Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuota Susi1 juttua en tiennytkään. Olen aina ollut siinä luulossa, että Korpisoturi lakkautti sivuston koska hänellä ei aika riittänyt ja toisaalta hän ei kokenut toiminnan sopivan poliisin virkaansa. Mistään painostuksesta en muista puhutun. Kerro lisää.
Onko tietoa kuka otti yhteyttä ja täsmällisemmin miksi ja miksi veti huomiota häneen? Tämä voi kyllä olla kysymys, mihin vain Korpisoturi voi vastata jos haluaa.Siis muistaakseni muutamaan otteeseen sivustoon otettiin yhteyttä hys-hys juttujen jauhamisesta, ketjuja poistettiin ja asiaan otattaudutiin aika vakavasti kuten asiaan kuuluu.
Mutta muuten syyt ovat nuo mainitsemasi, muistelen että susi1 veti häneen huomiota jota hän ei halunnut ja kun tämä yhdistettiin hiipuvaan motivaatioon niin se johti sivuston lakkauttamiseen, mutta tämä perustuen minun hataraan muistiini. Silloinhan pöydällä oli kysymys että jos ylläpitäjä vain vaihtuisi ja sivusto jatkaisi toimintaansa, mutta Korpisoturi halusi että koko sivusto pistetään alas koska koko sivusto yhdistetään häneen itseensä. Siis minun hataran muistini mukaan.
Virtuaalista ovea on paukutettu oikein urakalla välillä, mutta nuo tosielämän taulukauppiaat on jäänyt vähemmälle.Mielenkiintoista, jos ylläpito on saanut olla rauhassa, mutta uskoisin omien ja vieraiden tätäkin foorumia seuraavan. Jos yksittäisen upseerin oven taakse on riittänyt aina muuton jälkeen taulukauppias, niin miksei koputtelemaan tätäkin virtuaalista ovea...
Kalastelija?Onko tietoa kuka otti yhteyttä ja täsmällisemmin miksi ja miksi veti huomiota häneen? Tämä voi kyllä olla kysymys, mihin vain Korpisoturi voi vastata jos haluaa.
Henkilökohtaisesti ei ole ainakaan tullut painostusta mistään suunnalta, ainakaan vielä. Tosin minulla ei ole kytköksiä oikeestaan mihinkään instituuttiin, joten voi olla vaikeaa ainakin siltä kantilta painostaa. Saa kyllä muutenkin yrittää painostella, voi olla, että en ole taipumassa ihan hetkeen.
Sanokaapa viisaammat mikä tämä on?
http://www.secmeter.com/
Pitkällä tikulla ja naapurin koneella ?En koskisi.
En koskisi.
Ajoin aikoinaan SUSI1.net:in alas muutamista eri syistä:Siis muistaakseni muutamaan otteeseen sivustoon otettiin yhteyttä hys-hys juttujen jauhamisesta, ketjuja poistettiin ja asiaan otattaudutiin aika vakavasti kuten asiaan kuuluu.
Mutta muuten syyt ovat nuo mainitsemasi, muistelen että susi1 veti häneen huomiota jota hän ei halunnut ja kun tämä yhdistettiin hiipuvaan motivaatioon niin se johti sivuston lakkauttamiseen, mutta tämä perustuen minun hataraan muistiini. Silloinhan pöydällä oli kysymys että jos ylläpitäjä vain vaihtuisi ja sivusto jatkaisi toimintaansa, mutta Korpisoturi halusi että koko sivusto pistetään alas koska koko sivusto yhdistetään häneen itseensä. Siis minun hataran muistini mukaan.
Sanokaapa viisaammat mikä tämä on?
http://www.secmeter.com/