Reserviläiset hinkuvat kertaamaan

Yksi kirje Venäjältä suomalaisille ja sen seurauksen tuhat kirjettä reserviläisiltä omiin aluetoimistoihinsa, pyynnöllä tulla huomioiduksi puolustusjärjestelyissä ja harjoituksissa.
.
 
Missähän mun kirje viipyy :giggle:

No alkaa olemaan ihan viimeiset hetket, että edes erikoisempiin juttuihin kutsuttaisiin, joten ehkä kirjettä ei tule vaikka sienipilviä jo näkyisi Ukrainassa.
 
Mitenkäs se menikään?

Olikos meillä jo nyt olemassa järjestelmä kutsua sähköisesti YH:t.
 
  • Tykkää
Reactions: KIM
Mitenkäs se menikään?

Olikos meillä jo nyt olemassa järjestelmä kutsua sähköisesti YH:t.
Ei ole, koska ei ole YH:ta. KHS, KHV, KH, YP, LKP.

Tekstarilla on kutsuttu.

Eikö ne jo armeijassa kertoneet ettei asioista jutella, meni varmaan ohi? Pidä suusi kiinni.

Meidän kertauspäivät on tiedossa vanjalla. Keväällä on PAPUa siellä, syksyllä täällä. Mulla on kalenterissa jäljellä 4 VEH, 1 KH. Päälle 4 MPK-kurssia. Katsotaan mitä järjestetään ja mihin kutsutaan.

Sitten kun tulee KHS, KHV tai YP lappuja, niin niistä en hihkuisi, vaikka yleisessä tiedossa itse asia onkin.
 
Ei ole, koska ei ole YH:ta. KHS, KHV, KH, YP, LKP.

Tekstarilla on kutsuttu.



Meidän kertauspäivät on tiedossa vanjalla. Keväällä on PAPUa siellä, syksyllä täällä. Mulla on kalenterissa jäljellä 4 VEH, 1 KH. Päälle 4 MPK-kurssia. Katsotaan mitä järjestetään ja mihin kutsutaan.

Sitten kun tulee KHS, KHV tai YP lappuja, niin niistä en hihkuisi, vaikka yleisessä tiedossa itse asia onkin.
Loppuu kutsut kun huutelet somessa oikeuksistasi kertoa eri kutsuista, näin toivon.
 
Ja mikä se tarkoitus on?
Tuolla ylempää se löytyy. Mutta jos on vaikeaa niin kertoa nimimerkille "aab" ettei tarvitse gonata nimimerkeille jotka kertovat saaneensa kertauskutsun.

Ja täsmennyksenä, tämä ei ole some, vaan keskustelupalsta.

Somessa kerron tekemisistäni omalla nimellä ja naamalla enemmän kuin täällä, PV:n ohjeiden ja harjoitusten johtajien ohjeiden mukaan. Kelpaa heille, kelpaa sulle.
 
Tuolla ylempää se löytyy. Mutta jos on vaikeaa niin kertoa nimimerkille "aab" ettei tarvitse gonata nimimerkeille jotka kertovat saaneensa kertauskutsun.

Ja täsmennyksenä, tämä ei ole some, vaan keskustelupalsta.

Somessa kerron tekemisistäni omalla nimellä ja naamalla enemmän kuin täällä, PV:n ohjeiden ja harjoitusten johtajien ohjeiden mukaan. Kelpaa heille, kelpaa sulle.
Kelpaa toki kun olet saanut oikeuden kertoa asioista PV:n luvalla.

Some nyt tarkoittaa sosiaalista mediaa johon keskustelupalstat myös kuuluvat.
 
Ei ole, koska ei ole YH:ta. KHS, KHV, KH, YP, LKP.

Tekstarilla on kutsuttu.



Meidän kertauspäivät on tiedossa vanjalla. Keväällä on PAPUa siellä, syksyllä täällä. Mulla on kalenterissa jäljellä 4 VEH, 1 KH. Päälle 4 MPK-kurssia. Katsotaan mitä järjestetään ja mihin kutsutaan.

Sitten kun tulee KHS, KHV tai YP lappuja, niin niistä en hihkuisi, vaikka yleisessä tiedossa itse asia onkin.
Eipä tuossa postauksessa ole mitään sellaista mikä kertoo yhtään mitään. MaaKt harjoittelevat ja samaan aikaan on yleensä kolme PAPUa eri alueella.

Ei pääse kiinni henkilöön, tehtävään eikä nopeasti edes mikä MaaK on kyseessä.

VEHt on vapaaehtoisia, yleensä kutsutuille eikä mikään uusia asia. Niistäkään ei kerrota paikkaa tai harjoituksen sisältöä.
 
Back
Top