Res.net telakalla

Tuota Susi1 juttua en tiennytkään. Olen aina ollut siinä luulossa, että Korpisoturi lakkautti sivuston koska hänellä ei aika riittänyt ja toisaalta hän ei kokenut toiminnan sopivan poliisin virkaansa. Mistään painostuksesta en muista puhutun. Kerro lisää.
 
Tuota Susi1 juttua en tiennytkään. Olen aina ollut siinä luulossa, että Korpisoturi lakkautti sivuston koska hänellä ei aika riittänyt ja toisaalta hän ei kokenut toiminnan sopivan poliisin virkaansa. Mistään painostuksesta en muista puhutun. Kerro lisää.

Siis muistaakseni muutamaan otteeseen sivustoon otettiin yhteyttä hys-hys juttujen jauhamisesta, ketjuja poistettiin ja asiaan otattaudutiin aika vakavasti kuten asiaan kuuluu.

Mutta muuten syyt ovat nuo mainitsemasi, muistelen että susi1 veti häneen huomiota jota hän ei halunnut ja kun tämä yhdistettiin hiipuvaan motivaatioon niin se johti sivuston lakkauttamiseen, mutta tämä perustuen minun hataraan muistiini. Silloinhan pöydällä oli kysymys että jos ylläpitäjä vain vaihtuisi ja sivusto jatkaisi toimintaansa, mutta Korpisoturi halusi että koko sivusto pistetään alas koska koko sivusto yhdistetään häneen itseensä. Siis minun hataran muistini mukaan.
 
Se on kun valtiollinen työnantaja (sisäasianministeriö) alkaa vapaa-ajallakin hengittää niskaan niin tulee miettineeksi homman järjellisyyttä saatuun hyötyyn nähden.
 
Siis muistaakseni muutamaan otteeseen sivustoon otettiin yhteyttä hys-hys juttujen jauhamisesta, ketjuja poistettiin ja asiaan otattaudutiin aika vakavasti kuten asiaan kuuluu.

Mutta muuten syyt ovat nuo mainitsemasi, muistelen että susi1 veti häneen huomiota jota hän ei halunnut ja kun tämä yhdistettiin hiipuvaan motivaatioon niin se johti sivuston lakkauttamiseen, mutta tämä perustuen minun hataraan muistiini. Silloinhan pöydällä oli kysymys että jos ylläpitäjä vain vaihtuisi ja sivusto jatkaisi toimintaansa, mutta Korpisoturi halusi että koko sivusto pistetään alas koska koko sivusto yhdistetään häneen itseensä. Siis minun hataran muistini mukaan.
Onko tietoa kuka otti yhteyttä ja täsmällisemmin miksi ja miksi veti huomiota häneen? Tämä voi kyllä olla kysymys, mihin vain Korpisoturi voi vastata jos haluaa.

Henkilökohtaisesti ei ole ainakaan tullut painostusta mistään suunnalta, ainakaan vielä. Tosin minulla ei ole kytköksiä oikeestaan mihinkään instituuttiin, joten voi olla vaikeaa ainakin siltä kantilta painostaa. Saa kyllä muutenkin yrittää painostella, voi olla, että en ole taipumassa ihan hetkeen.
 
Sen verran täytyy resnetin sisällöstä laittaa salaliittoteorioiden yms. väliin, että minusta KESKUSTELUfoorumi vaikutti aika kuolleelta. Muutama jäsen laittoi uutisotsikkolinkkejä, muutama jauhoi aselainsäädännöstä. Kirjautuneena olisi kai voinut vääntää juttua "oikeista asioista" kuten pv:n taistelutaktiikasta, kalustosta jne., mutta tuli mielikuva, että kynnys sille hyshys-linjan yrittämiselle oli moderoinnin puolesta tosi alhainen.
Jos vertaa resnetiä tähän foorumiin, täällä uutisvirta synnyttää keskustelua, heitellään mielenkiintoisia caseja pohdittavaksi ja puhutaan (välillä käsittämättömän) avoimesta pv:n kalustosta, taktiikasta jne, vaikka kaikki tieto olisikin wikimateriaalia. Mielenkiintoista, jos ylläpito on saanut olla rauhassa, mutta uskoisin omien ja vieraiden tätäkin foorumia seuraavan. Jos yksittäisen upseerin oven taakse on riittänyt aina muuton jälkeen taulukauppias, niin miksei koputtelemaan tätäkin virtuaalista ovea...
 
Mielenkiintoista, jos ylläpito on saanut olla rauhassa, mutta uskoisin omien ja vieraiden tätäkin foorumia seuraavan. Jos yksittäisen upseerin oven taakse on riittänyt aina muuton jälkeen taulukauppias, niin miksei koputtelemaan tätäkin virtuaalista ovea...
Virtuaalista ovea on paukutettu oikein urakalla välillä, mutta nuo tosielämän taulukauppiaat on jäänyt vähemmälle.
 
Onko tietoa kuka otti yhteyttä ja täsmällisemmin miksi ja miksi veti huomiota häneen? Tämä voi kyllä olla kysymys, mihin vain Korpisoturi voi vastata jos haluaa.

Henkilökohtaisesti ei ole ainakaan tullut painostusta mistään suunnalta, ainakaan vielä. Tosin minulla ei ole kytköksiä oikeestaan mihinkään instituuttiin, joten voi olla vaikeaa ainakin siltä kantilta painostaa. Saa kyllä muutenkin yrittää painostella, voi olla, että en ole taipumassa ihan hetkeen.
Kalastelija?
 
Resnet muuttui sellaiseksi, että yksi ainoa nimimerkki käytännössä julkaisi. Pelkkiä uutislinkkejä, kymmeniä päivässä.
 

http://zulu.zscaler.com/ antoi testitulokseksi "Benign" eli mitään vaarallista se ei löytänyt. Sehan nyt ei vielä takaa mitään (voivat olla ovelampia, kuin skannerin käyttämä heuristiikka tms.) tai sitä miten ko. saitin kävijöitä muuten voidaan seurailla.

http://zulu.zscaler.com/submission/show/f4b8f1f8a665ee699fdeb4c1308f29c1-1398169584

Tossa viel joitakin netin ohjeita miten tsekata saitin turvallisuutta ennen vierailua:

http://www.techsupportalert.com/con...lu_URL_Risk_Analyzer_And_Comodo_Web_Inspector
 
Siis muistaakseni muutamaan otteeseen sivustoon otettiin yhteyttä hys-hys juttujen jauhamisesta, ketjuja poistettiin ja asiaan otattaudutiin aika vakavasti kuten asiaan kuuluu.

Mutta muuten syyt ovat nuo mainitsemasi, muistelen että susi1 veti häneen huomiota jota hän ei halunnut ja kun tämä yhdistettiin hiipuvaan motivaatioon niin se johti sivuston lakkauttamiseen, mutta tämä perustuen minun hataraan muistiini. Silloinhan pöydällä oli kysymys että jos ylläpitäjä vain vaihtuisi ja sivusto jatkaisi toimintaansa, mutta Korpisoturi halusi että koko sivusto pistetään alas koska koko sivusto yhdistetään häneen itseensä. Siis minun hataran muistini mukaan.
Ajoin aikoinaan SUSI1.net:in alas muutamista eri syistä:
1) Siirryin 2004 valtion leipiin tekemään hommia, missä julkinen nettipresenssi ei ehkä ollut toivottavaa
2) Sain vittuilua SUSI1.net-aktiivisuudestani – en oman uuden työnantajani poliisin, vaan reserviläiskuvioiden kautta PV:n toimesta
3) Halusin mielummin olla harmaa mies – ei näy ei kuulu, kuin nettisivustoni nimimerkin kautta tunnettu hahmo internetissä
 
Back
Top