Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miten lie, onko ylennys ainoa motivaatio res-au:llä ja res-ups: lla?Onko mahdollinen au-sijoitus ainoa motivaatio miehistöllä?
Olen törmännyt moneen natsoilla elvistelevään yksilöön. Jos arvosta on aikaa kuitenkin parikymmentä vuotta, niin eipä olis varaa vanhoilla opeilla enää elvistellä.Miten lie, onko ylennys ainoa motivaatio res-au:llä ja res-ups: lla?
Aika monella taitaa olla.
EhDottomasti on ok, mutta kai sama sentään miehistöllekin suodaan? Omalla tasollaan toki.Jos au tai ups edelleen jalostaa taitojaan ja käy kertaamassa ylennyksen tavoitteena, niin mun mielestäni se on aika ok lopulta.
Kun se on tavoitteellinen harrastus, niin tuleehan siinä maanpuolustukseenkin hyötyä samalla.
.
Mahtavaa että nappasi! Onnitelut!Itselle tuli eilen viestiä, että olen päässyt miehistöstä aliupseeriksi kurssille. Aivan mahtavaa!
Voi olla, että ei vielä kaikille ilmoitettu. Aluetoimistothan vastaavat tiedon välittämisestä. Voi olla alueellisia eroja.Mahtavaa että nappasi! Onnitelut!
Onkohan valinnat tehty ja ilmoitettu jo kaikille?
Tämä vastasikin siihen mitä mietin, eli kulkeeko info altston kautta vai tuliko suoraan esikunnasta. Kiitän!Voi olla, että ei vielä kaikille ilmoitettu. Aluetoimistothan vastaavat tiedon välittämisestä. Voi olla alueellisia eroja.
Hienoa... Onnittelut.Itselle tuli eilen viestiä, että olen päässyt miehistöstä aliupseeriksi kurssille. Aivan mahtavaa!
Wow, isot onnittelut! Läpäisit kovan seulan, hieno vuosi varmasti tulossa!Itselle tuli eilen viestiä, että olen päässyt miehistöstä aliupseeriksi kurssille. Aivan mahtavaa!
Miten lie, onko ylennys ainoa motivaatio res-au:llä ja res-ups: lla?
Aika monella taitaa olla. Tuskin miehistö ainakaan pahempi ylennysten kärkkyjä on..
Hei onneks olkoon! Ilo nähdä, että joku sinne pääsee . Sain itse tänään tiedon, että vielä ei tärpännyt. Kilpailu ollut taas kovaa ja pelkästään Uudeltamaalta haki melkein 150.Itselle tuli eilen viestiä, että olen päässyt miehistöstä aliupseeriksi kurssille. Aivan mahtavaa!
Samaa luokkaa valittujen määrä kuin syntyy lottomiljonäärejä vuosittain..Haaveet kaatuu -päivä oli täälläkin. Vuoden 2022 kurssille valittiin 35 henkilöä koko maasta, mikä on käsittämättömän pieni määrä. Aion kyllä hakea uudelleen!
Itsekin hain uudeltamaalta, saitko tiedon postitse?Hei onneks olkoon! Ilo nähdä, että joku sinne pääsee . Sain itse tänään tiedon, että vielä ei tärpännyt. Kilpailu ollut taas kovaa ja pelkästään Uudeltamaalta haki melkein 150.
Noh, tässä on aika monta mahdollisuutta vielä yrittää . Onnittelut kaikille, jotka kurssille pääsevät ja ne, jotka eivät, niin koitetaan ens kerralla taas. Yrittänyttä ei laiteta
Karu fakta taitaa olla, että PV tuottaa vuosittain aikamoisen määrän aliupseereja. Sekä miehistöstä on vaikeaa nousta tehtävään jossa AU-arvoa tarvittaisiin. Pitäisi päästä näyttämään taitonsa ja se riippuu ylemmistä.. Eiköhän tuonne suurin osa valita siten että kouluttajien esityksestä/ehdotuksesta määräytyy paljon, ja siellä merkkaa se käyttökelpoinen sijoitus..Haaveet kaatuu -päivä oli täälläkin. Vuoden 2022 kurssille valittiin 35 henkilöä koko maasta, mikä on käsittämättömän pieni määrä. Aion kyllä hakea uudelleen!