Presidentinvaalit 2024

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skärdis
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Jotain tuommoistahan Niinistö muistaakseni ehdottikin, mutta ei kelvannut silloin päivänpoliittisille päättäjille. Muutenkin taisi erinäisiä kertoja pitää esillä taloudenpidon huolia.
Koivistohan näin teki aikanaan, silloin sitä ei pidetty erikoisena, mutta myöhemmin siitä tuli kovasti jälkipuheita: ei katsottu kuuluneen presidentin pirtaan.

Se joka löytää sari essayahista tehdyn "meemin/kuva" jossa sari essayah vastaa kysymykseen oletko huolissasi varusmiesten kunnosta tyyliin "kyllä olen. Mielestäni varusmiehen pitää juosta saman minkä ylipäällikkö kävelee coopperissa"😅😅 tjms.

Niin toivon sulle paljon rahaa, onnea rakkauselämään ja 20kilon parannuksen Penkkiennätykseen.

Ps. Olen salilla paraillaan.

Edit.

Katso liite: 92129
Oliko tämän tarkoitus olla hauska? Sari olis varmaan juoksemalla päässyt parhaimpina vuosina 3500-3700 cooperissa. Ja Sari on oikeassa varusmiesten kunnon suhteen. Ei oikeasti paljoa treeniä tarvittais, jotta varusmiehet juoksisivat 3000/12 min. PS! Itse olen rikkonut tuon 3000 jo viitenä perättäisenä VUOSIKYMMENENÄ ja haaveilen, josko vielä 2030-luvullakin sais edes kerran ton rikki.

Kyllä, toi MTV3:n uutinen ja tarina on kyllä mielenkiintoinen. Meni itselläkin kylmät väreet selässä, onko meille tulossa ihan tonttu presidentiksi ?

No on tässä sitten 2 kierroksella vielä mahdollisuus vaikuttaa. Voi voi kun ei ole kokoomuksella jotain toista ehdokasta kisassa, ei muuta voi sanoa.

vastauksena kysymykseen: on

Tuo juttu on aika kärkevä. Onko nyt varmaa , että nuo tiedot pitää paikkaansa ? Koska tuohan on sellaista tekstiä, että varmuudella vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen. Jos nyt ajattelee, niin Haaviston pussiin tuo juttu nyt ainakin pelaa. Varsinkin mahdollisella toisella kierroksella jos nuo kaksi tonttua siellä on.

Tuo juttu on aika kärkevä. Onko nyt varmaa , että nuo tiedot pitää paikkaansa ? Koska tuohan on sellaista tekstiä, että varmuudella vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen. Jos nyt ajattelee, niin Haaviston pussiin tuo juttu nyt ainakin pelaa. Varsinkin mahdollisella toisella kierroksella jos nuo kaksi tonttua siellä on.
Ei tässä yhden kirjoituksen varassa olla. Stubbista on aika paljon samansuuntaista todistusaineistoa vuosien ja vuosikymmenten varrelta. Ja jos toisaalta miettii missä tehtävissä hän on loistanut niin lista on kovin lyhyt. Itse asiassa ei tule yhtään mieleen. Nyt jo näyttää joka tapauksessa selvälle että seuraavan pressan poliittinen painoarvo tulee tontusta riippumatta olemaan olennaisesti edellisiä vähäisempi. Ja kolme mahdollista kai siellä edelleen on realistisesti tyrkyllä. Homma tulee kuitenkin hoitumaan.

( eniten tässä painaa se etten ole eläissäni tavannut täyspäistä maratoonaria enkä etenkään triatlonistia ;) )

Nelosen tentissä Urpilaiselta taisi lipsahtaa ".... kyber ja hyber.....", jos oikein kuulin.

Tuli mieleen vanhat kunnon takuutukset. 🥴

Juuri tämä sama "hyber" tuli tiedotustilaisuudessa toiselta suurelta valtiohenkilöltä eli Kiurulta, silloin kanssasisarensa puhuivat heti nopeasti päälle paikaten tämän asiantuntemuksen tason ilmitulon.

Back