Putin-verkko Euroopassa

Laamanator

Eversti
Fantastista!

Lisää vaan totuuden torvia eetteriin. Ehkä me tienataan tälläkin?

Ehkä tässä täytyy harkita siirtymistä lukemaan suomenkieliset uutisensa yksinomaan Magneettimediasta ja MV-lehdestä. Muut maailmanmenoa käsittelevät uutiset voinee lukea jatkossakin eri ulkomaisista lähteistä.

Maidan

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Törmäsin tälläisen yritykseen, joka on yhteistyössä Venäjän kanssa, sattumalta tiedän jotain yhdestä sen "partnerista" (liittyy perhetaustaan ainakin). Ei herättää luottamusta.

http://blancco.com/fi/

"ostaneet kierrätyskeskusten lisäksi myös muun muassa pankit, Puolustusvoimat ja Yhdysvaltain ilmailu- ja avaruushallinto NASA"
:eek:
"Partner at ZAO Blancco, Moscow" ..Finland. Ei tämän enempää.

madmax

Kersantti
Lahjoittaja
Törmäsin tälläisen yritykseen, joka on yhteistyössä Venäjän kanssa, sattumalta tiedän jotain yhdestä sen "partnerista" (liittyy perhetaustaan ainakin). Ei herättää luottamusta.

http://blancco.com/fi/

"ostaneet kierrätyskeskusten lisäksi myös muun muassa pankit, Puolustusvoimat ja Yhdysvaltain ilmailu- ja avaruushallinto NASA"
:eek:
"Partner at ZAO Blancco, Moscow" ..Finland. Ei tämän enempää.
Voisitko avata hieman kommenttia? Tai ainakin perustella väitettä, että Blancco olisi kyseenalainen yritys. Käsittääkseni pääomistus on edelleen sen perustajan käsissä ja kyseessä kaikkea muuta kuin kyseenalainen yritys. Voisin väittää jopa, että hyvinkin kunniallinen ja eettisesti toimiva.

On hyvin tyypillistä, että valtioille myyvät yritykset tekevät yhteistyötä valtioiden kanssa, koska ostajalla on aina erityisvaatimuksia. Varsinkin kun ei myydä mitään konkreettista tuotetta.

Blanccon omistaja on hyvinkin hyvällä omatunnolla varustettu Suomalainen mies, joten kaipaisin väitteellesi perusteluja. Jos pelkkä venäjällä businestä tekemällä saa kyseenalaisen maineen, niin huh huh.

Viimeksi muokattu:

Maidan

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
En tunne Blanccon omistaja, ilmeisesti sinä tunnet hänet kun tiedät hänen "hyvästä omatunnosta". Saattaa olla näinkin. Minä vain satuin tuntemaan sieltä erään joka on heidän yhden partneerin vieressä, yhden lähipiirin kuuluvan ihmisen, ja voin sanoa suoraan - moralittomuus kvadratissa ja yhteys kgb:n. En luottaa ihmisiin jotka käy Tehtaankadulla kuin kotona ja ihailevat Venäjän fafismia ja banditismia.On muitakin outoja kohtia, mutta se ei ole minun asiaa tutkia sitä. Tuli vain vastaan ja ajattelin mainita.

Minulle "pelkkä Venäjällä bisnes" joka kuitenkin koskee puolustusvoimia(kin) länsimaissa, olisi se vaikka outojen pertnerien välityksillä, on eri merkitys kuin sinulle ilmeisesti. Vain tuon takia kirjoitin. Vakoiluakaan kukaan ei toistaiseksi peruttanut maailmassa, vai onko?

madmax

Kersantti
Lahjoittaja
En tunne Blanccon omistaja, ilmeisesti sinä tunnet hänet kun tiedät hänen "hyvästä omatunnosta". Saattaa olla näinkin. Minä vain satuin tuntemaan sieltä erään joka on heidän yhden partneerin vieressä, yhden lähipiirin kuuluvan ihmisen, ja voin sanoa suoraan - moralittomuus kvadratissa ja yhteys kgb:n. En luottaa ihmisiin jotka käy Tehtaankadulla kuin kotona ja ihailevat Venäjän fafismia ja banditismia.On muitakin outoja kohtia, mutta se ei ole minun asiaa tutkia sitä. Tuli vain vastaan ja ajattelin mainita.

Minulle "pelkkä Venäjällä bisnes" joka kuitenkin koskee puolustusvoimia(kin) länsimaissa, olisi se vaikka outojen pertnerien välityksillä, on eri merkitys kuin sinulle ilmeisesti. Vain tuon takia kirjoitin. Vakoiluakaan kukaan ei toistaiseksi peruttanut maailmassa, vai onko?
Tiedän heidät, taustan ja historian, en ole lähelläkään lähipiiriä. On kuitenkin hyvin lyhytnäköistä kuitenkaan tuomita koko firmaa puolijulkisesti, jos ei perustele väitettä faktoilla. Kiitos perusteluista, en vielä vakuutu ja vaihda mielipidettäni.

Lähipiirissä on useita, jotka ovat tehneet businesstä Venäjällä, kaikilla on jotain tahroja jäänyt rinnuksille. He ovat joutuneet paljon kumartelemaan paljon. Tiedäthän, silloin pyllistää toiseen suuntaan. Olen lähtökohtaisesti tällaista mainitsemaasi businestä vastaan, sen vuoksi pyrin pysymään kaukana sellaisesta.

Arvostan uusien näkökulmien tuomista, mutta alkuperäinen viestisi oli hieman turhan provosoivan suoraviivainen.

Viimeksi muokattu:

Maidan

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Tiedän heidät, taustan ja historian, en ole lähelläkään lähipiiriä. On kuitenkin hyvin lyhytnäköistä kuitenkaan tuomita koko firmaa puolijulkisesti, jos ei perustele väitettä faktoilla. Kiitos perusteluista, en vielä vakuutu ja vaihda mielipidettäni.

Lähipiirissä on useita, jotka ovat tehneet businesstä Venäjällä, kaikilla on jotain tahroja jäänyt rinnuksille. He ovat joutuneet paljon kumartelemaan paljon. Tiedäthän, silloin pyllistää toiseen suuntaan. Olen lähtökohtaisesti tällaista mainitsemaasi businestä vastaan, sen vuoksi pyrin pysymään kaukana sellaisesta.

Arvostan uusien näkökulmien tuomista, mutta alkuperäinen viestisi oli hieman turhan provosoivan suoraviivainen.
En osa muuttaa sitä.

Jokainen yritys, joka on tekemisissä Venäjän kanssa ja joka liittyy tavalla tai toisella maanpuolustukseen, kaipaa huolellisempa seurantaa, mitä provosoiva siinä on, en ymmärrä? Mikään yritys ei ole niin pyhä ettei sitä saa edes nimeltä mainita.

Ihan samalla tavalla voi vaatia mainitsematta ylipäänsä mitään ja ketään, joka on Venäjän kanssa ollut tekemisissä, kuitata vaikka että kaikki joutuvat kumartelemaan ja pyllystelemään toiseen suntaan, mikä on mielestäni yleistamista ja vesittelyä.

Maidan

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Naamakirjassa silmäni osui ihmeellinen järjestö, ortodoksinen serbilais-makedodilais-venäläinen kokoonpano, jonka "emo" vuodatti krokodiilikyyneleitä Ukrainassa ahdistetun venäläisväestön takia, ja sitä että hänen profiilia on tuhottu.
https://www.facebook.com/rada.radmila.581/friends_mutual?pnref=lhc

Joukossa on iso liuta terroristeja, ja muita erittäin mielenkiintoisia naamoja, kuten jo vuosia mm serbien veljeydestä huutanut virtuaalissa ja aktiivisesti Itä-Ukrainan terroristeja tukenut ainakin parissa foorumeissa jatkuvasti päivystävä 24 h yksi pietarilainen trolli, naamaksi hän laittanut Hannibal-kannibalin näköisen kuvaan.

Viimeksi muokattu: