Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juuri nyt en haluaisi olla noiden housuissa...
Not gonna hapen. Kaksosilla täysi paniikki päällä. Kepu on kohta alle 10% puolue. Ja sitä suuremmalla syyllä nyt jos koskaan pidetään omista hillotolpista kiinni. Uusia vaaleja ja persuja pelätään.
Kyllähän sitä paria noista vois vähä pumpata ja dumpata.Juuri nyt en haluaisi olla noiden housuissa...
Suomella ei ole minkäänlaisia aktiivisia puolustussuunnitelmia Venäjän armeijan hyökkäyksen varalta. Vasta kun ruuti palaa niin ne ovat aktiivisia..
1. Poliisiylijohtaja Kolehmainen selittelee Hesarissa, että puhui eduskunnassa muunnettua totuutta siksi, että kyse oli salassa pidettävästä asiakirjasta.
2. Olisiko sitten pitänyt sanoa eduskunnassa, ettei voi kommentoida?
...ministeri Haaviston itsensä antaa siitä viite:
"Puolustamme vahvasti meille tärkeitä arvoja, periaatteita ja demokraattisia toimintatapoja mutta teemme sen asiallisen keskustelun kautta. Myös monenkeskinen yhteistyö ihmisoikeuksissa on arvokasta. Tästä syystä Suomi on asettunut ehdolle YK:n ihmisoikeusneuvostoon kaudelle 2022-24. On etumme mukaista, että maailma olisi rauhallisempi, demokraattisempi ja tasa-arvoisempi."
Ulkoministeri Haavisto: Ihmisoikeudet eivät ole ongelma vaan ratkaisu - Ulkoministeriö
Kansainvälinen ihmisoikeuksien päivä 10.12.2019um.fi
On ulkomaisia tehtäviä tarjolla nääs. Ja sopivasti hallituskauden jälkeen. Geneve on mukava paikka rankan rupeaman jälkeen.
Ei voi olla sellaista... No yksi kyllä nyt näyttää aivan Kummitusjunan konduktööriltä.ja yhdessä kuvassa on pakko olla photoshoppia..
Tarkoitin kyllä isänmaallisessa värityksessä olevia kaksosia..Ei voi olla sellaista... No yksi kyllä nyt näyttää aivan Kummitusjunan konduktööriltä.
Ainoa hauska asia oikeasti tässä nyt käsilläolevassa tilanteessa.
Tarkoitin kyllä isänmaallisessa värityksessä olevia kaksosia..
...Kummitusjunan konduktööriltä....
Kyllähän sitä paria noista vois vähä pumpata ja dumpata.
Varmasti moni ajattelee samoin. Suomalainen on kuitenkin kuin lammas. Määkii vaikka tietää, että teurastamoon käy tie.Tämä maa alkaa olemaan siinä tilassa että allekirjoittanut poistuu yhteiskunnasta varjoihin. Jos kansa haluaa tällaiset päättäjät niin niillä mennään. Itse en enää voi sitoutua. Vuositasolla veroja maksanut sen 25 000€ viimeisen 20 vuotta. Ensi vuonna en enää maksa. Jossain se raja menee. Samoin sotilaspassin palautan toimistolle ja realisoin omaisuuteni minimoiden verot. Viroon kaikki toiminta ja maksut jatkossa. Surullista sinällään kun tähän mennessä olen ilolla ja ylpeänä osallistunut maksamiseen ja yhteiskunnan tukitoimintoihin. Nyt riittää. Kiitos ja kuulemiin.
No, sehän me nähdään hyvinkin pian. Virolainen VAT-tunnus haettu ja bisnes helppo siirtää. Voit sanoa lampaaksi jos siltä tuntuu, mutta toinen meistä tekee mitä sanoo. En tiedä mitä saat tosta irti, mutta siitä vaan aamulla taas sorvin ääreen. Mä jätän väliin. Edit; ja tämä kirjoitus ei siis pahalla ko. kirjoittajalle, vaan vitutus päissään koko valtiolle.Varmasti moni ajattelee samoin. Suomalainen on kuitenkin kuin lammas. Määkii vaikka tietää, että teurastamoon käy tie.
Tämä maa alkaa olemaan siinä tilassa että allekirjoittanut poistuu yhteiskunnasta varjoihin. Jos kansa haluaa tällaiset päättäjät niin niillä mennään. Itse en enää voi sitoutua. Vuositasolla veroja maksanut sen 25 000€ viimeisen 20 vuotta. Ensi vuonna en enää maksa. Jossain se raja menee. Samoin sotilaspassin palautan toimistolle ja realisoin omaisuuteni minimoiden verot. Viroon kaikki toiminta ja maksut jatkossa. Surullista sinällään kun tähän mennessä olen ilolla ja ylpeänä osallistunut maksamiseen ja yhteiskunnan tukitoimintoihin. Nyt riittää. Kiitos ja kuulemiin.
Tämän hetken tiedolla selviydyn Virossa selkeästi paremmin. Tai no, selviän täälläkin, mutta mielummin Virossa kera perheen.Jos tuntee, että heimottumisen alkaessa pystyy selviytymään paremmin Virossa kuin Suomessa niin sitten noin. Jos taas ei niin melko heikot oltavat on tulossa Viroonkin.
Varmasti moni ajattelee samoin. Suomalainen on kuitenkin kuin lammas. Määkii vaikka tietää, että teurastamoon käy tie.
Taisit ymmärtää väärin. Arvostin mitä kirjoitit. Tarkoitin lampaalla niitä suomalaisia ketkä ottavat vastaan kaiken paskan ja nöyränä tästä huolimatta jatkavat arkeaan veroja maksellen.No, sehän me nähdään hyvinkin pian. Virolainen VAT-tunnus haettu ja bisnes helppo siirtää. Voit sanoa lampaaksi jos siltä tuntuu, mutta toinen meistä tekee mitä sanoo. En tiedä mitä saat tosta irti, mutta siitä vaan aamulla taas sorvin ääreen. Mä jätän väliin. Edit; ja tämä kirjoitus ei siis pahalla ko. kirjoittajalle, vaan vitutus päissään koko valtiolle.