Reserviläiset täyttävät sivarikeskuksen

Sota on pyllystä. Siksi ei sivarille. Lapset ansaitsevat rauhaa. Siksi ei sivarille.

Vallatonta tilaa ei ole. Jos sellainen hetkeksi syntyy, se on vain valmis uudelle vallalle. Paras tukikohta on se, joka täyttää tehtävänsä ampumatta laukaustakaan. Se ei tarkoita samaa kuin tyhjä tukikohta, joka kaapataan ilman muuta. "Tukikohdan" on kyettävä tehtäväänsä myös, jos sitä koetellaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tulipa tuossa mieleen. Ilmoittaudun sivarikoulutukseen vähän ennen kuin siirrettään nostoväkeen. Kait siitä koulutuksesta saa kh-vuorokausia? No ainakin varmaan saa täyden ylläpidon :)
 
Tulipa tuossa mieleen. Ilmoittaudun sivarikoulutukseen vähän ennen kuin siirrettään nostoväkeen. Kait siitä koulutuksesta saa kh-vuorokausia? No ainakin varmaan saa täyden ylläpidon :)

Höpsis. Kerran sotilas on aina sotilas, ei se lähde nahkasta edes karheimmalla hiekkapaperilla. :rolleyes: Sotiluus on aina mukana kuin tyrä nivusessa, ei siitä pääse kuin vasta hiekkakankaan yksiössä.
 
Tulipa tuossa mieleen. Ilmoittaudun sivarikoulutukseen vähän ennen kuin siirrettään nostoväkeen. Kait siitä koulutuksesta saa kh-vuorokausia? No ainakin varmaan saa täyden ylläpidon :)
Hah! Ai sinä vai.
Pistä tämä johonkin vedonlyöntisysteemiin, niin saadaan isot rahat täällä :)
 
Ois se mielenkiintoista olla militanttina aseistakieltäytyjien joukossa.:)
 
Ois se hauskaa olla militanttina aseistakieltäytyjien joukossa.:)
Jaha! Onko kokemuksia?
Olen nuoruudessa opiskellut paljonkin sivareiden ympäröimänä, ja on kyllä maailmankuva melko erilainen. Nuorena se meni, mutta luulen että sinäkin olet laillani maailmankuvasi tässä suhteessa sen verran vankasti paaluttanut, ettet halua sitä minkään 18-kesäisen kanssa vääntämään.
 
Jaha! Onko kokemuksia?
Olen nuoruudessa opiskellut paljonkin sivareiden ympäröimänä, ja on kyllä maailmankuva melko erilainen. Nuorena se meni, mutta luulen että sinäkin olet laillani maailmankuvasi tässä suhteessa sen verran vankasti paaluttanut, ettet halua sitä minkään 18-kesäisen kanssa vääntämään.
Sorry vaihdoin hauskan mielenkiintoiseksi. Ei kokemusta.
 
Sorry vaihdoin hauskan mielenkiintoiseksi. Ei kokemusta.
Ankaran yli puoli vuotta kestäneen väännön (aina kännissä :), ja usein) sain jätkiltä semmoisen lupauksen, että kovassa paikassa lähtevät lääkintäjoukkoihin. Luulen, että 90-luvulla ei sinänsä ollut epäselvää tämä puoli. Siis vihervassarius tms. ei vielä sillä lailla ollut lyönyt yli laidan. Siis ei ne jätkät sinänsä ollut maanpuolustuskielteisiä.
Mutta kyllä näistä puhuttiin paljon.
 
Itselläni on seuraavanlainen kanta. Hyväksyn syvän vakaumuksen MUTTA paskahousuja en siedä. Paskahousuiilla tarkoitan niitä joita nyt ei oikein nappaa... Tiedätte ihmistyypin.
 
Ankaran yli puoli vuotta kestäneen väännön (aina kännissä :), ja usein) sain jätkiltä semmoisen lupauksen, että kovassa paikassa lähtevät lääkintäjoukkoihin. Luulen, että 90-luvulla ei sinänsä ollut epäselvää tämä puoli. Siis vihervassarius tms. ei vielä sillä lailla ollut lyönyt yli laidan. Siis ei ne jätkät sinänsä ollut maanpuolustuskielteisiä.
Mutta kyllä näistä puhuttiin paljon.
Tuli nuoruudesta asti tutun kaveri kanssa puheeksi mahdollinen sota. Oli kyllä ikävä huomata että luonto oli jätkältä lähtenyt. Tiedä sitten vaikuttiko kun on pienet lapset vähän viraattoman muijan kanssa.
 
Back
Top