksi jo aikaisemmin? :uzi:
Käväisin joutoaikana asiaa kysymässä valtiolliselta toimijalta. Ottaen huomioon laajat pyrkimykset kriittisen keskustelun stigmatisoimiseksi, aiheissa joita tuskin on tarpeen mainita. Olen foorumin antiin jossakin määrin pettynyt. Ryhdistäytykää.

Kyllä; Päihitimme suhteellisessa osuudessa esim. vauva.fi:n, jääden kuitenkin kauas taakse keskustelu.anna.fi:stä. Tasapeli kaksplus.fi:n suhteen. Tässä on jokaisella foorum-kirjoitteluun osallistujalla, harkinnan paikka edessä. Tähänkö tyydymme. Tämäkö on tasomme.

1705512469019.png

Linkissä avataan hieman algoritmia (pahasanat) sekä manuaalista duunia, määrittelyyn.

Käykää äänestämässä.
 
Harmillisen olemattomalle tasolle näissäkin vaaleissa, on jäänyt julkinen keskustelu gallupien merkityksestä äänestyskäyttäytymisen muotoutumiselle. Itselläni ei mitään ehdotonta mielipidettä tästä ole (gallup-ei gallup), muuten kuin siinä muodossa että olisi hyvin vaikeaa hahmotella prosessia joissa gallupeilla ei mitään osallisuutta tuloksiin olisi.

Mikäli tuo yllä esittämäni mahdollisuus gallupien jonkinasteisesta vaikutuksesta äänestyskäyttäytymiseen pitäisi paikkansa. Eikö tämä olisi mahdollistaja demokraattiseen prosessiin vaikuttamisesta, ulkopuolella itse prosessin? Tämä ei esitettyjen tulosten osalta, tietenkään vaatisi "tietynlaisen" tuloksen myötävaikuttamista saati virheellisen tiedon esittämistä.

Niin tai näin, uskoisin äänestämisen hygienian kannalta demokratiaan liittyen. Kohtuullista olevan oletus, jossa äänestäjä olisi myös taustaprosesseihin liittyen tietoinen valinnoistaan.

Joo-o. Kävin tänään ääneni laariin sujauttamassa. Tiukan karsinnan jälkeen ilman laskelmointia, kisa huipentui kahden kandidaatin välille. Rehn vs. Halla-aho. Tällä kertaa valitsin nro:n 5.

Käykää äänestämässä. Jos äänestätte esim. Li Anderssonia, se on täysin ok. Tietenkin. Tämä on meidän järjestelmämme ydintä. Vastakkaista löytyy sitten rajan takaa.
 
Foorumin ensisijainen vihan kohde sanaston perusteella lienee ryssä, mutta tässä lienee sellainen tulkintaongelma että ryssä on vihollisen synonyymi ja vihollista sopiikin maata puolustaessa vihata?
Ns. kiellettyjen tai tutkittavaksi algoritmien kautta päätyvien ilmaisujen esittäminen. On mielestäni vahva askel kohti dystopiaa, jossa valtio esittää yksilölle raamit itseilmaisussa. Tuota myöden itsesensuuria lietsoen ja käytännössä pakottaen.

"Ryssä" -määritteen käyttö, on riippuen monesta seikasta kauas ulottuvaa. Itse olen tuota käyttänyt viimeiset minimissään kaksi vuosikymmentä.

Ja kyllä, ryssä on vihollinen. Semantiikan ydintä tavoitellessa, mahdollista on itse määritelmän merkityksen kadottaminen.
 
Ihan kuin Stubb olisi hakemassa EU presidentiksi🤔
Koska emme pääse luonnollisista syistä johtuen käsiksi ko. ehdokkaan sielunmaiseman ytimeen, olemme ns. WYSIWYG-teemaan sidottuja. Luulisin sinun koskettaneen tuossa ajatuksessasi, Alexin pohdintoja rajapinnassa jossa valve vaihtuu uneen.

Seuraavat vuodet, olemme yleisönä kuuntelemassa "kolmea pointtia", pointeista jotka valtiojohtaja näkee aiheelliseksi esiin nostaa: Jos mä nostan sormen ylös se lasketaan pointiksi...
 
A.Stuppi pressaksi, niin varmasta saa havetä, se on sylki tuo ja sylki vei, vanhoja mokia ei muistella, ja mites ne murtoluvut, ei osaa edes niitä...
Kieliä tuo osaa mutta muusta uupuu:

VALMISTUI ylioppilaaksi Gymnasiet Lärkanista vuonna 1988.
  • Äidinkieli, ruotsi: magna cum laude approbatur
  • Suomi, pitkä: laudatur
  • Englanti, pitkä: laudatur
  • Matematiikka, lyhyt: approbatur
  • Saksa, lyhyt: lubenter approbatur
  • Reaali: improbatur
 
Kieliä tuo osaa mutta muusta uupuu:

VALMISTUI ylioppilaaksi Gymnasiet Lärkanista vuonna 1988.
  • Äidinkieli, ruotsi: magna cum laude approbatur
  • Suomi, pitkä: laudatur
  • Englanti, pitkä: laudatur
  • Matematiikka, lyhyt: approbatur
  • Saksa, lyhyt: lubenter approbatur
  • Reaali: improbatur
Stubiido on täydellinen ehdokas SFP:lle eiku RPK:lle...
 
Back
Top